Gå til innhold

fellesdusj-dilemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åja! hehe... Ja, de snakker jo om at treningssentere er de nye sjekkestedene så. En slik fellesdusj ville nok fått fart på sakene.

Jeg syntes liksom det var litt rart at ingen andre reagerte...

Videoannonse
Annonse
  • Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

19

• frosken

6

• morsan

6

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Gå hjem og ta dusjen når du kommer hjem. Ser liksom ikke helt vitsen med å ta buss til og fra et senter for å gå innendørs og trene. Ute er det attpåtil helt gratis.

Det hender jo man skal gjøre noe annet enn å dra hjem rett etter trening, f.eks. at man skal på jobb, skole, kino, hente unger osv. osv.

Gjest Aviaana
Skrevet

Hva med å ta med noen vaskekluter. Så etter treningen så går du inn på toalettet og vasker deg med klut og såpe. Så får du ta en ordentlig dusj når du kommer hjem.

mitt forslag iallefall

Gjest togli
Skrevet

Så rene folk er mer verd enn skitne?

Jeg har møtt rene drittsekker også jeg. Samme hvor mye de vasker seg, så er og blir de drittsekker.

Næhei, jeg kjenner ingen rene drittsekker, bare skitne, så det så!

Skrevet

Jeg hadde valgt å gå el. evt sykle hjem og tatt en deilig dusj hjemme i fred og ro uten masse folk rundt meg.

Skrevet

Jeg må tilstå at jeg tolket "fellesdusj" som felles for begge kjønn - også ble jeg helt satt ut av at det i løpet av de årene jeg ikke har brukt noe treningssenter hadde blitt innført slike endringer....*s*

Til mitt forsvar så snakkes det jo om "fellesbadstu" i betydningen badstu for begge kjønn...

He he:-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Har ikke tenkt bli/være hverken god eller snill. Bare sånn passe, på grensen til irriterende slem og urimelig.

Du er mye mer sjarmerende og søt når du er snill enn når du er irriterende ufordragelig.

Her har jeg jobbet hardt for å skaffe deg en doldame, men du må holde deg i skinnet ellers stryker jeg deg fra lista over brukbare mannlige kandidater.

Skrevet

Næhei, jeg kjenner ingen rene drittsekker, bare skitne, så det så!

Men kjenner du greie folk som ikke er like renslige som deg?

Skrevet

Du er mye mer sjarmerende og søt når du er snill enn når du er irriterende ufordragelig.

Her har jeg jobbet hardt for å skaffe deg en doldame, men du må holde deg i skinnet ellers stryker jeg deg fra lista over brukbare mannlige kandidater.

Definer brukbar.

Jeg fører deg opp på lista over velmenende.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Definer brukbar.

Jeg fører deg opp på lista over velmenende.

Min definisjon på brukbar dolmann:

En som jeg kan "gifte bort" uten å få dårlig samvittighet overfor doldama.

Skrevet

Min definisjon på brukbar dolmann:

En som jeg kan "gifte bort" uten å få dårlig samvittighet overfor doldama.

Jeg har de beste referanser, men de fleste sier at det trengs fornyelse. De sier ikke om det gjelder meg eller dem.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har de beste referanser, men de fleste sier at det trengs fornyelse. De sier ikke om det gjelder meg eller dem.

Min personlige referanse er at du er stort sett en trivelig kar, bortsett fra når du legger deg i selen for å virke ufordragelig.

Så om du bare luker bort det siste, så har jeg ingen problemer med å anbefale deg :-)

Skrevet

Jeg benytter fellesdusjen selv om kroppen ikke er perfekt. Jeg gir blanke blaffen i hva andre måtte synes. Ikke det at jeg studerer andre som dusjer heller. Noen er tykke andre er tynne, noen er hvite, noen er brune. Sånn er det bare.

Jeg føler meg mye bedre etter å ha dusjet uansett. Og om noen synes jeg er stygg, så er det deres problem.

Skrevet

Det gjør absolutt ikke noe å lukte bittelittegranne svette når man har på seg treningsklær og har en sekk på ryggen. Dessuten lukter det omtrent ingenting av ny svette, og jeg går ut fra du har dusjet i løpet av det siste døgnet.

Jeg dro ofte på butikken etter trening. Syns det faktisk var bedre å være rød i ansiktet og ikledd treningstøy (og litt svett) enn å ha på vanlige klær og være knallrød i ansiktet.

Skrevet

Min personlige referanse er at du er stort sett en trivelig kar, bortsett fra når du legger deg i selen for å virke ufordragelig.

Så om du bare luker bort det siste, så har jeg ingen problemer med å anbefale deg :-)

Luke bort. Det blir ikke aktuelt. Her leveres en pakke, ikke stykkevis og delt. Uten provokasjoner er Keinstein som salt uten egg.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Luke bort. Det blir ikke aktuelt. Her leveres en pakke, ikke stykkevis og delt. Uten provokasjoner er Keinstein som salt uten egg.

Jeg liker egg best uten salt, jeg :)

Gjest togli
Skrevet

Men kjenner du greie folk som ikke er like renslige som deg?

Hmm, la meg tenke... Tja, noen så ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Og det gjør det da heller ikke av folk flest?

Min ny-svette stinker i hvert fall ikke.

Jeg må ut av denne tråden. Leser noe om todagerstruser og det ene og det andre.

Herremin!

Todagerstruser? Jesus. Har ikke fått lest igjennom tråden ennå, skal se film først. :)

Nei altså, hvis man har rent treningstøy og trener en time eller to så blir man jo ikke noen stinkbombe, akkurat!

Skrevet

Hmm, la meg tenke... Tja, noen så ;-)

Hva er viktigst? At de lukter godt eller er sympatiske?

Da snakker jeg om armelengdes avstand, ikke oppi senga under samme dyna :-) Det er en annen historie.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...