Gå til innhold

VG og sladding av bilder.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• flisa

7

• ShitDiddelyDo

7

• Mekri

2

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvem er Henke?

Henke Larsson. En av sveriges mest profilerte spillere. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Henke Larsson. En av sveriges mest profilerte spillere. :)

Hva spiller han da? Tuba?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva spiller han da? Tuba?

Du er åpenbart en av dem som river ut VGs rosa sportsbilag så fort du får avisa i hende. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du er åpenbart en av dem som river ut VGs rosa sportsbilag så fort du får avisa i hende. :)

Kan ikke vente! Elsker rosa. :)

*trallala*

Gjest Calóni
Skrevet

Hihi. Sladdet bakhodet, og ikke drakta? :P Ikke at jeg vet hvem det er heller, for den saks skyld. I går fikk jeg med meg at det var fotball-VM. Ikke verst!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kan ikke vente! Elsker rosa. :)

*trallala*

Rosa trampoliner og dagen er din. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hihi. Sladdet bakhodet, og ikke drakta? :P Ikke at jeg vet hvem det er heller, for den saks skyld. I går fikk jeg med meg at det var fotball-VM. Ikke verst!

Det veldig imponerende med mindre du bor i en boble i en eller annen skog, fullstendig forlatt av omverdenen. :)

Gjest ikke greie på fotball
Skrevet

Da jeg så nummeret på drakta tenkte jeg det sikert var en supporter som var ute og hadde seg litt

Gjest Princess Peach
Skrevet

Rosa trampoliner og dagen er din. :)

Eller natten. :)

Skrevet

Ja, for det er selvfølgelig ikke minst 350 svenske idioter som løper rundt med skjorta hans der nede i disse vm-tider ;-)

Gjest sol etter regn
Skrevet

"En knapp time etter uavgjort-kampen mot Trinidad og Tobago, var svenske fotballsupportere på plass og nyttegjorde seg av tilbudene"

..står under bildet. Er nok en supporter med drakt gitt. ;)

Gjest Calóni
Skrevet

Det veldig imponerende med mindre du bor i en boble i en eller annen skog, fullstendig forlatt av omverdenen. :)

10 minutter å gå til Lerkendal stadion :D

Gjest Calóni
Skrevet

"En knapp time etter uavgjort-kampen mot Trinidad og Tobago, var svenske fotballsupportere på plass og nyttegjorde seg av tilbudene"

..står under bildet. Er nok en supporter med drakt gitt. ;)

Ja, da var det jaggu godt de sladdet bakhodet hans :D

ShitDiddelyDo
Skrevet

Eller natten. :)

Det er ganske imponerende, men det er ikke en eneste i tråden her som forstår at jeg kødda - og samtlige ser ut til å tro at jeg på ramme alvor trodde mannen på bildet var Henke. :)

Skrevet

Det er ganske imponerende, men det er ikke en eneste i tråden her som forstår at jeg kødda - og samtlige ser ut til å tro at jeg på ramme alvor trodde mannen på bildet var Henke. :)

jeg forsto faktisk :-)

Gjest sol etter regn
Skrevet

Jeg stusset over at du laget tråd om noe så 'tullete'.. Men tenkte at det kanskje var litt kjapt gjort.. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Skjønte at du kødda, da, teiting. :)

Mary Poppins
Skrevet

Jeg tenkte som deg men jeg tror det bare er en supporter

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...