Gå til innhold

FU: Pussigste stedet du har hatt sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he, du har vel trampoline du også, Lillemus?

Jepp, men med fritt utsyn fra brorens leilighet og litt for mye innsyn fra riksveien... ;o)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 171
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

20

• Lillemus

10

• DarkPink

10

• Angelica :o)

9

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jepp, men med fritt utsyn fra brorens leilighet og litt for mye innsyn fra riksveien... ;o)

Det kan nok bli litt for spennende da, ja... :(

Skrevet

Det kan nok bli litt for spennende da, ja... :(

Men det finnes da andre plasser og det står en varm og solrik sommer for døren... ;o) *Gleder seg villt*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Men det finnes da andre plasser og det står en varm og solrik sommer for døren... ;o) *Gleder seg villt*

Er du en stor naturelsker du også? Jeg har hatt mang en fin opplevelse utendørs, og jeg har flere ideer som ennå ikke er testet ut, så det er ingen grunn til å bli et kjedelig vanedyr selv etter mange års samliv :-)

*Gleder meg til mange varmesommerdager/netter jeg også*

Skrevet

Er du en stor naturelsker du også? Jeg har hatt mang en fin opplevelse utendørs, og jeg har flere ideer som ennå ikke er testet ut, så det er ingen grunn til å bli et kjedelig vanedyr selv etter mange års samliv :-)

*Gleder meg til mange varmesommerdager/netter jeg også*

Jeg har vel knullet - elsket utendørs bare en gang, men satser på at antallet blir adskillig høyere i løpet av sommeren! :o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har vel knullet - elsket utendørs bare en gang, men satser på at antallet blir adskillig høyere i løpet av sommeren! :o)

Da har du en uendelighet av valgmuligheter! Kos deg masse!

*mimrer*

Høyt til fjells, på stranden, i det våte element (sjø, innsjø, basseng, fjelltjern), i skogen, i en veiskråning, i en ruin, på et hyttetun, ...

Skrevet

Da har du en uendelighet av valgmuligheter! Kos deg masse!

*mimrer*

Høyt til fjells, på stranden, i det våte element (sjø, innsjø, basseng, fjelltjern), i skogen, i en veiskråning, i en ruin, på et hyttetun, ...

Værsåsnillda - det er enda 4 dager til elsklingen kommer hjem!!! *Kniper lårene sammen*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Værsåsnillda - det er enda 4 dager til elsklingen kommer hjem!!! *Kniper lårene sammen*

Ups, sorry!

Jeg var ikke klar over at du var alene om dagen.

Selv har jeg min kjære i naborommet, han må nok til pers nå ;-)

Skrevet

Ups, sorry!

Jeg var ikke klar over at du var alene om dagen.

Selv har jeg min kjære i naborommet, han må nok til pers nå ;-)

Jeg hadde ikke sittet her hele kvelden om kjæresten var hjemme da vet du! *River seg i håret og tusler til sengs* Nattinatt.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg hadde ikke sittet her hele kvelden om kjæresten var hjemme da vet du! *River seg i håret og tusler til sengs* Nattinatt.

Nattinatt :-)

Du får garantert noen dolinspirerte våte drømmer ;-)

Skrevet

Du får ta turen du og neste gang. Som Ulvinnen skriver, deg på rygg der og oss to etter tur, så kunne det blitt litt av en høydare, hehe.

;-)

Yummi, yummi:-)

Skrevet

Bare en gang?

Da har du _masse_ digg opplevelser tilgode. *s*

Mulighetene er uendelige...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...