Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oisann! Har jeg skrevet så mye om voksing, altså? *he he*

Etter å ha lest alle innlegg om voksing tror jeg at jeg avstår. Det er jo tortur :-O

Videoannonse
Annonse
  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• Gyda

7

• Atene

3

• Lillemus

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nemlig, hehe!

Du har forresten mail, kjære!

Takk - skjermbrevet (som noen foreslo at man kunne kalle e-mail på norsk) er nå lest og besvart. :)

Skrevet

Etter å ha lest alle innlegg om voksing tror jeg at jeg avstår. Det er jo tortur :-O

Voksing er da ingen tortur. Dette greier vi barske damer!

Mary Poppins
Skrevet

Etter å ha lest denne tråden er jeg litt overrasket over at det er mange som ikke barberer leggene sine. Jeg trodde det var noe alle gjorde jeg. Har selv lyse hår og ikke kraftig hårvekst men føler meg sletts ikke vel hvis jeg flyr rundt med hår på leggene.

Forøvrig bruker jeg høvel, uten vann eller barberskum.

Skrevet

Voksing er da ingen tortur. Dette greier vi barske damer!

Som Seinfeld sier: Det er meg en gåte at kvinner kan helle varm voks over leggene, røske hårene ut med roten... og fortsatt være redd for edderkopper.

Skrevet

Som Seinfeld sier: Det er meg en gåte at kvinner kan helle varm voks over leggene, røske hårene ut med roten... og fortsatt være redd for edderkopper.

LOL

Gjest Elextra
Skrevet

Du kan reversere denne effekten ved å vokse istedet.

Men da må du først la hårene vokse ut litt først, slik at voksen har noe å "feste seg i". Litt guffent, men det er ikke snakk om mer enn et par uker.

Ved stadig gjentatte voksinger blir etterveksten mykere og mer glissen.

Uff, høres ut som om jeg er helt ape, men det er jeg altså ikke! *he he* Men det har blitt merkbart mye mindre hårvekst v voksning enn v barbering.

Jeg liker også voks, dvs. jeg liker følelsen etterpå, men nå får jeg aldri spart "pelsen" lang nok til at det er vits i å vokse.

Synes det er kjempegreit å fare over med høvelen i dusjen et par ganger i uken. Men det blir jo fort "pigger" etterpå, da.

Skrevet

LOL!!! Godt sagt!

Eller kanskje det med edderkoppene bare er en unnskyldning for å øke mannens selvfølelse? ;-) Raymond mente i en episode at kona bare beholdt ham for at han skulle hjelpe til med å skru av lokk på glass og drepe en og annen edderkopp! ;-)

Skrevet

Jeg liker også voks, dvs. jeg liker følelsen etterpå, men nå får jeg aldri spart "pelsen" lang nok til at det er vits i å vokse.

Synes det er kjempegreit å fare over med høvelen i dusjen et par ganger i uken. Men det blir jo fort "pigger" etterpå, da.

Jeg må innrømme at jeg midt i ferien av og til tar høvelen fart fremfor å vente på at det skal vokse ut igjen....

Men jeg satser på voks som _hovedmetode_, da! ;-)

Voksing er forretsen også en ypperlig mulighet til å kvitte seg med et skjoldete selvrbuningskremresultat! *he he*

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg midt i ferien av og til tar høvelen fart fremfor å vente på at det skal vokse ut igjen....

Men jeg satser på voks som _hovedmetode_, da! ;-)

Voksing er forretsen også en ypperlig mulighet til å kvitte seg med et skjoldete selvrbuningskremresultat! *he he*

Vokser du selv eller i salong?

Har selv først og fremst gjort det i salong (tidligere), men nå er det vanskelig å få tid til slikt. Eller - kanskje lettere å få gjort det i salong enn hjemme, med små barn som blander seg i ett og alt, når jeg tenker meg om.

Blir nok bare høvling her, ja.

Skrevet

LOL!!! Godt sagt!

Eller kanskje det med edderkoppene bare er en unnskyldning for å øke mannens selvfølelse? ;-) Raymond mente i en episode at kona bare beholdt ham for at han skulle hjelpe til med å skru av lokk på glass og drepe en og annen edderkopp! ;-)

Eller som det heter på fremmedlandsk: "Men are good for screwing... and unscrewing."

Skrevet

Vokser du selv eller i salong?

Har selv først og fremst gjort det i salong (tidligere), men nå er det vanskelig å få tid til slikt. Eller - kanskje lettere å få gjort det i salong enn hjemme, med små barn som blander seg i ett og alt, når jeg tenker meg om.

Blir nok bare høvling her, ja.

Nå vokser jeg stort sett selv, men gjorde mest i salong før.

Gjør det hjemme først og fremst fordi det er praktisk å are ta det når det passer seg slik, fremfor å boooke tid i salong etc etc.

Skrevet

Eller som det heter på fremmedlandsk: "Men are good for screwing... and unscrewing."

*knegg*

Skrevet

Hmmm... Jeg er visst sær, jeg. Leggene mine har aldri sett en høvel eller noe annet tilsvarende.

Men jeg har ikke mye hår på leggene, og de som er der er lyse....

Angelica :o)
Skrevet

Fins det folk som ikke gjør det?

Det visste jeg ikke..hehe

Jeg har lyse hår og ikke særlig kraftig hårvekst, men barberer hver gang jeg dusjer :)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150127334' post='3160284]

Fins det folk som ikke gjør det?

Det visste jeg ikke..hehe

Jeg har lyse hår og ikke særlig kraftig hårvekst, men barberer hver gang jeg dusjer :)

*Hvisker ja*

Men det skal det bli slutt på. Må se om jeg våger å høvle litt. Er jo ikke så redd for å bruke høvelen andre steder.. Er bare disse leggene da.. :)

Angelica :o)
Skrevet

*Hvisker ja*

Men det skal det bli slutt på. Må se om jeg våger å høvle litt. Er jo ikke så redd for å bruke høvelen andre steder.. Er bare disse leggene da.. :)

He he..gjør som du vil du! :D

laila21365380916
Skrevet

epilady med raskeste hastighet er helt ok.Tar også under armene.

Gjest pekka
Skrevet

Hmmm... Jeg er visst sær, jeg. Leggene mine har aldri sett en høvel eller noe annet tilsvarende.

Men jeg har ikke mye hår på leggene, og de som er der er lyse....

Behold de lyse hårene!! Barberer du de så får du mørke stive hår etterhvert. Jeg hadde også lyse myke hår. sukk...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...