Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

jeg er 27 år har pcos, etter 2 negative ivf og to neg fryseforsøk er jeg lite optimistisk på at jeg og min kjære noengang kommer til å få barn (min manns spermier er normale)

Legene sier at mine muligheter til å få barn ved hjelp av ivf er gode men jeg føler at legene overser noe.

Jeg har undersøkt litt på egenhånd og det med skjoldbrusk kjertel undrer jeg litt på da jeg har en del av symptomene som deppresjon, humørsvingninger, overvektig selv med et sunt kosthold, hopper over ord mens jeg snakker, klarer ikke å konsentrere meg for lenge. Tsh hos meg ligger på tsh 1,5.

Jeg er helt oppgitt og kjønner ikke hviklen vei jeg skal gå. Kommer heller ingen vei med legene heller. Er det noen spesialister på dette området som jeg undersøkes hos?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/234365-skjoldbruskjertel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg sliter mye med å blir gravid selv. Har fått levaxin pga skjoldbruskjertelen. Har du testet deg ang dette? Det sies visst at for lavt stoffskifte påvirker skjoldbruskjertelen som igjen stopper mye for graviditet. Sliter du med mye av deg jeg gjør, så kunne jeg tenkt å holde litt kontakt med deg. Er ikke gøy å gå gjennom dette alene:) Lykke til

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/234365-skjoldbruskjertel/#findComment-1795593
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...