Gå til innhold

FU: Pussigste stedet du har hatt sex?

Anbefalte innlegg

Gjest fillefranss
Skrevet

Ja, det glemte jeg.

For et par år siden hadde jeg og dama sex for regnskogen mens Cumshots spilte under Quart-Festivalen.

Den pingla? det tror jeg ikke:)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 171
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

20

• Lillemus

10

• DarkPink

10

• Angelica :o)

9

Skrevet

Det må være inne på en av Mesta's veistasjoner, blant gravemaskiner og annet "veiutstyr", midt på lyse dagen, i ti-femten cm snø...

En rask og kald opplevelse! :)

Skrevet

Tja, det som kunne blitt en flau opplevelse va da vi kjørte bilen ned i en dump inntil en idrettshall (for ikke å bli sett selvsagt), og ikke kom oss opp igjen etterpå :P Men det gikk etterhvert da, heldigvis.

Ellers er det ikke mye å skryte av; vi er "medlemmer" av 10 000 meters klubben (sex i fly - trangt ja!), har hatt sex hist og pist utendørs, og ellers på ymse toaletter.

Ikke så mye å skryte av mao :-)

Jeg blir like imponert hver gang jeg hører om noen som har hatt sex på et flytoalett. Jeg klarer knapt å tisse når jeg er på et sånt:-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, det glemte jeg.

For et par år siden hadde jeg og dama sex for regnskogen mens Cumshots spilte under Quart-Festivalen.

Og partneren din var...?

Skrevet

Jeg blir like imponert hver gang jeg hører om noen som har hatt sex på et flytoalett. Jeg klarer knapt å tisse når jeg er på et sånt:-)

Hehe, det blir ikke så mye "tumling" nei... man finner en stilling som plassen tillater og blir der, samma hvor kink man får rundt om kring.

*glise*

Gjest sandex
Skrevet

Vi gjorde det på badeland i sverige, mens de 3 barna våre lekte i vannsklia...og med fullt av folk tilstede...vi "gjemte" oss i en krok av bassenget...Deiliiig. Men var nervøs etterpå om noen så oss ja...

Må bare få si det... Makan til idioter! - går det ikke an å la være der barna skal være?

Jeg er ikke snerpe.. men har snakka med så mange badevakter, og har funnet ut at enkelte voksne er verre enn kaniner... og det i den negative forstand!

Gjest trultemor26
Skrevet

Hmm.. er ikke så vill og gal av meg.. men har blitt litt ute på stranda (midt på dagen altså (var helt alene der dah)), tja, litt ute hist og her egentlig, en gang gjemte vi oss bort på en "øde" strand mens svigersfamilien holdt til på andre siden av den bittelille halvøya. Litt i bil hist og her.. tja.. ikke så mye å sjokkere med her..

Skrevet

Må bare få si det... Makan til idioter! - går det ikke an å la være der barna skal være?

Jeg er ikke snerpe.. men har snakka med så mange badevakter, og har funnet ut at enkelte voksne er verre enn kaniner... og det i den negative forstand!

Enig med deg.

Skrevet

Ja, det glemte jeg.

Hmh, jeg som hadde intrykk av at du var ganske mandig og sexy av deg. Og så er du tynn og har langt lyst hår.. =/

Skrevet

Har vel ikke hatt så mange "pussige" steder. Jeg synes bare jeg har hatt erotiske steder, men til gjengjeld så synes jeg igrunn alt utenfor senga er erotisk. De beste opplevelsene hadde jeg på panseret på en bil på en busslomme midt på natta, på disken på en bensinstasjon, og i garderoben/badstuen på et hotell.

Damn, nå fikk jeg lyst på sex =s

Gjest trultemor26
Skrevet

Har vel ikke hatt så mange "pussige" steder. Jeg synes bare jeg har hatt erotiske steder, men til gjengjeld så synes jeg igrunn alt utenfor senga er erotisk. De beste opplevelsene hadde jeg på panseret på en bil på en busslomme midt på natta, på disken på en bensinstasjon, og i garderoben/badstuen på et hotell.

Disken på en bensinstasjon?? Hmmm..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hmh, jeg som hadde intrykk av at du var ganske mandig og sexy av deg. Og så er du tynn og har langt lyst hår.. =/

Det var muligens urutinert å skryte på meg at jeg var en så snål skrue. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

"på disken på en bensinstasjon"

Det hadde jeg også en gang jeg ikke hadde penger til å betale for meg. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har elsket mange ulike steder ute i naturen, men det er vel neppe spesielt nok...

Jeg har gjort det lent mot en mc' men det er vel ikke stort mer å skryte av enn i en bil?

Sex på en trampoline er jo godt... Og i sjøen (neida, det var ingen i kilometres omkrets)

Hm, er en fjelltopp på finnmarksvidda godt nok? Myggen likte det om ikke annet :(

Skrevet

Wow... Håper en av dere var ansatt der. ;)

Gjest kåt-i-bassenget
Skrevet

Gud hvor jeg bryr meg...tror du vi sa det til dem eller? Jeg driter i hva dere syns om det.Gjort er gjort.

Vi gjør det neppe en gang til på en sånn plass, sånn er det. Det var nok med den ene gangen der.

Skrevet

Wow... Håper en av dere var ansatt der. ;)

Hehe. Kjæresten min jobbet der. Men det var midt på dagen, jeg var 16 og han var 19, og det var kjempesexy og spennende.. =)

Gjest Yeah right
Skrevet

Jeg har elsket mange ulike steder ute i naturen, men det er vel neppe spesielt nok...

Jeg har gjort det lent mot en mc' men det er vel ikke stort mer å skryte av enn i en bil?

Sex på en trampoline er jo godt... Og i sjøen (neida, det var ingen i kilometres omkrets)

Hm, er en fjelltopp på finnmarksvidda godt nok? Myggen likte det om ikke annet :(

Hehe,hadde også "bevis" etter oppå en tue langt oppå fjellet......

Skrevet

Det hadde jeg også en gang jeg ikke hadde penger til å betale for meg. :)

Ikke sant? Han var tykk og gammel og vortete, men når man er blakk og årntli sjokoladesugen - a girl's got to do what a girl's gotta do.

Skrevet

Disken på en bensinstasjon?? Hmmm..

Hva hmmmmer du for? =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...