Gå til innhold

sol og svetting

Anbefalte innlegg

Gjest svett sommerjente
Skrevet

En ting jeg absolutt ikke liker ved sommeren er at jeg svetter. Jeg kan jo ikke hoppe i dusjen en time etter at jeg dusjet sist. Klærne blir svette, og jeg føler meg ikke vel. Har dere det også slik?

Videoannonse
Annonse
Gjest signatura
Skrevet

Ja. Bruk vide klær eller minst mulig klær. Og stoffer som puster mest mulig og iallefall ikke stoffer hvor svetten synes bare det kommer noen dråper.

Skrevet

Joda, vi har nok slik alle i mer eller mindre grad. Generelt svetter jeg lite, men jobber jeg hjemme ute i varmen, så blir jeg selvsagt svett.

Men litt svette gjør da ikke noe i denne varmen, det kan være sexy og se ei varm jente:-)

Men her jeg sitter nå på jobb er det faktisk litt kaldt, så nå svetter jeg ikke.

Skrevet

Oh my god JA! Jeg sitter her og føler meg bare ekkel!!! Har uren hud, så jeg må bruke dekkrem. Men den svetter jo av og smitter av på klær og jeg er helt blank i fjeset. Og klærne? Jeg kan jo ikke gå lettkledd med sånn uren hud, må ha klær som dekker helt opp til halsen, dekker skuldre og rygg...

Ikke enkelt det her! =o(

Mrs. Wallace
Skrevet

Så lenge man har normal hygiene og rene klær, gjør det da ingenting med litt frisk svette i løpet av en varm dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...