Gå til innhold

FU: Pussigste stedet du har hatt sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har elsket mange ulike steder ute i naturen, men det er vel neppe spesielt nok...

Jeg har gjort det lent mot en mc' men det er vel ikke stort mer å skryte av enn i en bil?

Sex på en trampoline er jo godt... Og i sjøen (neida, det var ingen i kilometres omkrets)

Hm, er en fjelltopp på finnmarksvidda godt nok? Myggen likte det om ikke annet :(

Hadde vi overnattet hos deg og ikke kjørt tilbake allerede ikveld, kunne vi benyttet muligheten til å teste ut trampolina di, hehe.

Vi har jo benyttet oss av mange muligheter underveis, men det har ikke vært noen trampoliner der. ;-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 171
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

20

• Lillemus

10

• DarkPink

10

• Angelica :o)

9

Skrevet

mrxx mener nok å si at vi vet hvem svigum egentlig er.

Det er lett å kjenne igjen den karen ja.

Snart dukker han nok opp med nytt nick igjen.

Angelica :o)
Skrevet

Jeg skjønte det, jeg var bare så spent på om du ville si nicket til en nydelig liten dolfrøken ;-)

Da hadde hun nok rødmet så resten av dolsiden også ble mørkerød!

*Rødme*

Skrevet

Neida, vi vet hvem du er:-)

Jeg er ikke så langt unna deg nå.

;-)

Synd at vi ikke skal overnatte her. Det er en svær trampoline i hagen her som kunne benyttes i nattens mulm og mørke, hhe.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150214954' post='3161877]

*Rødme*

He he, nå ble det rødt her gitt!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hadde vi overnattet hos deg og ikke kjørt tilbake allerede ikveld, kunne vi benyttet muligheten til å teste ut trampolina di, hehe.

Vi har jo benyttet oss av mange muligheter underveis, men det har ikke vært noen trampoliner der. ;-)

Dere får ta trampolinetesten neste gang dere kommer ;-)

Skrevet

Apropos "steder" å ha sex - dette minner meg om den historien der en radiostasjon i USA ringte opp til en mann og stilte et sexspørsmål, og så skulle de sjekke med kona om hun hadde sammenfallende historie. Hadde de det, ville de vinne en tur m cruisebåt eller noe slikt.

Mannen hadde fortalt at deres siste nummer var en kjapp en på kjøkkenet samme morgen.

Så får kona samme spørsmål, og hun blir dritflau over dette, og sjokkert over at mannen sier at han har fortalt "hvor" de gjorde det.

Hun vegrer seg for å si noe, men ttersom mannen sier "come on" og de lokker med premien etc, går hun omsider med på å svare:

"i rumpa!"

*LOL* Dette gikk LIVE utover eteren! ;-)

"ler"

Da har du virkelig gjort det!!!

Skrevet

Skjønner ikke hvordan du kom i den situasjonen i det hele tatt. Det høres nesten for utrolig ut til å være sant. Er du sikker på at dette ikke er et trolleinnlegg? *skeptisk*

Nja - du lar deg påvirke av reklamen ja. "skeptisk"

Skrevet

På en kirkegård. Vi var fulle da, og trodde vi hadde funnet det perfekte stedet - en folketom og mørk park.

Skrevet

Jeg er ikke så langt unna deg nå.

;-)

Synd at vi ikke skal overnatte her. Det er en svær trampoline i hagen her som kunne benyttes i nattens mulm og mørke, hhe.

Ikke langt unna?...trampoline??....yummi, yummi:-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, tenk å fått oss etter tur på den, du ;-)

Skrevet

Ja, tenk å fått oss etter tur på den, du ;-)

Ja, det tror jeg jaggu hadde vært noe:-)

Skrevet

Foruten mer vanlige steder som bord, stoler, på vasken på badet og på en vaskemaskin, kan jeg nevne

I førerhuset på en lastebil, i et solarium, i et telt i 35 varmegrader (rene badstua...), utenfor telt på campingplass, på en benk på en rasteplass, i en kald elv, i skogen 50 meter fra noen bikuber og på en snøfonn på ca 1000 meters høyde langs veien Brokke-Suleskar.

;-P

Skrevet

Du får ta turen du og neste gang. Som Ulvinnen skriver, deg på rygg der og oss to etter tur, så kunne det blitt litt av en høydare, hehe.

;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Foruten mer vanlige steder som bord, stoler, på vasken på badet og på en vaskemaskin, kan jeg nevne

I førerhuset på en lastebil, i et solarium, i et telt i 35 varmegrader (rene badstua...), utenfor telt på campingplass, på en benk på en rasteplass, i en kald elv, i skogen 50 meter fra noen bikuber og på en snøfonn på ca 1000 meters høyde langs veien Brokke-Suleskar.

;-P

Du er sporty! Jeg har også vært fristet til å benytte en rasteplassbenk, men det har jeg fortsatt til gode. Jeg har heller ikke gjort det _i_ en kald elv. Derimot ved en kald elv nær Bø i Telemark ;)

Skrevet

Du er sporty! Jeg har også vært fristet til å benytte en rasteplassbenk, men det har jeg fortsatt til gode. Jeg har heller ikke gjort det _i_ en kald elv. Derimot ved en kald elv nær Bø i Telemark ;)

hehe den var gullfin den med rasteplassen ja.

Det var ikke noen andre på rasteplassen, men vi så jo biler som kjørte forbi på veien litt lenger oppe i skråningen, halvveis skjult bak busker.

Nær en elv i Bø i Telemark? Kanskje en av elvene vi plasket rundt på luftmadrass i da. Det er ikke mange dagene siden vi var i Bø.

hehe forresten hoppet vi på trampoline på campingen i Bø, det var så gøy da vi prøvde trampolinen hos deg. (til å hoppe på altså)

Da fikk vi publikum - en hel gjeng sto og så på oss fra en balkong på et av hovedhusene der. *lol*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

hehe den var gullfin den med rasteplassen ja.

Det var ikke noen andre på rasteplassen, men vi så jo biler som kjørte forbi på veien litt lenger oppe i skråningen, halvveis skjult bak busker.

Nær en elv i Bø i Telemark? Kanskje en av elvene vi plasket rundt på luftmadrass i da. Det er ikke mange dagene siden vi var i Bø.

hehe forresten hoppet vi på trampoline på campingen i Bø, det var så gøy da vi prøvde trampolinen hos deg. (til å hoppe på altså)

Da fikk vi publikum - en hel gjeng sto og så på oss fra en balkong på et av hovedhusene der. *lol*

Jeg var ute og hoppet på trampolina vår selv i dag. Den gir kjempefin mosjon, uansett hvilken måte den brukes på ;)

Skrevet

Jeg var ute og hoppet på trampolina vår selv i dag. Den gir kjempefin mosjon, uansett hvilken måte den brukes på ;)

*Gliser* ;o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

*Gliser* ;o)

He he, du har vel trampoline du også, Lillemus?

Skrevet

Må bare få si det... Makan til idioter! - går det ikke an å la være der barna skal være?

Jeg er ikke snerpe.. men har snakka med så mange badevakter, og har funnet ut at enkelte voksne er verre enn kaniner... og det i den negative forstand!

Enig, bra du sier fra!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...