Gjest undrende Skrevet 29. mars 2001 Del Skrevet 29. mars 2001 Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men jeg føler at jeg har en klump øverst i brystet/nederst i halsen. Den er plagsom, men jeg føler at den kan bli litt bedre en liten stund hvis jeg får rapet litt. (Unnskyld detaljert forklaring). Men den forsvinner liksom ikke. Det kan føles som luft, men den burde vel da forsvinne etterhvert? Har merket den for et par uker siden, men da var den lengre nede i brystet. Og da merket jeg den bare noen ganger om dagen. Men nå har den vært permanent de siste par dagene. Kan nevne at når jeg har lagt meg de siste kveldene så blir det litt verre. Brekker meg litt, og da må jeg løpe på badet for munnen fyller seg med spytt i løpet av kort tid. I natt har jeg nesten ikke sovet i det hele tatt, for munnen har fylt seg med spytt hele tiden, så jeg har enten sitti med en bolle under munnen eller hengt over vasken. Er nå 32 uker på vei, og lurer på hva dette kan være? Kan det være at barnet ligger så langt oppe at den presser på "innvollene mine" så alt forskyver seg litt oppover, eller hva kan det være. Har ikke kontaktet lege, for det er ikke vondt bare forferdelig ubehagelig. Og det blir jo ikke så mye søvn om nettene når jeg har det slik. Håper noen kan svare meg på dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/23448-klump-%C3%B8verst-i-brystetnederst-i-halsen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsa Prebensen, Jordmor Skrevet 29. mars 2001 Del Skrevet 29. mars 2001 Det kan vara halsbränna som du har, då detta är vanligt under gravditeten. Pröva att kjöpa Gaviscone eller Novalucid på apoteket. Ta detta speciellt inna du skall sova. Ligg med huvudet högt, alltså med flera kuddar/puter under huvudet. om detta inte hjälper skall du kontakta din doktor för en undersökning. Lycka till! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/23448-klump-%C3%B8verst-i-brystetnederst-i-halsen/#findComment-99201 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.