Gå til innhold

Hva gjør dere i ferien?

Anbefalte innlegg

Gjest Rita på tur
Skrevet

Hva gjør dere i sommerferien? Reiser mange kortere turer? Drar til utlandet? Reiser i Norge? Storbyferier, strandferier, båtferier, kunstferier, gå til fjells ferier etc.

Videoannonse
Annonse
Gjest dina2
Skrevet

Har lite med penger i år, men noe ferie blir det. Skal på flere småturer :camping og bading i sverige, skal bo i telt:), fritidsboligen til mine foreldre, storbyferie (bursdagsgave fra kjæresten) og besøke diverse severdigheter i mitt eget fylke slik som Polarzoo, senjatrollet, Hamn i senja pluss besøke noen badeland om været er dårlig.

hare1365380455
Skrevet

Vi er hjemme i sommer, og så tar vi noen småturer her og der (dagsturer).

Gjest e vi fleire nordlænninga her ;-)
Skrevet

Har lite med penger i år, men noe ferie blir det. Skal på flere småturer :camping og bading i sverige, skal bo i telt:), fritidsboligen til mine foreldre, storbyferie (bursdagsgave fra kjæresten) og besøke diverse severdigheter i mitt eget fylke slik som Polarzoo, senjatrollet, Hamn i senja pluss besøke noen badeland om været er dårlig.

--

Skrevet

skal til stavanger og jobbe i tre uker. men også nyte sommeren der, med gladmat festival og gode venner!

Ellers ser det ut til at det blir en liten stockholm-tur, en langhelg eller noe. Reiser sammen med typen, og kanskje et par venninner. Skal besøke ei venninne der.

Det blir en helg til stavanger litt uti august også, så jeg får med meg Seigmen spille på Pulpit festivalen!

Ellers skal jeg bare nyte livet her i tigerstaden.

Skrevet

I år skal jeg til Gøteborg på Robbie-konsert, ei uke til Barcelona med ei venninne, og ei helg til Praha sammen to venninner. Ferie med ungene blir i høstferien, da venter ei uke i Tyrkia :)

At vi reiser så mye i år er et unntak... har hatt mulighet til det nå.

Jeg har dratt til Spania de siste årene, med unnskyldning om at jeg skal besøke ei venninne som bor der. Har som rege vært noen dager hos henne, og reist rundt der det har passet seg i øyeblikket de resterende to ukene :)

Skrevet

Enn at jeg aldri kom meg i Polarbadet i de årene jeg bodde rett sør for fylkesgrensa! It's a shame!

:-/

kakki1365380609
Skrevet

Oss og tre unger til Danmark, legoland og feriesenter i 12 dager. Så et par dager i Kristiansand før vi reiser hjem.

Jeg skal en uke i August et eller annet sted varmt med en venninne.

Skrevet

I år skal jeg til Gøteborg på Robbie-konsert, ei uke til Barcelona med ei venninne, og ei helg til Praha sammen to venninner. Ferie med ungene blir i høstferien, da venter ei uke i Tyrkia :)

At vi reiser så mye i år er et unntak... har hatt mulighet til det nå.

Jeg har dratt til Spania de siste årene, med unnskyldning om at jeg skal besøke ei venninne som bor der. Har som rege vært noen dager hos henne, og reist rundt der det har passet seg i øyeblikket de resterende to ukene :)

Jeg skal også på Robbiekonserten og prøver å få hotellrom i Gøteborg, men det er visst umulig.

Skrevet

i år skal vi bare være hjemme og legge tak og mekke terasse.

Ellers pleier vi å reise til Spania, eller til venner vi har spredt utover landet :)

Skrevet

Som oftest alltid en utlandsferie, så hjem til mitt fødested for noen uker.

Resten er bare daffing.

Gjest sandex
Skrevet

Så mange turer m campingvogn som bare mulig.. Blir vel mest kortere turer i år(kanskje)..

Ellers 4-5 dager i danmark og legoland :) Ellers noen fjellturer på hytta og grille er jo et must!

Skrevet

Jeg skal også på Robbiekonserten og prøver å få hotellrom i Gøteborg, men det er visst umulig.

Vi skal bo på et vandrerhjem ca 15 km gange fra Ullevi stadion. Skaviseeee om jeg finner igjen navnet... det var rimelig fullt, vi er seks som drar sammen, og vi står enda på venteliste på et dobbeltrom.

Slottskogens vandrarhem heter det... http://www.slottsskogenvh.se/

Gleder meg! :o)

Skrevet

Hoihoi.... jeg kommer rett fra nattevakt og er dønn trøtt, ja...

Det er 15 minutters gange, selvsagt, ikke kilometer unna stadion :)

Gjest dina2
Skrevet

Vi skal bo på et vandrerhjem ca 15 km gange fra Ullevi stadion. Skaviseeee om jeg finner igjen navnet... det var rimelig fullt, vi er seks som drar sammen, og vi står enda på venteliste på et dobbeltrom.

Slottskogens vandrarhem heter det... http://www.slottsskogenvh.se/

Gleder meg! :o)

Det så flott ut og så billig. Vet du om det er langt til Liseberg ?

Skrevet

Det så flott ut og så billig. Vet du om det er langt til Liseberg ?

Det vet jeg ikke altså. Jeg finnes ikke kjent i byen der... vet bare at det der ligger et lite kvarters gange fra Ullevi. Det går kanskje an å finne det på et kart?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...