Gå til innhold

Nettdate

Gjest uerfaring med nettdating...

Anbefalte innlegg

Gjest uerfaring med nettdating...
Skrevet

Etter å ha vært singel i flere år har jeg flere ganger tenkt på å prøve et date-nettsted. Men hver gang jeg sjekker slike steder, finner jeg kjentfolk som jeg ikke har lyst til at skal se at jeg er der! Har profil både på "Møteplassen" (VG) og "Hei"/"Blink" (Dagbladet, men har fjernet bilde og anomymisert teksten etter å ha funnet kjenfolk. Skulle ønske det fantes en funksjon der man utelukket medlemmer fra å se ens profil...

Sikkert jeg som er teit her...

Videoannonse
Annonse
Gjest finnenvenn
Skrevet

jeg møtte kjæresten min på "finnenvenn" ingen av oss hadde bilder eller noe avslørende tekst. Sender heller bilde på mail.

Synes bilde er viktig for å se om utseende er ok, men man kan jo heller sende det på mail. Har opplevd mange ganger å ikke like utseende, litt tøfft å si det på mail, men sånn er det no bare ikke alle kan like alle

Skrevet

Jeg hadde ikke bilde til å begynne med, men etter noen dater la jeg ut et bilde som lå kort tid. Traff da min elskede! :o) Han hadde ikke bilde ute da.

Brydde meg lite om noen kjente skulle dumpe innom da, det gjorde det faktisk også.

Skrevet

Jeg fant mannen min på IRC. Vi chattet sammen i et halvt års tid før vi møttes, uten at det fikk følelsene til å bruse. Men vi holdt kontakten og møttes et par ganger til, og da var det gjort! Vi er nå sammen på 10'ende året.

Jeg syns det var befriende å chatte med andre uten at de visste noe om meg annet enn det jeg fortalte selv. Husker ikke hvilken kanal jeg brukte, bare at det ikke var undernet. Kanskje det var eunet? Vet ikke om det fortsatt finnes. Bruker aldri irc lenger nå :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...