Gå til innhold

Fine campingplasser i Nord/midt-Sverige

Anbefalte innlegg

Gjest "harrycamping" ;-)
Skrevet

Vi har tenkt oss på camping til Sverige for første gang.

Er det noen som har erfaring med campingplasser der.

Både positivt og negativt mottas med takk!

Har barn på 2, 5 og 6 år.

Har myst litt på plasser som Boden, Luleå, Jokkmokk, Byske, Arvidsjaur, Umeå osv...

Gjest ikke godt kjent jeg da
Skrevet

Nord- / midt Sverige .... har aldri vært der, er det ikke bare skog på skog der da ?

Drar du lenger syd, anbefales Skara og Borås, der har jeg vært mange ganger, og trives like godt hver gang :).

Skrevet

Vi var i Boden i fjor, på Boden camping og bad www.upplevboden.nu/se/boden/bilder/233.php, vi hadde med oss tre barn på 6,7 og 8 år. Var en stor camping med basseng, og et par lekeplasser hvor ungene lekte kjempegodt.

Vi var også på en flott badepark i Boden, Nordpoolen:www.upplevboden.nu/se/gora/attraktioner/352.php

Ungene storkoste seg der. Så Boden kan jeg anbefale på det sterkeste.

Gjest dina2
Skrevet

Alle plassene du nevner er fine campingplasser, har vært både i jokkmokk og Luleå.

Ulempen med Jokkmokk er at det er på innlandet og veeldig mye mygg. Men lekeplassen er fantastisk fin og også det at oppvarmet basseng er gratis å bruke når en bor på området.

Gjest dina2
Skrevet

Ja, glemte å si at jeg også har vært i umeå, vampingplassen er helt grei, men kanskje ikke så koselig som luleå og jokkmokk.

Har ikke bodd på campingplassen i Boden, men vært innom noorpoolen ved flere anledninger, kjempeflott badeanlegg.

Skrevet

Ikke helt det du spør om men...Härnösand er en superkoslig by som passer godt for barn. Bl.a . en kjempefin strand http://www2.harnosand.se/amapp/kartor/fullscreen/popups/smitingen/

og "Technichus", et opplevelsessenter som har mye å by på for både barn og voksne. Det finnes mange campingplasser i området men jeg har ikke prøvd noen. Du kan se på http://www.harnosand.se/turism.4.a53de4f8778730447fff1658.html

Skrevet

Nord- / midt Sverige .... har aldri vært der, er det ikke bare skog på skog der da ?

Drar du lenger syd, anbefales Skara og Borås, der har jeg vært mange ganger, og trives like godt hver gang :).

takk for tips, men dette blir nok for langt sør for oss...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...