Gå til innhold

Hva tror du forsvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det spørs hvem som formere seg med hvem. Hvem det blir "populært" å formere seg med som tidene går. Vet ikke hva som forsvinner, kanskje håret?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fyrlykt

4

• Gemini

3

• keinstein

3

• maire

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe.. men det er sant! Hun har nesten ikke negler, det er mer å klippe av enn det er igjen av negl ofte, og det er kjempevanskelig å klippe! Lilletåneglen er vel nesten ikke-eksisterbar.

Jeg har så liten negl på lilletåa at det ser helt idiotisk ut med neglelakk på tærne mine. Det ser jo nesten ut som om jeg har glemt å ta neglelakk på begge lilletærne... :)

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg har så liten negl på lilletåa at det ser helt idiotisk ut med neglelakk på tærne mine. Det ser jo nesten ut som om jeg har glemt å ta neglelakk på begge lilletærne... :)

så vi kan nå nesten fastslå at lilletåneglen er på vei ut

Gjest trultemor26
Skrevet

Menn forsvinner.

Å, jeg trodde du mente at evnen til å reprodusere seg på naturlig måte ville forsvinne..

Skrevet

Samme her! :)

Så den blir nok ute snart.

Skrevet

Hår - utenom det på hodet.

Det er i allefall ønsket mitt for alle mine etterkommere.

Gjest signatura
Skrevet

Kjønnsorganene? Unger kan jo lages i reagensrør. hehe...

Skrevet

Å, jeg trodde du mente at evnen til å reprodusere seg på naturlig måte ville forsvinne..

Jeg gikk litt lenger for å se om noen gledet seg til det i tilfelle.

Skrevet

Ingenting.

Evolusjonen, og "survival of the fittest", eksisterer ikke mer. Alle vokser opp og får omtrent like mange barn uansett, så det er ikke lenger slik at de best egnede genene går videre.

Gjest pekka
Skrevet

Ikke godt å vite nei ;) Men for mange mange år siden var blindtarmen er større tarm som ble brukt til å fordøye gress har jeg hørt. Så den har jo vel forsvunnet endel ;)

Gjest pekka
Skrevet

Brystvorter hos menn! Hva i all verden skal det være godt for?

i tidlig foster stadie er alle fostre jenter, gutte "utveksten" mm kommer til senere. derfor har mannfolk vorter :)

Skrevet

Hår - utenom det på hodet.

Det er i allefall ønsket mitt for alle mine etterkommere.

*smiler* Tenkte akkurat på det samme.

Når jeg forsker på mine etterkommere, tipper jeg at hørselen forsvinner eller blir veldig, veldig selektiv.

Skrevet

Jeg håper halebeinet forsvinner. Det gjør så satans vondt når man sklir på isen og lander på rumpa, og så har det INGEN nytte. Dessuten får det meg til å føle meg som the missing link ellere noe.

Skrevet

Visdomstenner :) Jeg hadde bare 1 - så min familie er kommet LANGT i evolusjonsrekka! hehe

Skrevet

i tidlig foster stadie er alle fostre jenter, gutte "utveksten" mm kommer til senere. derfor har mannfolk vorter :)

Er du sikker på det?

Er det ikke sædcellene som "bestemmer" kjønnet da? Enten er de xx eller xy, noe som fører til at det enten blir jenter eller gutter og dermed er kjønnet bestemt allerede i det egget blir befruktet.

Skrevet

Visdomstenner :) Jeg hadde bare 1 - så min familie er kommet LANGT i evolusjonsrekka! hehe

Huff, da er det ikke mye håp for meg, jeg hadde alle fire, pluss en ekstra liten tann, som gjemte seg bak en av visdomstennene... :)

Skrevet

Huff, da er det ikke mye håp for meg, jeg hadde alle fire, pluss en ekstra liten tann, som gjemte seg bak en av visdomstennene... :)

Da er du veldig nær apene :)

Gjest Lysglimt
Skrevet

Mye vil gå tapt....så fokusert som folk er på utseende i dag,kommer alle sikkert til å være prikk like..

Da må de skifte fokus over til andre ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...