filiokus81 Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 ...hvordan tilbereder man det? Koke? I så fall hvor lenge? Eller bare varme? Jeg har aldi vært vant til å spise bønner, så det nytter ikke be meg sjekke konsistensen - jeg aner ikke hvordan de skal smake :-) Det er altså sambo som ønsker seg dette tilskuddet til potetstapp middager, og som den pliktoppfyllende kjæreste jeg er, har jeg handlet inn en boks til middag i morgen. ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Varme, ikke koke. Gjerne i panna etter bacon og egg. Gjerne oppå en toast. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Varm dem opp i en kjele, kjempeenkelt. Veldig godt med egg og bacon til. 0 Siter
flisa Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Varme, ikke koke. Gjerne i panna etter bacon og egg. Gjerne oppå en toast. *SLURP* 0 Siter
keinstein Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 *SLURP* Javisst. Det fins et utall varianter som er gode. Bønner er megasunt med fiber og annet bra, du blir mett selv om det er lite kalorier. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.