Gå til innhold

FU: Pussigste stedet du har hatt sex?

Anbefalte innlegg

Gjest Yeah right
Skrevet

Ett dass på et klubbhus og på et lærerværelse der jeg hadde vært student få timer før................(!!)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 171
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

20

• Lillemus

10

• DarkPink

10

• Angelica :o)

9

Gjest Yeah right
Skrevet

Da vet jeg hvem du er;)

hehe. neppe.

Begynner å bli en stund siden nå.

Skrevet

Da vet jeg hvem du er;)

Neida, vi vet hvem du er:-)

Skrevet

Jeg er ikke så vill av meg. Prøverommet på en HM herreavdeling tror jeg er det "verste".

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ikke så mange pussige steder. En og annen dass, en og annen tur ute. Jobben.

Det verste, selv om "verste" er feil valgt ord da det jo ikke var ille i det hele tatt, må ha vært på en pub. Men det var kun fingersex under bordet, og det var ikke veldig mange i vår del av lokalet. Jenta hadde miniskjørt, og vi trodde det gikk upåaktet hen.

Men det var helt til hun gikk på dass like etterpå og gutta på et bord noen meter bortenfor reiste seg opp og ga meg stående applaus.

Akkurat det var litt pinlig, spesielt for jenta da jeg fortalte henne om de stående ovasjonene så fort hun var tilbake, men ellers var opplevelsen særdeles erotisk. :)

Gjest kåt-i-bassenget
Skrevet

Vi gjorde det på badeland i sverige, mens de 3 barna våre lekte i vannsklia...og med fullt av folk tilstede...vi "gjemte" oss i en krok av bassenget...Deiliiig. Men var nervøs etterpå om noen så oss ja...

Skrevet

Tja, det som kunne blitt en flau opplevelse va da vi kjørte bilen ned i en dump inntil en idrettshall (for ikke å bli sett selvsagt), og ikke kom oss opp igjen etterpå :P Men det gikk etterhvert da, heldigvis.

Ellers er det ikke mye å skryte av; vi er "medlemmer" av 10 000 meters klubben (sex i fly - trangt ja!), har hatt sex hist og pist utendørs, og ellers på ymse toaletter.

Ikke så mye å skryte av mao :-)

Gjest Yeah right
Skrevet

Neida, vi vet hvem du er:-)

Hehe. Var det klubbhuset eller lærerværelset som avslørte meg da?? :-P

laguna1365380434
Skrevet

hmmm..Ikke veldig spennende..Ute et par ganger, stranden, sånne ting..En gang på toalettet på en bar og i et bøttekott! :-)

Skrevet

hmmm..Ikke veldig spennende..Ute et par ganger, stranden, sånne ting..En gang på toalettet på en bar og i et bøttekott! :-)

LOL! Bare ikke voksne folk drakk øl der, så er det greit!

laguna1365380434
Skrevet

LOL! Bare ikke voksne folk drakk øl der, så er det greit!

*lol* Ikke sant! ;-)

Skrevet

Hehe. Var det klubbhuset eller lærerværelset som avslørte meg da?? :-P

mrxx mener nok å si at vi vet hvem svigum egentlig er.

Gjest Yeah right
Skrevet

mrxx mener nok å si at vi vet hvem svigum egentlig er.

AAhh.....*lys* akkurat, den var ikke skrevet til meg nei....

Skrevet

Vi gjorde det på badeland i sverige, mens de 3 barna våre lekte i vannsklia...og med fullt av folk tilstede...vi "gjemte" oss i en krok av bassenget...Deiliiig. Men var nervøs etterpå om noen så oss ja...

Ille å gjøre det med barna tilstede da!

Gjest ytrevenstre
Skrevet

Det måtte være det året jeg hadde sex foran slottsbalkongen på 17 mai.

Gjest kåt-i-bassenget
Skrevet

Ille å gjøre det med barna tilstede da!

Ja, vet det. Men de merka ingenting, var opptatt på sitt hold...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det glemte jeg.

For et par år siden hadde jeg og dama sex for regnskogen mens Cumshots spilte under Quart-Festivalen.

Gjest glaice
Skrevet

Ja, det glemte jeg.

For et par år siden hadde jeg og dama sex for regnskogen mens Cumshots spilte under Quart-Festivalen.

he he :-)

Gjest Yeah right
Skrevet

Ja, det glemte jeg.

Hehheheeh.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...