Gå til innhold

FU: Pussigste stedet du har hatt sex?

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150062241' post='3159353]

"Men så var jeg veldig glad i sex i vannsenga også, den perioden vi hadde det..."

Seriøst? Synes det var helt forferdlig, jeg. Ble bare knøling, nesten som jeg ble sjøsjuk

Helt seriøst.

Det hender jeg savner vannsenga *drømme*.

Trikset er å benytte seg av bølgene, komme inn i den takten.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 171
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

20

• Lillemus

10

• DarkPink

10

• Angelica :o)

9

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei, det er ikke uten grunn at jeg anbefaler mørke hete (!) netter...

Håper på en indian summer i høst, da. (Og at naboen ikke pakker sammen trampolina før seint.) ;)

Angelica :o)
Skrevet

Helt seriøst.

Det hender jeg savner vannsenga *drømme*.

Trikset er å benytte seg av bølgene, komme inn i den takten.

Jeg er dårlig på sex i vannseng.

Jeg tror jeg holder med sdd at sex er best på hard grunn ;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Synes ikke vannseng er noe spesielt stas heller. Foretrekker hard grunn. Sofa, seng, stol, benk, gølv, bil, trompet - hva som helst - og jeg er i mitt ess.

"Sofa, seng, stol, benk, gølv, bil, trompet - hva som helst - og jeg er i mitt ess. "

Det ene utelukker ikke det andre. Jeg har hatt glede av alle de stedene du ramser opp her - med unntak av trompet.

Men om du ikke hadde sansen for vannseng, er det mulig at trampoline ikke er noe for deg.

Sammenligningen blir ikke helt riktig likevel. Siden trampolineduken er helt stram, oppleves den som mye hardere enn en vannseng. Men man benytter seg av svingningene på samme måte.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Håper på en indian summer i høst, da. (Og at naboen ikke pakker sammen trampolina før seint.) ;)

Du må gjerne låne min, den blir stående til første frostnatt i høst.

Skrevet

Det er ikke alle som tisser når de har sex :)

Å?

:-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150062724' post='3159364]

Jeg er dårlig på sex i vannseng.

Jeg tror jeg holder med sdd at sex er best på hard grunn ;)

Selv så har vi slitt ut to vannsenger :-)

Alt har med vane å gjøre. Jeg "debuterte" i en vannseng. Første gang jeg skulle ha sex i en vanlig seng føltes det veldig merkelig, husker jeg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Sofa, seng, stol, benk, gølv, bil, trompet - hva som helst - og jeg er i mitt ess. "

Det ene utelukker ikke det andre. Jeg har hatt glede av alle de stedene du ramser opp her - med unntak av trompet.

Men om du ikke hadde sansen for vannseng, er det mulig at trampoline ikke er noe for deg.

Sammenligningen blir ikke helt riktig likevel. Siden trampolineduken er helt stram, oppleves den som mye hardere enn en vannseng. Men man benytter seg av svingningene på samme måte.

Du trenger ikke utenforstående svingninger med to kropper i fullstendig symbiose, men jeg forstår jo at dere mindre drevene trenger et ekstra puff for å oppnå maksimal glede. :)

Skrevet

Selv så har vi slitt ut to vannsenger :-)

Alt har med vane å gjøre. Jeg "debuterte" i en vannseng. Første gang jeg skulle ha sex i en vanlig seng føltes det veldig merkelig, husker jeg.

he he.. slitt ut to stykker, ja! hihi

Kan ha noe med det å gjøre, ja

Uff..jeg har ikke godt av lese om sex!! Kjenner jeg blir mer og mer frustrert

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du trenger ikke utenforstående svingninger med to kropper i fullstendig symbiose, men jeg forstår jo at dere mindre drevene trenger et ekstra puff for å oppnå maksimal glede. :)

Mindre drevne? Hehe, det er det vel du som er, som ikke en gang har prøvd deg på en trampoline ;-)

Du vet, når man bare har hatt en og samme sexpartner så består variasjon i å finne på nye ting, ikke å finne nye elskere...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150063063' post='3159377]

he he.. slitt ut to stykker, ja! hihi

Kan ha noe med det å gjøre, ja

Uff..jeg har ikke godt av lese om sex!! Kjenner jeg blir mer og mer frustrert

Da er det vel best at vi avslutter i denne tråden nå, så du ikke går på veggen?

Det er uansett leggetid, og noen venter på meg, så jeg skal finne på andre aktiviteter enn å dole nå ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mindre drevne? Hehe, det er det vel du som er, som ikke en gang har prøvd deg på en trampoline ;-)

Du vet, når man bare har hatt en og samme sexpartner så består variasjon i å finne på nye ting, ikke å finne nye elskere...

Det er bare å slippe alt man har av hemninger og bli mer og mer pervers. Da slipper man å grise ned naboens eiendeler. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er bare å slippe alt man har av hemninger og bli mer og mer pervers. Da slipper man å grise ned naboens eiendeler. :)

Det er ikke jeg som vil grise ned naboens eiendel, nå blander du meg sammen med Pricess Peach.

Jeg er den lykkelige eier av trampoline selv.

Men nå er det på tide å finne senga (med tilhørende øvelser), så jeg ønsker deg en riktig god natt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er ikke jeg som vil grise ned naboens eiendel, nå blander du meg sammen med Pricess Peach.

Jeg er den lykkelige eier av trampoline selv.

Men nå er det på tide å finne senga (med tilhørende øvelser), så jeg ønsker deg en riktig god natt.

Ah - sov godt. :)

Skrevet

Da er det vel best at vi avslutter i denne tråden nå, så du ikke går på veggen?

Det er uansett leggetid, og noen venter på meg, så jeg skal finne på andre aktiviteter enn å dole nå ;-)

He he..ja, jeg burde legge meg jeg og.. Så får jeg heller drømme skinte drømmer :P

Gjest Ulvinnen
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150063662' post='3159397]

He he..ja, jeg burde legge meg jeg og.. Så får jeg heller drømme skinte drømmer :P

Sov godt og drøm søtt (eller skittent)!

ShitDiddelyDo
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150063662' post='3159397]

Jeg skal leke Freddie Krueger og innta drømmene dine i natt.

Du kommer til å våkne sliten og tilfreds. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du må gjerne låne min, den blir stående til første frostnatt i høst.

Hvor bor du da? :)

Skrevet

Jeg skal leke Freddie Krueger og innta drømmene dine i natt.

Du kommer til å våkne sliten og tilfreds. :)

Oohh beibe!

*Hoppe til sengs*

Skrevet

En gang hadde jeg sex i en seng!

Ja, du leste riktig - I EN SENG!

Himmel og hav hva en kan bli lurt til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...