Gå til innhold

fellesdusj-dilemma

Anbefalte innlegg

Gjest lofotmorsk
Skrevet

"Hvem bryr seg om sånnt på bussen? Der stinker det da uansett. "

Det var da et pussig argument! nesten som å si at fordi andre kaster fra seg søppel i parkene, så skal kan også gjøre det.

Øh.. nei, ikke akkurat det samme da. Bare hvis en vil være vrang... Uansett ny svette lukter ingenting, så man stinker ikke på vei hjem fra trening. Og OM det skulle stinke litt på trikken, så who cares?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

19

• frosken

6

• morsan

6

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Sånne truser finnes det mange av for småjenter. Datteren min hadde et som 5-6 åring.

Om du spør nabokona pent, så skal du se hun broderer ukedagene på for deg. Da slipper du å lure på om du har skiftet eller ei.

Nabokona: jeg ble så inspirert av et innlegg om spanking på DOL, siden det har hun ikke snakket med meg.

Gjest lofotmorsk
Skrevet

Vi dusjer for mye likevel. Såpevask hver dag er ikke å anbefale. Sett deg ned og les et blad mens du tørker eller gå litt rundt og strekk. Reis så hjem og dusj. Ikke problem. Et sted jeg trente, der vasket de ikke dusjene skikkelig, så dit gikk jeg ikke. Det var gåavstand hjem , så det funka greit.

Hvis man skifter klærne ofte, som feks trusa, så har man kanskje ikke så stort behov for å dusje oftere enn man bør heller? Går man med skitne klær blir man jo mer skitten og må dusje oftere.

Å ikke bytte truse hver dag er uansett urenslig, SÆRLIG om man ikke dusjer hver dag.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det kan jo dessuten være god trening i å følge med på hva slags dag det er! :-)

Forresten så kan jeg bare huske å ha sett komplette sett, dvs også med søndagstruse. I "Da han møtte henne" påstås det at søndagstrusene ikke finnes pgs Gud!!

det må isåfall bare være i Amerika *S*

Jeg har også bare sett komplette sett.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nabokona: jeg ble så inspirert av et innlegg om spanking på DOL, siden det har hun ikke snakket med meg.

Du har lest feil innlegg.

Gå over til å bare lese innlegg av Lillemus, da blir du inspirert til å bli god og snill igjen.

Skrevet

Øh.. nei, ikke akkurat det samme da. Bare hvis en vil være vrang... Uansett ny svette lukter ingenting, så man stinker ikke på vei hjem fra trening. Og OM det skulle stinke litt på trikken, så who cares?

JEG bryr meg om det stinker på min buss.

jeg har dermed ikke uttalt meg om hvorvidt det stinker eller ikke når man akkurat har trent.

Gjest fra mejjjj
Skrevet

1. de andre gir blaffen i hvordan du ser ut i dusjen, kanskje er folk bare letta også, over at ikke alle er perfekte.

2. Jeg liker selv ikke fellesdusjer (pga arr jeg har, samt at du får fotvorter og neglsopp, og at det er tiltak å gidde). Men jeg har hoppet på bussen svett som faen i treningsklær nå i flere år jeg, det går HELT fint.

En fikk høre en var så urenslig om en ikke dusja sammen med de andre i garderoben på ungdomsskolen, "jævla grisonga" sa de da. Men folk har kommet over det nå som vi er eldre...

De fleste drar hjem svett og dusjer hjemme...

:-)

3. Spørs hvor lenge en gidder trene om en hver gang må gå et godt stykke, uansett vær osv, greit en gang i blant.

4. anbefaler å hoppe seg på bussen etter trening og dusje hjemme jeg.

5. En får så godt humør av trening.:-)

Jeg var riiimelig lubben før jeg begynte, nå er jeg superdupersøtogfin:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ok, jeg stinker iallfall ikke hvis svetten er ny. :)

Og det gjør det da heller ikke av folk flest?

Min ny-svette stinker i hvert fall ikke.

Jeg må ut av denne tråden. Leser noe om todagerstruser og det ene og det andre.

Herremin!

