Gjest Heffenlompa Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Har dere tips til et godt videorediggeringsproggram? Jeg har noen små videosnutter som jeg gjerne skulle fikset litt på. Programmen bør være forholdsvis enkel og med muligheter for å justere ned enkelte bakgrunnslyder. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Pinnacle er jo suverent. Ikke koster det allverden heller. Selv bruker jeg Premiere Elements 2. 0 Siter
Gjest liiita Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Adobe premiere syns jeg er bra. Men det er vel ganske dyrt. Kan jo hende du får brenne det av noen? 0 Siter
Gjest Heffenlompa Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Pinnacle er jo suverent. Ikke koster det allverden heller. Selv bruker jeg Premiere Elements 2. Takk for svar! Hvilke av dem synst du er enkelst å bruke? Har du noe erfaring med om de er gode til å ta bort bakgrunnslyder? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Takk for svar! Hvilke av dem synst du er enkelst å bruke? Har du noe erfaring med om de er gode til å ta bort bakgrunnslyder? Ta vekk bakgrunnslyd gjør vel alle videoredigeringsprogrammer. Pinnacle er nok det enkleste å bruke syns jeg. 0 Siter
Goliath Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Selv bruker jeg Pinnacle studio 10 og synbes det er meget bra. Lett og intuitivt å bruke, og selv basic-programmet (uten bruk av alle opsjonene) har mange ulike funksjoner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.