Gå til innhold

Nå har'a gått fra gubben sin....og det er så jeg fryder meg litt

Anbefalte innlegg

Skrevet

...jeg har slemme tanker....da jeg i 1993 gikk fra min mann, var nabokjerringa helt på styr. Hun reagerte jo verre hun, enn han jeg gikk fra.

Hun ekspederte i butikk - og da jeg sto først i en lang kø foran kassa en gang - så sa hun - veldig høyt;" Flisa, Åssen KUNNE du!!! Flytte fra mann og barn sånn! Mannen min ble helt deprimert av det du har gjort!"

Jeg krympet der jeg stod - og forsvarte meg spakt og rødmende, veldig klar over at alle stod bare og ventet på svaret; "Han bør vel ikke bli mer deppa en MIN mann, da akkurat!"

Siden den gang har hun alltid sett overlegent på meg - og det begynner å bli noen år.

Vi bor stadig på samme sted, - min nye mann og min eks -og vi omgåes med ungene og våre nye som en "lykkelig skilt familie".

Nå fikk jeg høre at hun har flyttet fra mannen sin - OG unga - hun har funnet seg en ny mann.

Jeg er ikke så slem at jeg vil si noe til henne, men jeg må si jeg fryder meg litt - bittelitt.

Det er lett å være høy på pæra når en ikke har opplevd noe...

Videoannonse
Annonse
Gjest sandex
Skrevet

Er så enig med du :) Skjønner godt at du "fryder" deg litt.. .hehe

Skrevet

Er så enig med du :) Skjønner godt at du "fryder" deg litt.. .hehe

JEG gikk ikke alle fall ikke rett i arma på en ny!

.....er den setningen som ligger på tunga og verker :)

Skrevet

Hehe, skjønner godt at du fryder deg i det stille - hadde ikke vært bedre selv :-)

Skrevet

Jeg hadde frydet meg både gul og blå! Men sannsynligvis ikke sagt noe til henne jeg heller. :o)

Skrevet

He he.. Det er i sånne situasjoner man ikke trenger å si noe. Det kan faktisk være verre for henne. Hun vet jo ikke da hva du måtte tenke og mene.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nei, det er jo bare dumt å si noe, hehe. Men jaggu det altså, hadde jeg vært deg hadde jeg i alle fall heva øyebrynet godt neste gang jeg traff på ho. :-)

Skrevet

JEG gikk ikke alle fall ikke rett i arma på en ny!

.....er den setningen som ligger på tunga og verker :)

Synes du skal la den slippe ut jeg - sånn i forbifarten.....:-)

Gjest togli
Skrevet

Neste gang du ser henne, sier du: "Næmmen, stakkars mannen din da! Huff a' meg. jeg synes virkelig synd på han nå..."

Forøvrig er det på sin plass å fryde seg litt ;-)

Skrevet

Synes du skal la den slippe ut jeg - sånn i forbifarten.....:-)

nei - jeg er en hggelig dame -og syns sikkert synd på ho.

men kjeltringhjerne har jeg!

Skrevet

Ja, man skal vokte seg for å kaste stein i glasshus.

Forstår at du fryder seg litt jeg da:-)

Skrevet

Kanskje spørre henne om adressen til gubben hun gikk fra - og si noe om at du kunne tenke deg å sende ham et kondolansekort eller no sånt...?

...men er kanskje litt for slemt det der?

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg skjønner godt at du unner deg selv en smule skadefryd der, så kjip som hun var med deg.

Neste gang du ser henne, kan du jo alltids være intenst vennlig og medfølende, og legge til noe med at "det verste med slike samlivsbrudd er alle menneskene som absolutt skal mene noe om det og dømme, er du ikke enig?"

Gjest Debra irl
Skrevet

Jeg skjønner godt at du unner deg selv en smule skadefryd der, så kjip som hun var med deg.

Neste gang du ser henne, kan du jo alltids være intenst vennlig og medfølende, og legge til noe med at "det verste med slike samlivsbrudd er alle menneskene som absolutt skal mene noe om det og dømme, er du ikke enig?"

råbra!! *ler*!!!

Gjest tjihiiii
Skrevet

Det du skal si, er "Nabodama, Åssen KUNNE du!!! Flytte fra mann og barn sånn! Eksmannen min ble helt deprimert av det du har gjort!"

Gjest dina2
Skrevet

Skjønner godt at du fryder deg, men hva med å minne henne på hva hun sa til deg, trur nesten jeg ville gjort det, bare for å se hva hun svarte:)

Skrevet

Kanskje spørre henne om adressen til gubben hun gikk fra - og si noe om at du kunne tenke deg å sende ham et kondolansekort eller no sånt...?

...men er kanskje litt for slemt det der?

Jeg kjenner dem jo godt begge - de er jo naboer.

Skrevet

*LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...