Gå til innhold

FU: Pussigste stedet du har hatt sex?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Åh, kult. Jeg vet ikke hvor jeg er neste helg. Må komme tilbake til det. :)

Ta deg en tur backstage, da er det ingen som ser oss. :)

Kan jo hende at vi blir hørt, det er 14 mikrofoner som står på. ;)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 171
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

20

• Lillemus

10

• DarkPink

10

• Angelica :o)

9

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jaggu, nå fikk jeg lyst til å kjøpe trampoline! Tror du naboen blir sur hvis vi tjuvlåner hans til dette formålet? :)

Vet du, jeg tror naboen din hadde funnet det svært fornøyelig og unnet dere gleden :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Vet du, jeg tror naboen din hadde funnet det svært fornøyelig og unnet dere gleden :)

Tror kanskje vi kunne ha blitt svært så mobbet ved neste verandaparty, gitt. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Tror kanskje vi kunne ha blitt svært så mobbet ved neste verandaparty, gitt. :)

Det er det nok fare for :-)

Men kanskje du hadde funnet at det var verdt det?

Et lite tips: ikke spør naboen om lov, bare snik dere bort etter at det har blitt mørkt i alle vinduene hos dem.

Gjest sandex
Skrevet

Gud hvor jeg bryr meg...tror du vi sa det til dem eller? Jeg driter i hva dere syns om det.Gjort er gjort.

Vi gjør det neppe en gang til på en sånn plass, sånn er det. Det var nok med den ene gangen der.

Er nettop det med sånne som dere.. dere driter i hva andre synes! :) Greit, men jeg må få si min mening!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er det nok fare for :-)

Men kanskje du hadde funnet at det var verdt det?

Et lite tips: ikke spør naboen om lov, bare snik dere bort etter at det har blitt mørkt i alle vinduene hos dem.

Får vel vente til han har fått opp hele trampolina, nå er det bare stativet rundt som står der. Det tror jeg kan bli noget ubehagelig. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Og partneren din var...?

Hehe, jeg bare kødda - og siktet til Fuck For Forreste. Det paret som pulte under konserten til Kristoffer Skau. :)

Skrevet

Neida, det kreves ingen spesiell teknikk.

Men jeg bruker å ha på meg et vidt skjørt, som skjuler det meste. Mye av gleden skyldes nok spenningen, i tillegg til at trampolinens fjeringer hjelper til.

Han ligger altså på rygg, jeg gjør hele jobben :-)

Anbefales :-)

Men vi har bare gjort det i varme, mørke høstnetter...

Hmmm.... ;o) *Noterer "vidt skjørt" og "mørke, milde høstkvelder"*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Får vel vente til han har fått opp hele trampolina, nå er det bare stativet rundt som står der. Det tror jeg kan bli noget ubehagelig. ;)

He he, ja vent til trampolina er på plass, du!

Om de reiser bort på sommerferie, så får du en gylden mulighet. Men gi en rapport her etterpå, moro å høre om andre får samme sansen for det som vi :)

*Hvisker: En gang satte vi t.o.m. på vekkeklokka for å få gjort det når det var som mørkest ute! *

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hmmm.... ;o) *Noterer "vidt skjørt" og "mørke, milde høstkvelder"*

:-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hehe, jeg bare kødda - og siktet til Fuck For Forreste. Det paret som pulte under konserten til Kristoffer Skau. :)

Jeg skjønte det, jeg var bare så spent på om du ville si nicket til en nydelig liten dolfrøken ;-)

Da hadde hun nok rødmet så resten av dolsiden også ble mørkerød!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg skjønte det, jeg var bare så spent på om du ville si nicket til en nydelig liten dolfrøken ;-)

Da hadde hun nok rødmet så resten av dolsiden også ble mørkerød!

Åååja. Det var det du siktet til, ja. Trodde et øyeblikk at du tok meg seriøst. :)

Gjest Ikke nick nå ha ha
Skrevet

Har han alltid hagla innen armlengde, eller humpet han bortover sammen med henne for å hente den?

He he.. Jeg har aldri sett noen hagle, men tror han strakk seg etter den. Ser for meg at han hopper med henne framfor seg for å hente den, men tror ikke det skjedde ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

He he, ja vent til trampolina er på plass, du!

Om de reiser bort på sommerferie, så får du en gylden mulighet. Men gi en rapport her etterpå, moro å høre om andre får samme sansen for det som vi :)

*Hvisker: En gang satte vi t.o.m. på vekkeklokka for å få gjort det når det var som mørkest ute! *

Dere er jo helt ustabile. Man planlegger ikke sex på trampoliner. Man har det spontant hvis man føler for det der og da. Det er ikke noe man planlegger og tørrtrener på.

Sånn er det! :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Åååja. Det var det du siktet til, ja. Trodde et øyeblikk at du tok meg seriøst. :)

"Trodde et øyeblikk at du tok meg seriøst. :)"

Ingen fare :-)

Det Fuck for Forrest paret ble jo enormt berømte og avbildet en periode. Jeg har sett nok msn-bilder av deg til å vite at du ikke er en del av det paret.

Dessuten er du ikke fullt så gal, hehe.

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Trodde et øyeblikk at du tok meg seriøst. :)"

Ingen fare :-)

Det Fuck for Forrest paret ble jo enormt berømte og avbildet en periode. Jeg har sett nok msn-bilder av deg til å vite at du ikke er en del av det paret.

Dessuten er du ikke fullt så gal, hehe.

Hehe, nei - så idiot er jeg nok ikke. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Dere er jo helt ustabile. Man planlegger ikke sex på trampoliner. Man har det spontant hvis man føler for det der og da. Det er ikke noe man planlegger og tørrtrener på.

Det er kanskje en fordel å planlegge *litt* når det er naboens trampoline det er snakk om. ;)

Jeg vil ikke at han plutselig skal sende ut ungene for å hoppe der mens vi driver på!

Gjest Ikke nick nå ha ha
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150059092' post='3159224]

Skjøt han eksen eller skjærene?

Hei Angelica :)

Han skjøt en skjære, men sånn i ettertid tror jeg han skulle ønske han traff eksen ;)

Den mest spennende plassen vi har gjort det på er på terassen. Ikke for at det var så spennende plass å gjøre det på, men vi hadde gjester til langt på natt. De satt bare og diskuterte forholdet sitt, og ville ha våre meninger på div konflikter. Vi ble så lei at vi snek oss på terassen og hadde oss litt. inne hørte vi diskusjonen fortsette..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er kanskje en fordel å planlegge *litt* når det er naboens trampoline det er snakk om. ;)

Jeg vil ikke at han plutselig skal sende ut ungene for å hoppe der mens vi driver på!

Men hva er poenget med å pule på naboens trampoline?

Det var en sær lyst. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Den første gangen var det selvsagt spontant!

Men opplevelsen ga slike "bølger" at den bare måtte gjentas. Jeg er litt pysete når det gjelder faren for å bli tatt på fersken, så når min kjære ville ha meg med neste gang ville jeg forsikre meg om at ingen naboer fikk det med seg.

Og du, opplevelsen er vel verdt å planlegge for!

(Vil du låne trampolina mi en gang?)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...