Gå til innhold

VG og sladding av bilder.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• flisa

7

• ShitDiddelyDo

7

• Mekri

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest signatura
Skrevet

Er det NOEN som ikke flyr med drakter med navn på utenom kampene, så er det garantert spillerne!

Gjest signatura
Skrevet

Det er ganske imponerende, men det er ikke en eneste i tråden her som forstår at jeg kødda - og samtlige ser ut til å tro at jeg på ramme alvor trodde mannen på bildet var Henke. :)

Hvordan kunne vi vite det? JEG kjenner deg ikke iallefall. Du får sette på noen blunkefjes eller skrive noe i parantes da, siden vi ikke hører deg. JEG tror du bare redder deg unna flausen jeg!

Angelica :o)
Skrevet

He he..Hadde det travelt han. Gadd ikke ta av seg drakta en gang! :P

Gjest sandex
Skrevet

Hehe... hadde vært litt åpenlyst om det virkelig var spilleren, med nr. på drakta:)

Gjest sandex
Skrevet

Det er ganske imponerende, men det er ikke en eneste i tråden her som forstår at jeg kødda - og samtlige ser ut til å tro at jeg på ramme alvor trodde mannen på bildet var Henke. :)

hehe.. Jo, det var EN som forstod det:)

Skrevet

Jeg kan ikke tro det heller. Jeg skjønte hva det nok var snakk om før jeg så artikkelen. Men så har jeg en over normalt fotballinteressert kjæreste, så jeg kan navnene på halvparten av alle spillere på skjermen :P

Skrevet

Det veldig imponerende med mindre du bor i en boble i en eller annen skog, fullstendig forlatt av omverdenen. :)

Døøøøø, jeg kjenner heller ikke dette navnet (men forsto hva du mente i hovedinnlegget for det)

Vet knapt hva fotball er, det interesserer meg midt ett visst sted.

Skrevet

Det morsomste er at folk i tråden her liksom nå skal forklare deg at de kan være en supporter! *dååån* hehe

Gjest sandex
Skrevet

Det morsomste er at folk i tråden her liksom nå skal forklare deg at de kan være en supporter! *dååån* hehe

Hmm... han ligner litt på min samboer... Pokker...

Gjest Princess Peach
Skrevet

jeg tror han surver

Surver? Altså spiller tennis? Eller hva mener du nu?

Skrevet

*hi hi*

Skrevet

jeg tror han surver

Surve er vel det samme som å sutre. Tror jeg har lest det i en eller annen prøysensk fortlling! ;-)

Skrevet

Surve er vel det samme som å sutre. Tror jeg har lest det i en eller annen prøysensk fortlling! ;-)

Det er mange her inne som sier at babyene deres surver. I Trøndelag så sutrer babyer. Surver er et ord som ikke finnes her. Sørver gjør man når man spiller tennis eller volleyball.

Skrevet

Surver? Altså spiller tennis? Eller hva mener du nu?

Jeg prøver å være morsom - og vise til min store interesse i fotball.

Skrevet

nei det er det man gjør i volleyball.

Skrevet

nei det er det man gjør i volleyball.

Øh? Trodde man sørvet når spilleren bakerst til venstre sendte ballen avgårde som en start etter at et av lagene har fått poeng? Som du skjønner kan jeg ikke noen av begrepene i volleyball egentlig... ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...