Gå til innhold

VG og sladding av bilder.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• flisa

7

• ShitDiddelyDo

7

• Mekri

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Øh? Trodde man sørvet når spilleren bakerst til venstre sendte ballen avgårde som en start etter at et av lagene har fått poeng? Som du skjønner kan jeg ikke noen av begrepene i volleyball egentlig... ;o)

dere ødelegger jo morsomhetene mine - når man skal analysere hvorfor jeg sier "surve" i fotball. . , det var jo for å være....glem det.

Skrevet

Det er mange her inne som sier at babyene deres surver. I Trøndelag så sutrer babyer. Surver er et ord som ikke finnes her. Sørver gjør man når man spiller tennis eller volleyball.

Jeg ville ikke brukt surve, men har latså fått med meg denne betydningen.

Mener man ballspillet får man skrive serve eller sørve! ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg prøver å være morsom - og vise til min store interesse i fotball.

Jeg har akkurat like stor interesse for fotball som for gnuens hemmelige parringsritualer.

Skrevet

dere ødelegger jo morsomhetene mine - når man skal analysere hvorfor jeg sier "surve" i fotball. . , det var jo for å være....glem det.

JEG synes morsomheten ble bedre av tanken på at han kanskje sutret litt, og derfor gikk hen for å trøste seg selv litt....;-)

Skrevet

Du er åpenbart en av dem som river ut VGs rosa sportsbilag så fort du får avisa i hende. :)

Det er utrolig flott gjort av VG å la sportsbilaget være så lett gjengjennelig og utnappbart! :-)

Skrevet

JEG synes morsomheten ble bedre av tanken på at han kanskje sutret litt, og derfor gikk hen for å trøste seg selv litt....;-)

Ok -så skrev jeg det feil da! hehe

Skrevet

Jeg har akkurat like stor interesse for fotball som for gnuens hemmelige parringsritualer.

jeg også - og heldigvis det samme med han hjemme.:-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg ville mye heller sett på gnuens hemmelige parringsritualer enn på fotball!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Bra svar! :-D

Jeg må ha det inn med teskje! :)

(Eller så prøver jeg å være litt ekstra vrang og blond fordi jeg ikke liker fotball.) ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg ville mye heller sett på gnuens hemmelige parringsritualer enn på fotball!

Ja, egentlig. Kanskje ikke gnu, da. Men andre typer parringsritualer kan jo være spennende. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

jeg også - og heldigvis det samme med han hjemme.:-)

Mm, samme her. Sjeleglad for at han ikke liker fotball. Holder seg til alpint, han. :)

Skrevet

Jeg må ha det inn med teskje! :)

(Eller så prøver jeg å være litt ekstra vrang og blond fordi jeg ikke liker fotball.) ;)

Det er typisk at man tar det for gitt at alle skjønner at en "spiller" er en fotballspiller, og derfor var svaret ditt helt konge! :-)

Og det er jo slikt som sømmer seg for en prinsesse. *S*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er typisk at man tar det for gitt at alle skjønner at en "spiller" er en fotballspiller, og derfor var svaret ditt helt konge! :-)

Og det er jo slikt som sømmer seg for en prinsesse. *S*

*LOL*

Ja, ikke sant. :) *retter på krona*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, egentlig. Kanskje ikke gnu, da. Men andre typer parringsritualer kan jo være spennende. ;)

LOL!

Jeg er helt med på tankegangen din!

Gjest Princess Peach
Skrevet

LOL!

Jeg er helt med på tankegangen din!

*fnis*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det morsomste er at folk i tråden her liksom nå skal forklare deg at de kan være en supporter! *dååån* hehe

Ja, det er mildt sagt fantastisk. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...