Gå til innhold

Hvitt skjørt..??

Anbefalte innlegg

Nyttårsjenta'
Skrevet

Jag har et hvitt skjørt som jeg vil bruke på fest i helgen. Men - nå lurer jeg veldig på hvilken typ av truse jeg skal bruke under..?? Skjørtet er ikke veldig tynt, men man kan likevel se litt av trusa.

Hva syns dere???????? Hva er fint og hva er helt feil??

Videoannonse
Annonse
Gjest Princess Peach
Skrevet

Hudfarget undertøy synes minst. Eller gå uten, som Varg i Veum sier. ;)

Gjest gomle
Skrevet

Trusa må vel være hvit eller hudfarget. Hudfarget synes selvsagt minst, men ser jo litt "døllt" ut hvis du skal vise fram trusa til noen i løpet av kvelden :-)

Skrevet

Trusa må vel være hvit eller hudfarget. Hudfarget synes selvsagt minst, men ser jo litt "døllt" ut hvis du skal vise fram trusa til noen i løpet av kvelden :-)

"men ser jo litt "døllt" ut hvis du skal vise fram trusa til noen i løpet av kvelden :-)"

Det er vel bare å lirke av seg trusa mens man kliner og grafser litt frempå. Hvilken mann ville vel brydd seg om truse hennes i en slik situasjon? ;-)

Gjest heffalumpen
Skrevet

Hudfarget! Det blir helt nøytralt, ingen komme rtil å tenke på det (men kanskej noen av gutta lurer - de tenker jo litt annerledes....hehe)

Gjest heffalumpen
Skrevet

"men ser jo litt "døllt" ut hvis du skal vise fram trusa til noen i løpet av kvelden :-)"

Det er vel bare å lirke av seg trusa mens man kliner og grafser litt frempå. Hvilken mann ville vel brydd seg om truse hennes i en slik situasjon? ;-)

*lol*

Nyttårsjenta'
Skrevet

..hvilken type truse?? String? Vanlig? Hipster?

Angelica :o)
Skrevet

..hvilken type truse?? String? Vanlig? Hipster?

String..

Skrevet

Hvit string + hvitt underskjørt er jo safe da! Det hadde jeg tatt! Syns ikke det er spes pent at trusa vises.

Gjest bruk rødt/rosa
Skrevet

Det sies at man skal bruke rødt/mørk rosa under hvite klær for ikke å vise undertøyet.

Har prøvd det selv og funker fint.

Hvitt undertøy under hvite klær synes godt,hvis skjørtet er litt gjennomsiktig.

Gjest Been there, done that
Skrevet

Gå uten. Da slipper du problemet og så ka guttene lure fælt :) Lufte litt får du også - skal være godt i disse "sopp-dager" :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...