Gå til innhold

Kan noen jenter/damer forklare meg hva som er i ferd med å skje!

Anbefalte innlegg

Vi er et par som har kjent hverandre i 2,5 år, vi bor ikke sammen men ser hverandre stort sett hver helg og vi prates stort sett hver dag på tlf. Før vi traff hverandre hadde hun et elsker-/vennforhold med enn annen, hun har fortalt at hun også hadde han som elsker det siste året samtidig som hun var samboer. Hun har hele tiden mens vi har kjent hverandre jevnlig fått mld på mobilen fra denne elsker-/vennen med sexuell undertone, men hun sier at hun ikke har svart på disse mld. Hun har også fortalt at hun har møtt han igjen for 2 mnd siden, først på kafeteria og dagen etter for en kjøretur for å sjekke om hun har følelser for han. Jeg tror/mistenker henne for noe mer enn bare det uten at hun vil si noe. Jeg hadde ikke giddi å sendt sånne mld til en person i 2,5 år uten å få noe tilbake. Det er også flere ganger jeg har ringt henne på mobilen uten å få svar, hun sier da at hun har vært bort og skrur da av ringelyden. Tror kanskje forholdet vårt går mot en slutt. Kanskje noen andre jenter/damer som har noen synspunkter på hva som er i gjære.

Fortsetter under...

Det høres jo en smule mistenkelig ut det der da.

Har liten tro på at noen kan sende SMSer jevnlig i 2,5 år om de ikke får et eneste svar tilbake, med mindre man er litt småustabil på en eller annen måte.

Og kjøretur for å snakke om at hun har følelser for ham?? Sier vel seg selv at det ikke er helt greit?

At hun hadde denne fyren som elsker samtidig som hun var samboer sist, hadde vært nok til at kraftige varselsklokker gikk av for min del.

Annonse

Gjest Miss24

Det høres jo en smule mistenkelig ut det der da.

Har liten tro på at noen kan sende SMSer jevnlig i 2,5 år om de ikke får et eneste svar tilbake, med mindre man er litt småustabil på en eller annen måte.

Og kjøretur for å snakke om at hun har følelser for ham?? Sier vel seg selv at det ikke er helt greit?

At hun hadde denne fyren som elsker samtidig som hun var samboer sist, hadde vært nok til at kraftige varselsklokker gikk av for min del.

Emmm... Sorry, men dette forholdet burde DU ende NÅ. Ha LITT stolthet da mann. Det er jo soleklart at de treffes jevnlig og gjør annet enn å spise kjeks.

Hei.jeg hadde ALDRI godtatt den forklaringen av gutten min. Kanskje ho ikke knuller han, men uansett liker ho oppmerksomheten ho får fra han og vil nok fortsette å holde den kontakten. Ærlighet varer lengst sies det. Spør ho rett ut hva saken er og at du er villig til å forlate ho på dagen om du ikke er interessant nok for ho:! Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...