Gjest fra mejjjj
Skrevet

ny svette lukter ikke, svette lukter ikke før det har kommet bakterier, så om du er ren og har rene klær før trening, så lukter du ikke etter trening, kan trygt sette deg på bussen.

Er motivasjonen til å trene skikkelig større om en slepper gå langt til og fra trening er jo det det beste.

Gjest signatura
Skrevet

Jeg hadde brukt et treningssenter uten fellesdusj!

Finnes det virkelig treningssentere hvor du kan dusje en og en? Aldri hørt om!

Gjest signatura
Skrevet

Sett deg ned etter treninga og slapp av med en kopp kaffe og en energibar. Kos, kos, nesten som en sjokolade. Så tørker svetten og du føler deg mye bedre. Da skifter jeg til rene sokker og ren truse. Når jeg da i tillegg har dusjet om morgenen, gjør det ingenting å menge seg med folk på bussen på vei hjem. Hender jeg drar innom butikk og kjøpesenter også jeg. Hæler ikke de der ekle dusjene jeg heller. Får alltid fotsopp slike steder, og det er så kjedelig å bruke dusjsko.

Gjest signatura
Skrevet

jeg er vel en av de rare menneskene som trener på sats og vil gå ned i vekt. Men samtidig velger den parkeringsplassen som er nærmest inngangen til butikken.Eller at det er heis feks så tar jeg alltid den...

Hvis du endrer på det, så blir du kanskje ikke avhengig av å trene på senter?

Skrevet

Du har lest feil innlegg.

Gå over til å bare lese innlegg av Lillemus, da blir du inspirert til å bli god og snill igjen.

Har ikke tenkt bli/være hverken god eller snill. Bare sånn passe, på grensen til irriterende slem og urimelig.

Skrevet

Finnes det virkelig treningssentere hvor du kan dusje en og en? Aldri hørt om!

Jeg må tilstå at jeg tolket "fellesdusj" som felles for begge kjønn - også ble jeg helt satt ut av at det i løpet av de årene jeg ikke har brukt noe treningssenter hadde blitt innført slike endringer....*s*

Til mitt forsvar så snakkes det jo om "fellesbadstu" i betydningen badstu for begge kjønn...

Gjest lofotmorsk
Skrevet

JEG bryr meg om det stinker på min buss.

jeg har dermed ikke uttalt meg om hvorvidt det stinker eller ikke når man akkurat har trent.

Men de som stinker på bussen er ikke de som nettopp har trent. Men urenslige folk, utlendinger osv.

Skrevet

joda , men de 2 senterne som er her hvor jeg bor har det. Så har ikke noe valg liksom

Jeg mistforsto og trodde de hadde innført felles garderobe/dusj for menn og kvinner...

Derfor har jeg nytt svar på det du spør om, og det er at jeg hadde gitt blaffen i hva andre måtte og ikke måtte mene om min kropp, og dusjet etter trening. Jeg liker å være ferdig med treningen når jeg går ut fra treningssenteret,- hvis jeg skal dusje etter jeg kommer hjem så trekker hele prosjektet så utrolig ut i tid.

Jeg synes generelt sett man skal prøve å heve seg over om andre måtte mene noe om ens kroppsfasong i slike sammenhenger - inkl. på badestranda!

En helt annen ting, er de fleste har nok med seg selv - og det er nok kun de med ekstrem overvekt som tiltrekker seg blikk og tanker fra andre.

Gjest signatura
Skrevet

Jeg må tilstå at jeg tolket "fellesdusj" som felles for begge kjønn - også ble jeg helt satt ut av at det i løpet av de årene jeg ikke har brukt noe treningssenter hadde blitt innført slike endringer....*s*

Til mitt forsvar så snakkes det jo om "fellesbadstu" i betydningen badstu for begge kjønn...

Åja! hehe... Ja, de snakker jo om at treningssentere er de nye sjekkestedene så. En slik fellesdusj ville nok fått fart på sakene.

Gjest merkelig verden
Skrevet

Gå hjem og ta dusjen når du kommer hjem. Ser liksom ikke helt vitsen med å ta buss til og fra et senter for å gå innendørs og trene. Ute er det attpåtil helt gratis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...