Gjest Trenger sårt råd... Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Hva er egentlig gjeldssanering og lønner det seg å få det når man er ute å kjører økonomisk? Fikk beskjed om at jeg kunne søke om det men hva er det egentlig? Vil de da gå inn å bestemme hvert øre jeg tjener? Får jeg mindre i lån? eller lønner det seg bare å betale som normalt? Aner ikke hva jeg skal gjøre... 0 Siter
mrxx Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Poenget med gjeldssannering er jo at mye av gjelden din blir slettet. Det er visse regler for å søke og det er helt sikkert noen regler som gjelder i etterkant, men det er det jo bare å spørre om hvis dette blir aktuelt. Jeg kjenner ikke så mye til dette, men jeg mener at den gjelden du har og har slitt med må du har hatt i minst 5 år, men hva som gjelder i etterkant vet jeg ikke. Men poenget er som sagt at du skal komme bedre ut og få slette mye av gjelden din. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Tror de tar fullstendig kontroll over økonomien din. Du må omtrent forklare hva hver eneste hundelapp du ikke skal bruke på lån skal gå til. Men klarer du ikke gjøre opp for deg, er jo det det eneste fornuftige. Men det er siste skanse. Har du mulighet til å selge, gjør det. 0 Siter
Gjest Varg i Veum Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 http://odin.dep.no/bld/norsk/tema/familieokonomi/gjeldsordning/bn.html 0 Siter
Gjest urcke Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Eget personlig firma som har gått i dass? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.