ShitDiddelyDo Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Alle bank- og forsikringsansatte møter på jobb igjen i morgen. Hvis det er den streiken du lurer på. 0 Siter
Gjest Just wondering something... Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Altså bank streik...glemte visst å nevne hvilken streik. Men jeg tar det for gitt egentlig at dere vet hvilken streik jeg snakker om. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. juni 2006 Skrevet 11. juni 2006 Altså bank streik...glemte visst å nevne hvilken streik. Men jeg tar det for gitt egentlig at dere vet hvilken streik jeg snakker om. Det blir ikke streik likevel. 0 Siter
Goldy79 Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Altså bank streik...glemte visst å nevne hvilken streik. Men jeg tar det for gitt egentlig at dere vet hvilken streik jeg snakker om. Det blei ingen bankstreik :-)) 0 Siter
Gjest TROCKEN Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Altså bank streik...glemte visst å nevne hvilken streik. Men jeg tar det for gitt egentlig at dere vet hvilken streik jeg snakker om. 1. Hvordan skal vi vite hvilken streik du mener? Det er mange konflikter som pågår nå. 2. Følger du ikke med på noen nyheter? 0 Siter
Gjest ... dilldall Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 1. Hvordan skal vi vite hvilken streik du mener? Det er mange konflikter som pågår nå. 2. Følger du ikke med på noen nyheter? surpædd ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.