Gå til innhold

Føler du deg elsket i forholdet ditt?

Anbefalte innlegg

Sånn er min også. Bærer alle bæreposne, alt i sin sekk om vi går på fjelltur så jeg slipper ha sekk, passer på meg når vi skal gå over gata osv. Men jeg bare elsker det jeg. Deilig å bli passet på og stelt med sånn synes jeg. Han elsker også å hjelpe og passe på meg. Deilig!

Min er også sånn! :o) Jeg får knapt nok lov til å bære mitt eget tøy fra veien og opp til hytta.

Hans søster nevnte en gang at hun og mannen hadde vært på fjelltur og at sekkene hadde vært like tunge (det var ikke hovedpoenget hennes altså, det bare kom frem i en bisetning) og det var han nesten sjokkert over lenge etterpå. :o)

Fortsetter under...

Jeg føler meg elsket i forholdet mitt. Han passer alltid på meg, og er veldig oppmerksom og kosete(noe som fører til masse sex også). Vi har vært sammen i 1,5 år, og kjent hverandre i 2, men ting blir bare bedre ettersom tiden går, og vi blir mer og mer forelsket. Det de liksom hadde forsket på og funnet ut at forelskelsen tar slutt etter 1 år stemmer ikke her i gården..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...