Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slo opp med eksen min for noen måneder siden. Det har vært mye klabb og babb siden da men ting går bedre mellom oss. I starten møttes vi ikke men det gjør vi nå. Trener sammen, spiser sammen og det der. Det rare er at når vi er sammen så klarer vi ikke å holde fingrene fra hverandre. Etter en periode der vi var ekser men hadde sex pleide hun å si at vi var jo ikke sammen men hadde sex. Etter en stund ble jeg lei av dette siden jeg hadde sagt at vi burde prøve igjen men hun ville ikke. Jeg tok konsekvensen av det og hadde mindre kontakt med henne. Holdt det bare til msn og var på hils. Plutselig begynte hun å ta inititiv til ting og gjorde fine ting for meg. Jeg hadde holdt en lav profil der jeg tok ingen kontakt men bare holdt for meg selv og med andre venner. Hun hadde hørt fra noen at jeg hadde vært på sjekkern og spurte meg om det. Jeg verken avkreftet eller bekreftet det. Nå er ståa at jeg tar ikke kontakt, det er hun som ringer meg eller tar kontakt på msn. Slik som igår kom hun med kake til meg. Slike og flere ting skjer og det er forvirrende. Jeg vil ha henne tilbake men tør ikke bli skuffet igjen. Det som gjør dette vanskelig er at hun stadig holder rundt meg, gir meg klemmer og det der. På skolen leser vi sammen og det er stadig klåing på hverandre. Jeg prøver å la være men klarer det ikke. De gangene jeg holder rundt henne eller slikt sier hun ikke noe. Vi kan bli intime og ta på hverandre men det er forvirrende. Jeg hadde jo bestemt meg for å bli ferdig med henne siden det gikk så tregt men så skjer ting som gjør at det blir et vendepunkt.

Vi snakker fint sammen til tross for at vi har hatt problemer. Det var jeg som slo opp i sinne men mente det ikke. Likevel har hun tilgitt meg for det + en del andre ting. Idag var jeg ikke på msn og hun ringte meg, dette har skjedd mange ganger. Dette og mye annet gjør at jeg lurer men tør ikke spørre henne om ståa vår.

Hva mener dere som leser dette innlegget? Jeg stoler på meg selv men iblant er det fint med innspill fra nøytrale personer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du bør ta en skikkelig prat med henne. Enten så leker hun med følelsene dine og du vil bli skikkelig såret eller så er hun interessert i å prøve på nytt..

Gjest signatura
Skrevet

Kanskje hun er en slik som egentlig ikke vil ha deg, men ingen andre skal ha deg heller? Derfor kommer hun når hun mistenker at du er interessert i andre?

Du MÅ rett og slett si til henne at du ikke er interessert i bare sex. Enten er det å ta opp forholdet og prøve seriøst, eller så er det ikke mer sex og kos og gaver til hverandre. Slutt er slutt! Hvis det er DET du mener da. Vil du fortsette å ha sex for fornøyelsens skyld, så kan du jo det, men dumt hvis du blir såret. Kan virke som hun leker litt med deg. Hva med å kikke etter andre isteden. På alvor!

Skrevet

Kanskje hun er en slik som egentlig ikke vil ha deg, men ingen andre skal ha deg heller? Derfor kommer hun når hun mistenker at du er interessert i andre?

Du MÅ rett og slett si til henne at du ikke er interessert i bare sex. Enten er det å ta opp forholdet og prøve seriøst, eller så er det ikke mer sex og kos og gaver til hverandre. Slutt er slutt! Hvis det er DET du mener da. Vil du fortsette å ha sex for fornøyelsens skyld, så kan du jo det, men dumt hvis du blir såret. Kan virke som hun leker litt med deg. Hva med å kikke etter andre isteden. På alvor!

Det tror jeg ikke. Vi var sammen ifjor også men så ble det noen kontroverser og det var min feil da. Har vært gjennom mye, blant annet en abort.Vet liksom ikke hva jeg skal tro at dette er for noe. Det med at hun lurer meg kan være like mye fra min side at jeg også er nær henne. Vi er veldig nær hverandre.

Skrevet

Jeg tror du bør ta en skikkelig prat med henne. Enten så leker hun med følelsene dine og du vil bli skikkelig såret eller så er hun interessert i å prøve på nytt..

Tror heller på det siste. Vi hadde det bra men jeg slo opp i sinne og det var ikke meningen akkurat.Jeg har merket meg at hun nå ringer oftere og at hun er mer i nærheten av meg. Jeg skal snart ha bursdag og hun lagde på eget initiativ invitasjonskort ved hjelp av Power point. På den var det bilder av meg og henne. Flere faktisk. Så husker jeg at hun en gang sa at hun følte at hun ikke ville få en bedre gutt enn meg siden jeg hadde så mange fine kvaliteter. Tror heller at da jeg begynte å se etter andre at hun ble redd for å miste meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...