Gå til innhold

Gjeldssanering

Gjest Trenger sårt råd...

Anbefalte innlegg

Gjest Trenger sårt råd...
Skrevet

Hva er egentlig gjeldssanering og lønner det seg å få det når man er ute å kjører økonomisk? Fikk beskjed om at jeg kunne søke om det men hva er det egentlig? Vil de da gå inn å bestemme hvert øre jeg tjener? Får jeg mindre i lån? eller lønner det seg bare å betale som normalt? Aner ikke hva jeg skal gjøre...

Skrevet

Poenget med gjeldssannering er jo at mye av gjelden din blir slettet. Det er visse regler for å søke og det er helt sikkert noen regler som gjelder i etterkant, men det er det jo bare å spørre om hvis dette blir aktuelt.

Jeg kjenner ikke så mye til dette, men jeg mener at den gjelden du har og har slitt med må du har hatt i minst 5 år, men hva som gjelder i etterkant vet jeg ikke.

Men poenget er som sagt at du skal komme bedre ut og få slette mye av gjelden din.

mil1365380270
Skrevet

Tror de tar fullstendig kontroll over økonomien din. Du må omtrent forklare hva hver eneste hundelapp du ikke skal bruke på lån skal gå til. Men klarer du ikke gjøre opp for deg, er jo det det eneste fornuftige. Men det er siste skanse. Har du mulighet til å selge, gjør det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...