Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å forklare hva jeg mener, tar jeg et eksempel:

I helga var vi hos svigerforeldrene, og jeg dolet derifra. Leste bl a om åsemor og ventilator på kjøkkenetet, og om noen som snakket om fettete ventilator, og viktigheten av å vaske filteret ofte nok.

I går ettermiddag kom vi hjem, det første jeg gjorde, var å plukke ned filteret og vaske det... (Det så jo ikke ut, så det var på høy tid likevel.)

Poenget mitt er, leser jeg om noen som har ryddet skap, rydder jeg skap. Om noen forteller at de har vasket gulv, setter jeg igang...

Flere?

Og - fortsett gjerne å fortell! Gjerne at dere har vasket bilen i dag, eller ryddet i kottet (det kottet til høyre) og bakt brød! :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest signatura
Skrevet

Joa, blir vel fort slik... Dere får begynne å utgyte om rengjøring og hagestell, så kanskje jeg får gjort noe! Nevnm de seks dukene som ligger krøllete i skapet også.

Skrevet

Etter ventilatorinnlegget til åsemor hadde jeg mareritt om natten. Jeg drømte at det begynte å brenne på kjøkkenet her pga fett..

Så en kan trygt si at jeg blir påvirket..

Skrevet

Etter ventilatorinnlegget til åsemor hadde jeg mareritt om natten. Jeg drømte at det begynte å brenne på kjøkkenet her pga fett..

Så en kan trygt si at jeg blir påvirket..

Uff da - det var virkelig ikke meningen å gi noen mareritt når jeg skrev om brannfaren ved fettete ventilatorfiltre!

Skrevet

Uff da - det var virkelig ikke meningen å gi noen mareritt når jeg skrev om brannfaren ved fettete ventilatorfiltre!

Ja, det var faktisk du som skrev om gnist.. Det var det som gjorde utslaget. Men noe godt kommer det jo ut av sånt. Vi blir påmint å rense ventilatoren her :)

Skrevet

Jeg prøvde jo forleden dag å overbevise poden om at Midia er en pokemonfigur! Helt til jeg husket at hun er her inne... :o)

Gjest prust
Skrevet

Ja, jeg blir påvirket av DOL, helt klart. Tenker gjennom ting på barnehagen eller i nabolaget f.eks, i forhold til saker som er diskutert på DOL.

Mht Lillemus sitt innlegg om fett på ventilatorer, så har jeg ikke rengjort min, men i går vasket jeg ekstra godt på og rundt komfyren til min far. Han bor i et gammelt hus uten ventilator, og da tenkte jeg på Åsemor og Lillemus :-) Brukte godt med Zalo og vakset langt oppover veggene...

Gjest togli
Skrevet

Jeg prøvde jo forleden dag å overbevise poden om at Midia er en pokemonfigur! Helt til jeg husket at hun er her inne... :o)

*fnis*

Gjest prust
Skrevet

Glemte en ting. Da jeg leste om Flisas innlegg om "Engler og demoner" måtte jeg finne frem boka i går. Hadde kjøpt den for noen uker siden, men hadde ikke begynt å lese den.

Koste meg med rødvin og Dan Brown :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Etter å ha lest om dårlige/ødelagte batterier på bærbare dro jeg ut strømkabelen og dola fra godstolen uten å plugge inn strømmen. Skjønte plutselig at batteriet ikke har godt av å være tilkobla strøm hele tida.

Gjest Princess Peach
Skrevet

I dag skal jeg ut og luke i blomsterbedet. :)

Skulle nok også ha vasket huset, men det gidder jeg ikke når det er så fint vær. Blir nok tidsnok gråvær igjen så jeg kan drive på med inneaktiviteter. :)

Skrevet

*fnis*

Ikke rart guttungen så rart på meg da jeg lusket fnisende ut av barnerommet... ;o)

Skrevet

Vasketråder påvirker meg ikke i særlig grad, det måtte i så fall være at jeg i ren trass lar være å vaske når jeg leser om enkelte av husmødrene her inne. De som vasker kjøkkengulvet daglig, og vinduene en gang i uka, og som ikke åpner døra når de får uanmeldte gjester og det er to hybelkaniner i stua og bittelitt rot på kjøkkenet, vet du;-)

Filmtrådene derimot, de påvirker meg. Har flere ganger sett filmer som SDD eller andre har anbefalt. Og så har jeg prøvd ut mange tips når det gjelder barneoppdragelse. Damene på foreldre - småbarn har et ufortjent dårlig rykte. Mange av dem er veldig kloke:-)

Gjest togli
Skrevet

Ikke rart guttungen så rart på meg da jeg lusket fnisende ut av barnerommet... ;o)

Han tror nok du har tørna :-)

Skrevet

Han tror nok du har tørna :-)

Det har han nok trodd lenge... ;o)

Skrevet

Nei kan ikke si det akkurat.

Opplyst om ting jeg ikke vet om, det blir jeg.

Men å gjøre ting etter å ha lest dem her, det gjør jeg ikke.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Oi, forresten. Det kom jeg på nå. Ulvinnen har påvirket meg til trampolinesex! (Har ikke gjort det ennå, men!) ;)

Skrevet

Jeg har vasket bilen og ryddet i det høyre kottet. Nå skal jeg straks bake et brød.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Oi, forresten. Det kom jeg på nå. Ulvinnen har påvirket meg til trampolinesex! (Har ikke gjort det ennå, men!) ;)

He he, det er jammen fint å kunne finne litt inspirasjom her inne ;-)

Da kan jo jeg røpe at jeg ble så inspirert av en ONS beskrivelse til SDD at jeg halte med meg min kjære til sengs der vi fulgte oppskriften hans ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

He he, det er jammen fint å kunne finne litt inspirasjom her inne ;-)

Da kan jo jeg røpe at jeg ble så inspirert av en ONS beskrivelse til SDD at jeg halte med meg min kjære til sengs der vi fulgte oppskriften hans ;)

Oi!? Link, link! :D

(Tror det blir en som får kjørt seg snart, stakkars mann.) ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...