Gå til innhold

FU: Pussigste stedet du har hatt sex?

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor26
Skrevet

Hva hmmmmer du for? =)

Det var en tenke-hmm. Litt sånn "hvordan i all verden kan det ha gått for seg? Andre kunder? Jobbet en av dere der? Men i alle dager? Overvåkningskameraer? Hmm hmm.."

Videoannonse
Annonse
  • Svar 171
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

20

• Lillemus

10

• DarkPink

10

• Angelica :o)

9

Skrevet

Det var muligens urutinert å skryte på meg at jeg var en så snål skrue. :)

Ja, fælt så urutinert du har vert i det siste. Noe som ikke er helt som det pleier?

Skrevet

Det var en tenke-hmm. Litt sånn "hvordan i all verden kan det ha gått for seg? Andre kunder? Jobbet en av dere der? Men i alle dager? Overvåkningskameraer? Hmm hmm.."

Se svar til Åsemor =) Men guri, overvåkningskameraer har jeg jaggu aldri tenkt på. Mulig det var en securitasvakt som fikk litt å pusse stanga med den gangen.

Gjest Personifica
Skrevet

I en brannbil. Hehe. Blir varm enda når jeg tenker på det. Brannbilen var selvsagt inne på stasjonen.

Men stilig alikevel.

Gjest påske-eventyrer
Skrevet

På skitur i påsken, appelsiner, kakao, og sex...

Oppe i en skråning ca 50 meter fra skiløypa.

Folk så oss, men jeg vet ikke om de skjønte hva de så...

Skrevet

Jeg har elsket mange ulike steder ute i naturen, men det er vel neppe spesielt nok...

Jeg har gjort det lent mot en mc' men det er vel ikke stort mer å skryte av enn i en bil?

Sex på en trampoline er jo godt... Og i sjøen (neida, det var ingen i kilometres omkrets)

Hm, er en fjelltopp på finnmarksvidda godt nok? Myggen likte det om ikke annet :(

Har du hatt sex på en trampoline? Da jeg ertende satte meg overskrevs på kjæresten da han lå på trampolina, lente meg frem, kysset ham varmt og sa:"Lurer på hvordan det er å knulle på en trampoline?" så han aldeles sjokkskadet ut... Hmpf.

Krever det en viss teknikk eller?

Gjest påske-eventyrer
Skrevet

Har du hatt sex på en trampoline? Da jeg ertende satte meg overskrevs på kjæresten da han lå på trampolina, lente meg frem, kysset ham varmt og sa:"Lurer på hvordan det er å knulle på en trampoline?" så han aldeles sjokkskadet ut... Hmpf.

Det må da være enklere på en trampoline enn i en vannseng?

Tipper trampolinen jobber mer "med" det, mens vannsengen definitivt jobbet mot.

Hmmmm - må kanskje prøves. Naboen har trampoline...

Skrevet

Det må da være enklere på en trampoline enn i en vannseng?

Tipper trampolinen jobber mer "med" det, mens vannsengen definitivt jobbet mot.

Hmmmm - må kanskje prøves. Naboen har trampoline...

Vi har trampis. :o) Men for det første er den rett utenfor stuevinduet til hans bror som bor i første etasje i huset og for det andre er det fullt innsyn i hagen fra riksveien et laaaangt stykke! Så jeg tror vi dropper det.

Skrevet

Jeg blir like imponert hver gang jeg hører om noen som har hatt sex på et flytoalett. Jeg klarer knapt å tisse når jeg er på et sånt:-)

Det er ikke alle som tisser når de har sex :)

Gjest påske-eventyrer
Skrevet

Vi har trampis. :o) Men for det første er den rett utenfor stuevinduet til hans bror som bor i første etasje i huset og for det andre er det fullt innsyn i hagen fra riksveien et laaaangt stykke! Så jeg tror vi dropper det.

Blir det ikke natt der dere bor :)

Skrevet

Blir det ikke natt der dere bor :)

Tja... Kanskje om natten, sikkerhetsnettet rundt trampisen er jo svart så det skjermer nok en del for innsyn...

Men min kjære påstår at jeg bråker sånn når vi har sex at jeg hadde vel vekket halve bygda! ;o)

Gjest Ikke nick nå ha ha
Skrevet

Gubben min tok eksen sin bakfra mens hun støttet seg til et vindu. Han så noen skjærer fyke utforbi. Mens han holdt på med eksen grep han fatt i hagla og skjøt.. Komisk :)

Angelica :o)
Skrevet

Gubben min tok eksen sin bakfra mens hun støttet seg til et vindu. Han så noen skjærer fyke utforbi. Mens han holdt på med eksen grep han fatt i hagla og skjøt.. Komisk :)

Skjøt han eksen eller skjærene?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Neida, det kreves ingen spesiell teknikk.

Men jeg bruker å ha på meg et vidt skjørt, som skjuler det meste. Mye av gleden skyldes nok spenningen, i tillegg til at trampolinens fjeringer hjelper til.

Han ligger altså på rygg, jeg gjør hele jobben :-)

Anbefales :-)

Men vi har bare gjort det i varme, mørke høstnetter...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, fælt så urutinert du har vert i det siste. Noe som ikke er helt som det pleier?

Jeg var utrolig sulten da jeg skrev det innlegget der, og pizzaen fra Dolly Dimples var for sen.

Jeg blir rar når jeg ikke spiser.

Dessuten har jeg hatt lite sex i det siste, noe tråder som det her minner meg på, og jeg blir generelt fucka opp.

Jeg håper noen visker meg noe om brekningsreflekser neste helg. :)

Skrevet

Har han alltid hagla innen armlengde, eller humpet han bortover sammen med henne for å hente den?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg var utrolig sulten da jeg skrev det innlegget der, og pizzaen fra Dolly Dimples var for sen.

Dessuten har jeg hatt lite sex i det siste, noe tråder som det her minner meg på, og jeg blir generelt fucka opp.

Jeg kan hviske jeg, hvor er du neste helg da? Det er faktisk ikke villedende reklame engang, jeg HAR ikke brekningsrefleks. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Neida, det kreves ingen spesiell teknikk.

Men jeg bruker å ha på meg et vidt skjørt, som skjuler det meste. Mye av gleden skyldes nok spenningen, i tillegg til at trampolinens fjeringer hjelper til.

Han ligger altså på rygg, jeg gjør hele jobben :-)

Anbefales :-)

Men vi har bare gjort det i varme, mørke høstnetter...

Jaggu, nå fikk jeg lyst til å kjøpe trampoline! Tror du naboen blir sur hvis vi tjuvlåner hans til dette formålet? :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg kan hviske jeg, hvor er du neste helg da? Det er faktisk ikke villedende reklame engang, jeg HAR ikke brekningsrefleks. :)

Åh, kult. Jeg vet ikke hvor jeg er neste helg. Må komme tilbake til det. :)

Skrevet

Ja, jeg skal krysse fingrene for deg. Tror jeg må ut å hviske litt selv i helga, etter denne tråden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...