Gjest Rypejeger... til neste år. Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Vi har tenkt å kjøpe oss en jakthund, Gordon setter, Engelsk setter eller Breton, og lurer på om noen vet hvor mye disse koster. Har noen et tips om hvilke av disse som er best å velge? Lurer også på om noen vet hvor ofte, hvilke, og mye vaksinasjonene vil koste. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Hva det koster med vaksine? Noen hundre tror jeg. (jeg har voksen hund, så jeg husker ikke)Vet ikke nøyaktig pris på hva det koster å ha hund (kommer jo an på hundens helse osv), men det er ikke økonomi som avgjør om man vil ha hund. Hund er en rimelig, men tidkrevende hobby. 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Grunnvaksine og helsesjekk når valpen er 12 uker koster ca 500.-. ID-merking samtidig koster ca 600.- men dette har ofte oppdretter gjort når man får valpen. Revaksine etter ca ett år ca 500.-. Siden anbefales helsesjekk og vaksine årlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.