Gå til innhold

Severdigheter i Trondheim

Anbefalte innlegg

Gjest spent på besøk
Skrevet

Jeg får kanskje besøk fra sør-Norge av en person som ikke kjenner Trondheim. Hva er verd å se i Trondheim for en som ikke kjenner byen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Princess Peach
Skrevet

Nidarosdomen, Gamle bybro, Festningen, Ringve.

Gjest sol etter regn
Skrevet

Munkholmen, vandre i byen, Museum, kafe på Bakklandet, reker/blåskjell på brygga (husker ikke hva det heter der nede), ta trikken opp i byåsen, Tyholttårnet.... hva mer? Bade på Pirbadet? Om du bor der bør du vel ha full peiling på hva byen har å by på? =)

Gjest Søringen
Skrevet

Da jeg var i Trondheim for første gang, besøkte jeg Nidarosdomen. Jeg ble mektig imponert. Du bør absolutt ta med besøkede dit. Fortell hisorien om munken som går igjen, og få til et besøk inni. Var også på den Gamle bybroen og festningen, samt utsiktstårnet.

Ble også imponert over at byen "levde" hele døgnet. Kjørte gjennom byen på en tirsdags natt i fire tiden - og der sto flere og fisket langs en elv, og byen var folksom:)

Har dere litt tid, og du skal ha besøk en stund, ville jeg ha tatt meg tid til å reise litt. Området er rikt på historie. Var å så tinghaugen på Frosta, samt helleristniger i samme området.Var og en tur på Stiklestad. Det er vel i overkant av en time dit?

Les litt i Norgeshisorien av Karsten Alnes, og imponer:)

Kos deg med besøk!!!

Skrevet

Nidarosdomen, Gamle bybro, Festningen, Ringve.

Nidarosdomen, pirbadet, ringve botaniske, munkholmen, og marka :)

Gjest signatura
Skrevet

Dere må spise i Tyholttårnet, så dere rekker å være med helt rundt. Det er artig!

Gjest Marres
Skrevet

Munkholmen, Domkirka, tyholtårnet, en is på Nordre Og en GOD middag på vertshuset Tavern på Sverresborg - herlig, norsk mat!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...