Gå til innhold

Valpekjøp

Gjest Rypejeger... til neste år.

Anbefalte innlegg

Gjest Rypejeger... til neste år.
Skrevet

Vi har tenkt å kjøpe oss en jakthund, Gordon setter, Engelsk setter eller Breton, og lurer på om noen vet hvor mye disse koster. Har noen et tips om hvilke av disse som er best å velge?

Lurer også på om noen vet hvor ofte, hvilke, og mye vaksinasjonene vil koste.

Videoannonse
Annonse
Gjest Aimabel
Skrevet

Hva det koster med vaksine? Noen hundre tror jeg. (jeg har voksen hund, så jeg husker ikke)Vet ikke nøyaktig pris på hva det koster å ha hund (kommer jo an på hundens helse osv), men det er ikke økonomi som avgjør om man vil ha hund. Hund er en rimelig, men tidkrevende hobby.

Skrevet

Grunnvaksine og helsesjekk når valpen er 12 uker koster ca 500.-. ID-merking samtidig koster ca 600.- men dette har ofte oppdretter gjort når man får valpen. Revaksine etter ca ett år ca 500.-. Siden anbefales helsesjekk og vaksine årlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...