NeaNoor Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 I dag ga de liveopptakene fra Oslo spektrum, ut på cd. Jeg har kjøpt den, og for noen stemmer! Jeg var på konserten i spektrum og man hører publikum synge med på flere av sangene. Dermed er jeg gitt ut litt på plate i dag jeg også. 0 Siter
tuss&troll Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Åååå den har jeg venta på Da er jeg med på plata også !!!! Konserten ga jeg en kjempe kjempe 6`er ! 0 Siter
NeaNoor Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Skrevet 12. juni 2006 Åååå den har jeg venta på Da er jeg med på plata også !!!! Konserten ga jeg en kjempe kjempe 6`er ! Ja, jeg fikk frysninger av enkelte partier av konserten. Kjempebra var den. Gratulerer med utgivelse, forresten. Vi er dyktige. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Nå klarer jeg nesten ikke sitte i ro. Må kjøpe. Helst i dag. Aller helst i går... *sukk* 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Er det Kurt og Ali og dem? *ikke helt med* 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Jeg troppet opp i cd-sjappa for og kjøpe... Men det var skjedd etter eller annet i postgangen så den var ikke kommet :-( Og jeg hadde ikke anledning til og reise noen annen plass. Får prøve på nytt i morgen ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.