Gå til innhold

Push-up-truse - for MENN! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

På ungdomsskolen hadde jeg en lærer som en sistetime på en fredag fikk stå, med trang bukse lå den faktisk nedover låret... Herregud som vi fniste og lo! Stakkaren prøvde fortvilet å late som om han ikke skjønte hva vi lo av.

Hehe stakkars lærer, ikke alltid like lett å styre godsaken, det hender den lever sitt eget liv:-)

Men det medførte ingen våte drømmer?

Videoannonse
Annonse
Mary Poppins
Skrevet

En ting er sikkert, dette trenger ikke jeg:-)

Nei ordentlige menn trenger ikke sånt tull :-)

Skrevet

Nei ordentlige menn trenger ikke sånt tull :-)

Enig MP, du har greier på det du:-)

Mary Poppins
Skrevet

Enig MP, du har greier på det du:-)

Selvsagt :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det der må da ødelegge alt som heter sædceller?

Du skal se de vil markedsføre det som et nytt prevensjonsmiddel :-)

Skrevet

Det der må da ødelegge alt som heter sædceller?

Spørs om dem som tar på seg en slik truse før de fyker ut på byen for å sjekke damer førs og fremst er ute etter å befrukte noen! ;-)

hare1365380455
Skrevet

Jeg hadde ledd meg fordervet om jeg hadde kledd av en date og funnet en sånn under buksa! :o)

Hehe, sant det!

Skrevet

Spørs om dem som tar på seg en slik truse før de fyker ut på byen for å sjekke damer førs og fremst er ute etter å befrukte noen! ;-)

tja, hvis det blir mote nok og gutta blir avhengige nok kan det jo hende de beholder den trusa på selv _etter_ at de har kapra ei dame de vil lage barn med?

Skrevet

En dag på stranda gjorde jeg min kvinelige ledsager oppmerksom på en lokal strandløve med veldig tynn badebukse og røret i retning ca kl 12. Strategisk.

Men da fyren kom opp av det kalde vannet fikk dama farrisen i halsen; røret var vekk. Etter et par minutter gikk det opp for fyren, og da han skulle finne håndkle i en helsikes fart, så snubla han, da brøt jubelen løs.

Skrevet

En dag på stranda gjorde jeg min kvinelige ledsager oppmerksom på en lokal strandløve med veldig tynn badebukse og røret i retning ca kl 12. Strategisk.

Men da fyren kom opp av det kalde vannet fikk dama farrisen i halsen; røret var vekk. Etter et par minutter gikk det opp for fyren, og da han skulle finne håndkle i en helsikes fart, så snubla han, da brøt jubelen løs.

Jeg tolker dette dithen at det ikke forholdt seg slik at vannet var kaldt, men at røret rett og slett ikke var tilstrekkelig "festet"! ;-)

Skrevet

Jeg tolker dette dithen at det ikke forholdt seg slik at vannet var kaldt, men at røret rett og slett ikke var tilstrekkelig "festet"! ;-)

Jeg vet ikke om det var ekte eller ikke. Et ekte kunne også forsvinne. Men dette eksemplaret var ekstra stort, og så etterpå fullstendig borte. Kanskje det lå og fløt ute i fjorden?

Skrevet

Jeg vet ikke om det var ekte eller ikke. Et ekte kunne også forsvinne. Men dette eksemplaret var ekstra stort, og så etterpå fullstendig borte. Kanskje det lå og fløt ute i fjorden?

Eller kanskje han mest ville slå ut armene og si med hysterisk George-stemme: "I was in the pool!!!!"

Skrevet

Eller kanskje han mest ville slå ut armene og si med hysterisk George-stemme: "I was in the pool!!!!"

Jeg forstår ikke hva damer syns er så morsomt med det fenomenet der? Jeg visste ikke at det var noe problem før noen fortalte meg det, selv ikke da skjønte jeg problemet.

Skrevet

Jeg forstår ikke hva damer syns er så morsomt med det fenomenet der? Jeg visste ikke at det var noe problem før noen fortalte meg det, selv ikke da skjønte jeg problemet.

Ja, her må jeg bare følge opp med enda et Seinfeld-sitat og si som Elaine:

"It skrinks????!!! How do you guys live with those things???"

Skrevet

Ja, her må jeg bare følge opp med enda et Seinfeld-sitat og si som Elaine:

"It skrinks????!!! How do you guys live with those things???"

Med et visst fettlag (ikke mye) så kan den forsvinne fullstendig, kun en rosett tilbake.

Skrevet

Hehe stakkars lærer, ikke alltid like lett å styre godsaken, det hender den lever sitt eget liv:-)

Men det medførte ingen våte drømmer?

For min del? Nei, jeg var nok litt småforelsket i ham, men jeg hadde ingen våte drømmer nei. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...