Gå til innhold

Skatteoppgjøret er kommet! u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal sendes ut fra 23/6 så pengene er nok ikke på konto enda.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Det skal sendes ut fra 23/6 så pengene er nok ikke på konto enda.

hehe...her er det restskatt, men veldig lite!!

Skrevet

Ikke på kontoen min, kommer nok iløpet av et par uker :)

Skrevet

Jeg får ingenting før langt utpå høsten. *snufs*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er ikke det minste synd på deg, som får noe igjen!

*Tenke på skattesmellen min*

Skrevet

Det er ikke det minste synd på deg, som får noe igjen!

*Tenke på skattesmellen min*

*trøste, trøste, og stryke med hårene*

Nei, jeg skal ikke klage. Og har jeg forstått det riktig, så gir skatteetaten bedre rente enn bankene gjør på en vanlig lønnskonto. Så på den måten kan jeg jo bare vite at pengene mine bare står og yngler og venter på meg til høsten.

Dessuten kunne jeg jo ha falt for fristelsen det er for meg å sette pengene inn i aksjefond, og det har jeg tapt nok på de siste ukene. :(

Til Ulvinnen og alle andre som får restskatt: Jeg synes synd på dere!

Sånn.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nei, jeg skal ikke klage. Og har jeg forstått det riktig, så gir skatteetaten bedre rente enn bankene gjør på en vanlig lønnskonto. Så på den måten kan jeg jo bare vite at pengene mine bare står og yngler og venter på meg til høsten.

Dessuten kunne jeg jo ha falt for fristelsen det er for meg å sette pengene inn i aksjefond, og det har jeg tapt nok på de siste ukene. :(

Sånn.

Takk, nå føles alt så meget bedre :-)

Skrevet

Sånn.

*helle kaldt vann*:

Renten på skattepengene er ikke pro anno. Det er en fast rente på beløpet du får igjen.

Skrevet

*helle kaldt vann*:

Renten på skattepengene er ikke pro anno. Det er en fast rente på beløpet du får igjen.

OK. Jeg overlever den vannstrålen der. Det blir jo småpenger åkkesom.

(Måtte bare prøve å finne en måte å liksomtrøste meg selv på i disse tider da alle går rundt og snakker om pengene de får - nesten som om det skulle være fra en onkel i Amerika (meg selv inkludert, da). Men vi kan jo kalle det en form for tvungen sparing.) :-)

Gjest huff nei
Skrevet

Her har vi mange tusen i restskatt begge to :/

Gjest midia
Skrevet

Her sitter jeg å koser meg i sommervarmen å har fortrengt hele skattesmellen å så skal jeg innom dol en tur å blir påminnet det uff uff.

Ikke noe å gjøre med,kos deg med gryna du:)

Mrs. Wallace
Skrevet

Ikke jeg heller. Men da har alle de andre brukt opp sine penger. Den som ler sist, vettu! ;o)

Skrevet

Ikke jeg heller. Men da har alle de andre brukt opp sine penger. Den som ler sist, vettu! ;o)

Ja, vi må jo bare tenke sånn. :)

Gjest sandex
Skrevet

Det er på nettet det er komt, ikke sant?! ikke på konto - det er vel ikke før den 23.?

Gjest heffalumpen
Skrevet

Her sitter jeg å koser meg i sommervarmen å har fortrengt hele skattesmellen å så skal jeg innom dol en tur å blir påminnet det uff uff.

Ikke noe å gjøre med,kos deg med gryna du:)

Hæ? ingen gryn på meg, nei! Men fikk medhold i en endring, og det hadde jeg vært spent på.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Det er på nettet det er komt, ikke sant?! ikke på konto - det er vel ikke før den 23.?

Skatteoppgjøret kommer bare på konto for de som får igejn. Noen av oss kjenner mer til begrepet restskatt..

Og ja, jeg mente på nett, med passord osv.

Skrevet

Det kommer visst ikke på konto før i løpet av uke 26.

Utbetalingene begynner den 23.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...