Gå til innhold

Dilemma - betroelse fra tenåring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 14-årige sønn kommer hjem og forteller at en av hans klassekamerater har betrodd seg til han. Han fortalte at faren hans har slått han. Dette var visst første gangen, men han hadde vist fram (blå?) merker på ryggen. Sønnen min sa til han at han måtte ringe barnevernet.. Det jeg lurer litt på, er: skal jeg som mor gjøre noe mer med den informasjonen jeg nå har fått her?

Videoannonse
Annonse
Gjest veitkje
Skrevet

Forsikre deg først om at dette virkelig er sant, ikke gjør noe overilt før du vet helt sikkert!

En bekjent av datteren min fixa seg blåmerker for å hevne seg på foreldrene fordi hun ikke fikk viljen sin i ting.

Hun sørget for å vise de til alle for å sette ut rykter om foreldrene sies det.

De kan være utspekulerte disse tenåringene vet du. :)

Men det kan også være noe i det at han blir slått.

Er det mye drikking, festing og bråk i heimen? og hvordan typer virker disse foreldrene som?

Ta en telefon til mora du (om hun er riktig navla) og si hva din sønn har sett, kansje du da får en bedre forståelse for situasjonen da??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...