Gå til innhold

FU: Pussigste stedet du har hatt sex?

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Men hva er poenget med å pule på naboens trampoline?

Det var en sær lyst. :)

Nå er det du som er prippen ;-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 171
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

20

• Lillemus

10

• DarkPink

10

• Angelica :o)

9

Gjest Princess Peach
Skrevet

Men hva er poenget med å pule på naboens trampoline?

Det var en sær lyst. :)

Fordi vi ikke har trampoline selv, vel! Og dessuten driver han og dytter trampolina innpå plena vår, så da kan vi vel få benytte den litt? :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nå er det du som er prippen ;-)

Haha, der fikk han igjen! :D

Angelica :o)
Skrevet

Hei Angelica :)

Han skjøt en skjære, men sånn i ettertid tror jeg han skulle ønske han traff eksen ;)

Den mest spennende plassen vi har gjort det på er på terassen. Ikke for at det var så spennende plass å gjøre det på, men vi hadde gjester til langt på natt. De satt bare og diskuterte forholdet sitt, og ville ha våre meninger på div konflikter. Vi ble så lei at vi snek oss på terassen og hadde oss litt. inne hørte vi diskusjonen fortsette..

He he..

Merket de ikke at dere gikk ut en gang??

Mrs. Wallace
Skrevet

Det er kanskje en fordel å planlegge *litt* når det er naboens trampoline det er snakk om. ;)

Jeg vil ikke at han plutselig skal sende ut ungene for å hoppe der mens vi driver på!

Hvis det er vi som er naboene deres, må jeg bare advare om at jeg kommer til å spyle dere ned med vannslangen. ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Den første gangen var det selvsagt spontant!

Men opplevelsen ga slike "bølger" at den bare måtte gjentas. Jeg er litt pysete når det gjelder faren for å bli tatt på fersken, så når min kjære ville ha meg med neste gang ville jeg forsikre meg om at ingen naboer fikk det med seg.

Og du, opplevelsen er vel verdt å planlegge for!

(Vil du låne trampolina mi en gang?)

Nja, med mindre sexen hadde foregått i lufta, tre meter over bakken, hadde ikke akkurat en trampoline vært rare utfordringa.

Og selv tre meter over bakken hadde det sannsynligvis gått som en lek.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fordi vi ikke har trampoline selv, vel! Og dessuten driver han og dytter trampolina innpå plena vår, så da kan vi vel få benytte den litt? :)

Jeg hadde gjort som Wallace: Kjørt på med høyttrykkspyleren. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hvis det er vi som er naboene deres, må jeg bare advare om at jeg kommer til å spyle dere ned med vannslangen. ;o)

Men om det derimot er jeg som er naboen, så ville jeg bare storkost meg!

Forutsatt at de ikke gjorde det om dagen når barna mine var på vei ut for å bruke den, selvsagt...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kanskje vi blir så hotte at det bare er deilig med en avkjøling, så vi får energi til å fortsette enda litt til? ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Forutsatt at de ikke gjorde det om dagen når barna mine var på vei ut for å bruke den, selvsagt...

Tror ikke akkurat det gir noen enorm tenning med masse unger flaksende rundt oss! :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nja, med mindre sexen hadde foregått i lufta, tre meter over bakken, hadde ikke akkurat en trampoline vært rare utfordringa.

Og selv tre meter over bakken hadde det sannsynligvis gått som en lek.

Tre meter over bakken? Med så stor akrobatikk ville det blitt vanskelig å gjennomføre tror jeg.

Men du må ikke forkaste trampolinesex uten å ha prøvet det, det er feigt!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg hadde gjort som Wallace: Kjørt på med høyttrykkspyleren. :)

Au! Hun sa da ikke noe om høytryksspyler. Da hadde jeg tatt hevn og bitt deg i rompa.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tre meter over bakken? Med så stor akrobatikk ville det blitt vanskelig å gjennomføre tror jeg.

Men du må ikke forkaste trampolinesex uten å ha prøvet det, det er feigt!

Forkaster ikke sex av noe slag, jeg, men jeg kan ikke si jeg helt forstår greia. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Tror ikke akkurat det gir noen enorm tenning med masse unger flaksende rundt oss! :)

Nei, det er ikke uten grunn at jeg anbefaler mørke hete (!) netter...

Mrs. Wallace
Skrevet

Men tenk hvor morsomt å spyle ned to snikpulere med iskaldt vann fra slangen, da?

*speider håpefullt ut av vinduet*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Forkaster ikke sex av noe slag, jeg, men jeg kan ikke si jeg helt forstår greia. :)

Du får bare ta meg på mitt ord på at det er en høydare!

Men så var jeg veldig glad i sex i vannsenga også, den perioden vi hadde det...

Angelica :o)
Skrevet

"Men så var jeg veldig glad i sex i vannsenga også, den perioden vi hadde det..."

Seriøst? Synes det var helt forferdlig, jeg. Ble bare knøling, nesten som jeg ble sjøsjuk

ShitDiddelyDo
Skrevet

Synes ikke vannseng er noe spesielt stas heller. Foretrekker hard grunn. Sofa, seng, stol, benk, gølv, bil, trompet - hva som helst - og jeg er i mitt ess.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Men tenk hvor morsomt å spyle ned to snikpulere med iskaldt vann fra slangen, da?

Vet du, det hadde jeg ikke hatt hjerte til! *Snill*

Men jeg kommer nok til å speide litt ekstra ut på trampolina fremover. Ikke godt å vite hvem av naboene mine som er på dol og lar seg inspirere ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

*hytter med neven*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...