Gå til innhold

Føler du deg elsket i forholdet ditt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høres ikke noe kjekt ut.

Jeg har tidligere vært i forhold der jeg ikke har følt meg elsket, og det syntes jeg var slitsomt. Det tærer på kreftene når man ikke har det godt i forholdet.

Et forhold skal være trygt og godt mener jeg. En skal ikke gå rundt å være redd for å kjeft.

Jeg føler meg elsket ev mannen min. Vi har det fint sammen, og sex og nærhet er som det skal. Selvfølgelig går det litt opp og ned. Vi er ikke alltid enige, men vi krangler ikke. Vi vet hvor vi har hverandre, og begge er trygge på at vi vil at forholdet skal vare.

Kanskje en familieterapeut kan hjelpe dere for å få forholdet til å fungere igjen?

Men hvis han ikke viser vilje til å gjøre sitt for forbedring, men bare sier at alt er din feil, så ville jeg ha avsluttet forholdet var jeg deg.

Gjest mandarinus

Ja, føler meg så elsket som det går ann å få blitt! Han forguder meg og viser flere ganger daglig hva han mener og at han setter pris på meg og det jeg gjør.

Vi er også begge utrolog kosete, så nærhet og sex blir det flust av. Vi har bare vært sammen i 3 år da:)

Annonse

Hvorfor/hvordan kan det bli for mye?

Ikke misforstå, jeg er utrolig takknemlig for at kjæresten min er den han er.

Men vi er litt forskjellige mht. til det å vise følelser o.l. Han kan si at han elsker meg fem ganger om dagen, mens jeg kanskje sier det en gang i uka.

Han er også litt "for" hjelpsom. Om vi har vært og handlet og har med åtte bæreposer hjem, insisterer han på å bære alle. Dermed ser det jo ut som om jeg er den late kjerringa, som ikke orker å hjelpe til med bæreposene engang. ;-)

Men for all del, jeg har det utrolig bra og han er selvsagt verdens beste. :)

Gjest mandarinus

Ikke misforstå, jeg er utrolig takknemlig for at kjæresten min er den han er.

Men vi er litt forskjellige mht. til det å vise følelser o.l. Han kan si at han elsker meg fem ganger om dagen, mens jeg kanskje sier det en gang i uka.

Han er også litt "for" hjelpsom. Om vi har vært og handlet og har med åtte bæreposer hjem, insisterer han på å bære alle. Dermed ser det jo ut som om jeg er den late kjerringa, som ikke orker å hjelpe til med bæreposene engang. ;-)

Men for all del, jeg har det utrolig bra og han er selvsagt verdens beste. :)

Sånn er min også. Bærer alle bæreposne, alt i sin sekk om vi går på fjelltur så jeg slipper ha sekk, passer på meg når vi skal gå over gata osv. Men jeg bare elsker det jeg. Deilig å bli passet på og stelt med sånn synes jeg. Han elsker også å hjelpe og passe på meg. Deilig!

Gjest Maneater

Sånn er min også. Bærer alle bæreposne, alt i sin sekk om vi går på fjelltur så jeg slipper ha sekk, passer på meg når vi skal gå over gata osv. Men jeg bare elsker det jeg. Deilig å bli passet på og stelt med sånn synes jeg. Han elsker også å hjelpe og passe på meg. Deilig!

Stakkars tøffelhelter...

Annonse

Gjest mandarinus

Stakkars tøffelhelter...

Hvorfor er det synd på de du kaller tøffelhelter? Vi velger jo selv hvordan vi vil leve, og når man har det bra, og er så lykkelig som det går ann så er det vel ikke noe som er bede?

Jeg må alltid le når noen viser en slik bitterhet og umodenhet og må kalle alle som er veldig sterkt knyttet sammeni et forhold for tøffelhelter. Sier litt om dine erfaringer...

Gjest sol etter regn

Ja og nei.

Ja, fordi han er så grei og alltid tar sekken eller posene når han ser jeg sliter. Og han kommer med nylaget te til meg titt og ofte.

Nei, fordi han overser meg om jeg gråter....(noe jeg faktisk sjelden gjør)

...tror nok mange menn har problemer med tårer og hvordan de skal takle det, de føler seg kanskje keitete og dum? Mange ønsker å være i fred når de gråter. Kanskje han selv er en av dem? Kanskje han tenker at du ønsker det også? (Om det er naturlig for han?)

Har du snakket med han om hvorfor han overser deg? Og hva du skulle ønske han kunne gjøre om du gråter? Noen ganger kan det være greit å bare få tydelig beskjed... Tror nok han elsker deg _hele_ tiden selv om han ikke trøster deg når du gråter.

Ja, jeg føler meg alltid elsket. Det har jeg aldri tvilt på. Men ikke alltid hørt. Det gjør kanskje ikke han heller, men vi jobber med saken.

Sexen er ikke så ofte som den pleide å være før vi fikk vår lille Squishy, men det er ofte nok. Nærhet har vi mye av.

Ja, føler meg så elsket som det går ann å få blitt! Han forguder meg og viser flere ganger daglig hva han mener og at han setter pris på meg og det jeg gjør.

Vi er også begge utrolog kosete, så nærhet og sex blir det flust av. Vi har bare vært sammen i 3 år da:)

Heldiggris!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...