Gå til innhold

PC/PS2-spill?

Anbefalte innlegg

Gjest Milla83
Skrevet

Noen som har tips om spill?Ikke altfor kompliserte. Har final fantasy x og lignende men skjønner ikke noe av dem :P

Finnes det pc spill som ligner world of worldcraft,men uten månedsavgift?

Er jente , 22 år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For PC anbefaler jeg: Broken Sword (det finnes 3 hittil), Drømmefall, Monkey Island-spillene.

Skrevet

Skjønner du ikke noe av FF10? Den er jo så linær og lett jo?

Skrevet

Fable(til PC) er ganske enkelt og lettforståelig, samtidig som det er god grafikk og pent å se på. Man starter å spille som liten gutt, også kan man påvirke ham til å bli enten snill eller ond, alt etter som hvilke valg man tar når man spiller.

Gjest Milla83
Skrevet

Skjønner du ikke noe av FF10? Den er jo så linær og lett jo?

det er ei jente i starten(eller to), da må jeg gå bortover en lang "gang"og slåss med noen folk, og etter det skjønner jeg ikke mer :P *flau*

Skrevet

det er ei jente i starten(eller to), da må jeg gå bortover en lang "gang"og slåss med noen folk, og etter det skjønner jeg ikke mer :P *flau*

Du skjønner det ikke? Det er jo et helt herlig spill, spesielt for jenter. Kanskje om du leser en såkalt walkthrough, så kan du lese deg til hva du skal gjøre til envher tid.

Her kan du lese:

http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/final_fantasy_x_p.txt

Gjest Milla83
Skrevet

Får du ikke? hmm ok,

Gå her:

http://www.gamefaqs.com/search/index.html?game=Final+Fantasy+X&searchplatform=All+Platforms

"PS2 Final Fantasy X FAQ Code Save Review Board"

SÅ trykker du FAQ. Der er flere walkthroughs, så bare velg den første du ser eller noe.

Si ifra om du får det til ;)

Det står bare database error.. Men nå ble jeg usikker på om jeg har x eller XII. Har ikke spillet her.. men jeg bør nok fp lest litt om hva jeg skal gjøre ja

Gjest Milla83
Skrevet

Det står bare database error.. Men nå ble jeg usikker på om jeg har x eller XII. Har ikke spillet her.. men jeg bør nok fp lest litt om hva jeg skal gjøre ja

hmm.. XII har ikke kommet ennå? Kanskje jeg har X da

Gjest Milla83
Skrevet

For PC anbefaler jeg: Broken Sword (det finnes 3 hittil), Drømmefall, Monkey Island-spillene.

hva heter det første broken sword spillet? Kan ikke finne noe info om det. Bare det siste

Gjest Milla83
Skrevet

Fable(til PC) er ganske enkelt og lettforståelig, samtidig som det er god grafikk og pent å se på. Man starter å spille som liten gutt, også kan man påvirke ham til å bli enten snill eller ond, alt etter som hvilke valg man tar når man spiller.

Fable så morsomt ut. Tenkte jeg skulle bestille det :)

Skrevet

FF12 kan du ikke ha ettersom det ikke er kommet ut enda.

FF11 er jo sånn online spill da?

Gjest Milla83
Skrevet

hmm.. XII har ikke kommet ennå? Kanskje jeg har X da

Når jeg tenker etter er det FF10 jeg har. Husker jeg gleda meg til å få spillet,men så skjønte jeg ingenting. Er en stund siden da. Må finne meg en side som fungerer.. Takk :)

Skrevet

Fable så morsomt ut. Tenkte jeg skulle bestille det :)

Så bra :o) da blir kjæresten min fornøyd, var han som viste meg det, hihi. Håper du blir fornøyd da!

Gjest Milla83
Skrevet

Når jeg tenker etter er det FF10 jeg har. Husker jeg gleda meg til å få spillet,men så skjønte jeg ingenting. Er en stund siden da. Må finne meg en side som fungerer.. Takk :)

Det er visst FFX-2 jeg har....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...