Gå til innhold

Push-up-truse - for MENN! :-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest gomle
Skrevet

he he, nå kan jammen vi jentene bli grundig lurt også :-)

Skrevet

En ting er sikkert, dette trenger ikke jeg:-)

...fordi du allerede har så lang erfaring med det velkjente sokke-trikset? ;-)

Gjest gomle
Skrevet

En ting er sikkert, dette trenger ikke jeg:-)

Det er jo skikkelig imponerende først når den synes nedover låret synes nå jeg da ;-)

Skrevet

Det er jo skikkelig imponerende først når den synes nedover låret synes nå jeg da ;-)

*he he* Så kan man eventuelt komme med samme unnskyldning som denne lille gutten:

En liten gutt og en liten jente lekte sammen ute, da gutten fant ut at han måtte tisse en skvett. Han snek seg rundt hushjørnet og lot vannet gå.

Men jenta hadde gått rundt huset den andre veien for å se hva han holdt på med, og da hun så han fniste hun og sa "å, så liten den er!"

Hvorpå gutten repliserte: "Jeg drar da ikke ut meter på meter bare for å tisse, da vel!"

Gjest Violsa
Skrevet

hehe , hvis jeg oppdaget at kjærsten min hadde brukt push up truse hadde jeg gitt han fyken med engang...

ser så sylharry ut

Gjest Princess Peach
Skrevet

*LOL*

Skrevet

Jeg hadde ledd meg fordervet om jeg hadde kledd av en date og funnet en sånn under buksa! :o)

Skrevet

Jeg hadde ledd meg fordervet om jeg hadde kledd av en date og funnet en sånn under buksa! :o)

Jeg tror nok at oppfinnerne av denne trusa har overvurdert hvor mye damer kikker på skrittet til påkledde menn! ;-)

Husker jeg for ørten år siden leste i en avis resultatet fra en undersøkelse der man spurte kvinner og menn hva de så på hos det annet kjønn og hva de TRODDE det annet kjønn så etter hos dem.

Veldig høyt oppe på mennenes liste (var det annenplassen, tro?) sto "stort kjønnsorgan synlig under klærne", mens dette ikke havnet på kvinnenes 10-på-topp i det hele tatt.

Skrevet

Kan det der være bra med tanke på de sarte små soldatene? Det blir vel både varmt og trangt. Eh. Eller...?

Men det ser jo ganske lekkert ut da. Sånn med bukse utenpå i alle fall:-)

Skrevet

Jeg tror nok at oppfinnerne av denne trusa har overvurdert hvor mye damer kikker på skrittet til påkledde menn! ;-)

Husker jeg for ørten år siden leste i en avis resultatet fra en undersøkelse der man spurte kvinner og menn hva de så på hos det annet kjønn og hva de TRODDE det annet kjønn så etter hos dem.

Veldig høyt oppe på mennenes liste (var det annenplassen, tro?) sto "stort kjønnsorgan synlig under klærne", mens dette ikke havnet på kvinnenes 10-på-topp i det hele tatt.

Nei, jeg kikker ikke akkurat på det nei. Ansikt, hender, armer, brystkasse, skuldre, fingre, rumpe og hofter etterhvert kanskje? Men kjønnsorganet? Niks, det gjør jeg faktisk ikke når jeg tenker meg om.

Skrevet

Hehe, yess....

Skrevet

Hehe, ja ikke sant? Så det ser ut som om det ligger en stor agurk nedover låret.

Skrevet

Hehe, ja ikke sant? Så det ser ut som om det ligger en stor agurk nedover låret.

På ungdomsskolen hadde jeg en lærer som en sistetime på en fredag fikk stå, med trang bukse lå den faktisk nedover låret... Herregud som vi fniste og lo! Stakkaren prøvde fortvilet å late som om han ikke skjønte hva vi lo av.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Kan det der være bra med tanke på de sarte små soldatene? Det blir vel både varmt og trangt. Eh. Eller...?

Men det ser jo ganske lekkert ut da. Sånn med bukse utenpå i alle fall:-)

"Men det ser jo ganske lekkert ut da. Sånn med bukse utenpå i alle fall:-)"

Jeg måtte se flere ganger på før og etter bildet før jeg så noen forskjell...

Så jeg er nok som Lillemus, det er andre ting jeg ser på hos en mann.

Skrevet

"Men det ser jo ganske lekkert ut da. Sånn med bukse utenpå i alle fall:-)"

Jeg måtte se flere ganger på før og etter bildet før jeg så noen forskjell...

Så jeg er nok som Lillemus, det er andre ting jeg ser på hos en mann.

La du ikke merke til at den til høyre så mye mer leken ut, altså? :-) Jeg er skikkelig shallow. Jeg legger merke til sånt, hehe.

Skrevet

La du ikke merke til at den til høyre så mye mer leken ut, altså? :-) Jeg er skikkelig shallow. Jeg legger merke til sånt, hehe.

Og så var det liksom litt vanskelig å se på andre ting på de to bildene der. Lette selvsagt etter indre skjønnhet først!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg liker absolutt å se på mannekropper jeg også!

Men da ser jeg på helheten, at han er velbygd, veltrent, har flat mage og .... et sexy blikk! Blikket er veldig viktig da :-)

Så jeg vet ikke om jeg kan påberope meg å være så mye "dypere" enn deg, selv om ikke blikket mitt klistrer seg "der".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...