Hatsumomo Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Hva gi dem? Jeg kjenner dem ikke kjempegodt, men tenkte en vin eller noe skulle være greit? Eller? Blir det teit? Har aldri vært i et 25 års bryllups dag før. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Jeg var i 25- års brullupsdag til en kollega for noen år siden. Hva i huleste gav vi dem da tro? Vin er jo koselig å få, kanskje en litt spesiell type da? Eller hva med billetter til en konsert eller teater eller noe sånn? Blir kanksje litt dyrt - du kan ikke spleise med noen da? 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Skrevet 12. juni 2006 Jeg var i 25- års brullupsdag til en kollega for noen år siden. Hva i huleste gav vi dem da tro? Vin er jo koselig å få, kanskje en litt spesiell type da? Eller hva med billetter til en konsert eller teater eller noe sånn? Blir kanksje litt dyrt - du kan ikke spleise med noen da? Nei, kjenner ikke så mange av de som kommer dit. Vet ikke hva slags vin de liker engang jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.