Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Har et sånt 'torturinstrument'. Bruker det nederst på leggen bare. Litt viljestyrke, så tåler man jo det. Det varer jo en hel måned!!!!!

Men har du prøvd voksing også? Hva er verst?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• Gyda

7

• Atene

3

• Lillemus

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest heffalumpen
Skrevet

Nei, ikke prøvd. 'Tortur' i 6 år nå.. Men så er jeg litt tøff, da ;)

Skrevet

Men er ikke voksing fryktelig smertefullt?

Jeg gikk en gang til innkjøp av et sånt torturinstrument som napper ut hårene. Det brukte jeg ca en halv gang. Etter at det hadde ligget i skuffen et års tid, endte det i søppla.

Jeg kunne godt tenke meg å få mykere og lysere hår igjen, men vet ikke om jeg klarer å lide sånn for det.

Jeg hadde engang en slik "Silkepil" fra Braun eller noe slikt, og det var en LIDELSE!! Maskina drar liksom håret ut "for sakte", og jeg kunne få litt problemer med "inngrodde hårsekker" eller hva jeg skal kalle det. Jeg likte ikke dette apparatet.

Men nå som jeg har vokset noen år, skulle jeg egentlig lsnke at jeg hadde spart på det, for bare å ta litt innimellom....

Voksing er desidert verst første gangen, så blir det bedre. Men jeg synes voksing er bedre enn slik epileringsmaskin. Det er brutalt å røske ut alt på en gang, men man må røske fort, og det blir litt som å nappe av et gedigent plaster! ;-)

Problemet med voksing er å få det til skikkelig på alle mulige steder.

Jeg har prøvd strips, men synes ikke de funker så bra.

Det aller beste er å gå til dalong og gjøre det der, men da er det en fordel med en salong som ligger lett tilgjengelig, slik at man ikke bruker for mye tid på dette.

Men jeg gjør det hjemme nå, med varmvoks som jeg smører på med en trepinne. Men jeg føler at jeg har liksom blitt litt "lært opp" ved å følge med på hva de gjør i salongen! ;-)

Nå har jeg blitt riktig så dreven! ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nei, ikke prøvd. 'Tortur' i 6 år nå.. Men så er jeg litt tøff, da ;)

*Imponert*

Du er nok tøffere enn meg!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg hadde engang en slik "Silkepil" fra Braun eller noe slikt, og det var en LIDELSE!! Maskina drar liksom håret ut "for sakte", og jeg kunne få litt problemer med "inngrodde hårsekker" eller hva jeg skal kalle det. Jeg likte ikke dette apparatet.

Men nå som jeg har vokset noen år, skulle jeg egentlig lsnke at jeg hadde spart på det, for bare å ta litt innimellom....

Voksing er desidert verst første gangen, så blir det bedre. Men jeg synes voksing er bedre enn slik epileringsmaskin. Det er brutalt å røske ut alt på en gang, men man må røske fort, og det blir litt som å nappe av et gedigent plaster! ;-)

Det aller beste er å gå til dalong og gjøre det der, men da er det en fordel med en salong som ligger lett tilgjengelig, slik at man ikke bruker for mye tid på dette.

Men jeg gjør det hjemme nå, med varmvoks som jeg smører på med en trepinne. Men jeg føler at jeg har liksom blitt litt "lært opp" ved å følge med på hva de gjør i salongen! ;-)

Etter den anbefalingen der, så skal jeg vurdere om jeg skal våge meg til en salong og be om voksing - kanskje...

Skrevet

Etter den anbefalingen der, så skal jeg vurdere om jeg skal våge meg til en salong og be om voksing - kanskje...

I salong synes jeg faktisk det verste er at det kiler så fælt når de smører på voksen på baksiden av leggene! ;-)

Men så er jeg veldig kilen også, da!

Det jeg har "lært" ved å studere proffene i salongen er slikt som hvor tynt lag man legger på, "måten de holder hendene på" når de røsker etc.

Gjest heffalumpen
Skrevet

*Imponert*

Du er nok tøffere enn meg!

"Epilady Compact" med 2 hastigheter - jeg bruker hurtig.

Dette er sikkert en gammel modell - ikke kjøp den billigste på markedet..

Skrevet

Ta en brasiliansk en! ;o) Dvs. hele stasen, inkl. rumpesprekken.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Æsj!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

LOL!

Å nei, der går grensen! Det er jeg alt for sjenert til, men leggene kan jeg våge å la dem komme i nærkontakt med!

Har du prøvd en brasiliansk selv, eller bare prøver du å imponere?

Skrevet

Et sånt torturinstrument bruker jeg stadig. Det er bare litt små-masochistisk, og helt til å holde ut.

Voksing går forøvrig også helt greit.

Litt smerte tåler man! :)

Skrevet

LOL!

Å nei, der går grensen! Det er jeg alt for sjenert til, men leggene kan jeg våge å la dem komme i nærkontakt med!

Har du prøvd en brasiliansk selv, eller bare prøver du å imponere?

Erru gæærn! Jeg har ikke brettet ut underlivet mitt for andre enn kjæresten (og andre sengepartnere), legen / gynekologen og jordmora!

Skrevet

*grøss*

Husker en venninne for mange, mange år siden fortalte at hun hadde vokset bikinilinja. dette var før den hårløse moten kom. Hennes fortelling av dette fikk meg til å være sjeleglad for at jeg ikke har behov for å fikse bikinilinja! ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Et sånt torturinstrument bruker jeg stadig. Det er bare litt små-masochistisk, og helt til å holde ut.

Voksing går forøvrig også helt greit.

Litt smerte tåler man! :)

Etter mitt tidligere forsøk med sånn maskin, så tror jeg at S delen må være det riktige for meg i et eventuelt S/M forhold...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Erru gæærn! Jeg har ikke brettet ut underlivet mitt for andre enn kjæresten (og andre sengepartnere), legen / gynekologen og jordmora!

Men meg prøver du å lokke ut på glattisen?

*Krysser bena*

Skrevet

Synes du det var en lidelse?

Det gjør meg ingenting å bruke "min lille Braun". :)

Men voksing på salong er også helt OK (jeg har en rett i nærheten av der jeg bor).

Skrevet

Etter mitt tidligere forsøk med sånn maskin, så tror jeg at S delen må være det riktige for meg i et eventuelt S/M forhold...

Hehe! Da vet vi hvor vi hører hjemme.

Skrevet

Jeg våget meg faktisk på voks selv etter å ha lest din beskrivelse av det her - og det var til og med før jeg skjønte hvem du var :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hehe! Da vet vi hvor vi hører hjemme.

Nemlig, hehe!

Du har forresten mail, kjære!

Skrevet

Jeg våget meg faktisk på voks selv etter å ha lest din beskrivelse av det her - og det var til og med før jeg skjønte hvem du var :-)

Oisann! Har jeg skrevet så mye om voksing, altså? *he he*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...