Gå til innhold

mp3-spiller - hva velger jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Jammen... Nå har jeg sittet og siklet på div. mp3-spillere i hele dag... Har jo lyst på no' nytt... hehe

Nei, jeg får nok skjerpe meg, det er egentlig nok utgifter for tida... Hellas-ferie nå straks, samt et par bryllup og en "rund" bursdag + en barnebursdag i juli gjør vel at feriepengene uansett får bein å gå på... :-)

Såwwi...:P

Men det -er- mye fint ute på markedet, det kan man ikke nekte for.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne fikk jeg til bursdagen min av min mann:

http://www.cowonamerica.com/products/iaudio/x5/

Veldig bra, god batterikapasitet, god lagrinsplass, god lys. Kosta fleska. Ca 2 500.-

Den blir nok for dyr ja.

Foreløpig har jeg lagt hele investeringen på hylla, får heller spare litt, så jeg har litt mer å bruke på ferien og div. andre utgifter. Får bare bruke mobilen som mp3-spiller inntil videre...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...