Gå til innhold

Piercing i puppen?

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Altså; Hva er konsekvensene av å pierce brystvorten?

Hva er sjansen for infeksjon?

Hva er konsekvensen av infeksjon?

Kan man amme etterpå? (ta den ut først selvfølgelig...)

Hvor i Oslo er det tryggest å få det gjort, og må man bestille tid?

Ca. pris?

Høyre eller venstre side?

:)

• Svar 154
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

34

• ShitDiddelyDo

16

• DarkPink

10

• tonie

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

AUUUUUUUUUU :) det ser bare SÅÅÅÅ vondt ut.

Skrevet

AUUUUUUUUUU :) det ser bare SÅÅÅÅ vondt ut.

Enig auuuuu auuuu AUUU!

Skrevet

De må settes ganske langt inn/ned i huden, og har du små brystvorter, så ødelegges noen av melkekjertlene. Men er det ei skikkelig sjappe så tar de ikke hvis du har for små. Passer de, så er det ingen fare, og om du følger alle retningslinjer, så er sjansen for infeksjon minimal.

Koster vel rundt 500, avhengig om du tar ring eller barbell, og de fleste steder har rabatt hvis du tar begge.

Venstre eller høyre er vel bare en smakssak =) Om den ene puppen er litt større enn den andre, er det fint å ha i den minste, da dette balanserer det litt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kostet meg vel rundt 300 kroner for noen år siden.

Men jeg sover på magen, og min ble derfor utrolig irritert.

Etter cirka året sto jeg i dusjen og registrerte en ny brystvorte - i form av verk, og jeg måtte ta den ut.

Men gå for det. Det er kult! :)

Gjest Elextra
Skrevet

Urk, piercing er EKKELT! Om den ikke er i øret da, for det er man jo vant til :-).

Skrevet

Urk, piercing er EKKELT! Om den ikke er i øret da, for det er man jo vant til :-).

Godt du svarte det. Hun lurte egentlig bare på litt info, men siden elextra synes det er ekkelt og ikke er vant med det, så tenker hun nok: nei, hva tenkte jeg på. Jeg går heller og shopper en søt bluse!

Gjest Elextra
Skrevet

Godt du svarte det. Hun lurte egentlig bare på litt info, men siden elextra synes det er ekkelt og ikke er vant med det, så tenker hun nok: nei, hva tenkte jeg på. Jeg går heller og shopper en søt bluse!

Hehe, det har du rett i, hun tenker nok akkurat slik!

Ok - det var en flåsete, overflødig og unødvendig kommentar :-).

Skrevet

De fleste kan amme etterpå men det er overhyppighet av problemer med brystbetennelser på grunn av avkuttede melkeganger hos de med piercede brystvorter.

Noe som igjen kan føre til at man gir opp ammingen pga smerter/sykdomsfølelse.

Skrevet

;p

Mary Poppins
Skrevet

Neimen Persille da, det er jo så stygt :)

Gjest Persille
Skrevet

Neimen Persille da, det er jo så stygt :)

Gjest Persille
Skrevet

*lol*

Gjest Persille
Skrevet

Tok den ikke inn over meg :)

Jeg vet mange mener det - men jeg synes nå likevel det er litt fint - og det kan tross alt reverseres, i motsetning til en tatovering.

Gjest Persille
Skrevet

Kostet meg vel rundt 300 kroner for noen år siden.

Men jeg sover på magen, og min ble derfor utrolig irritert.

Etter cirka året sto jeg i dusjen og registrerte en ny brystvorte - i form av verk, og jeg måtte ta den ut.

Men gå for det. Det er kult! :)

Hva skjedde etter at du tok den ut da? Ble alt som før igjen? Kan du amme? ;)

Søsteren min har, og mener det ikke er noe problem i det hele tatt. Bestevenninden mener jeg ikke burde gjøre det pga betennelsesfaren og da kan visstnok hele puppen bli ødelagt?

Men jeg har lyst, og i morgen har jeg bursdag, og det er en bra gave fra meg til meg :)

Mary Poppins
Skrevet

Men jeg er særdeles lite fan av piercinger generelt (unntakket er øredobber), og hvis det må være en pircing er puppen det beste stedet. :)

Men det ser fryktelig vondt ut *owch*

Gjest Persille
Skrevet

De må settes ganske langt inn/ned i huden, og har du små brystvorter, så ødelegges noen av melkekjertlene. Men er det ei skikkelig sjappe så tar de ikke hvis du har for små. Passer de, så er det ingen fare, og om du følger alle retningslinjer, så er sjansen for infeksjon minimal.

Koster vel rundt 500, avhengig om du tar ring eller barbell, og de fleste steder har rabatt hvis du tar begge.

Venstre eller høyre er vel bare en smakssak =) Om den ene puppen er litt større enn den andre, er det fint å ha i den minste, da dette balanserer det litt.

Har du noe forslag til "skikkelig sjappe" da?

Takk for info :)

Gjest Persille
Skrevet

Men jeg er særdeles lite fan av piercinger generelt (unntakket er øredobber), og hvis det må være en pircing er puppen det beste stedet. :)

Men det ser fryktelig vondt ut *owch*

Det er visst veldig vondt også, vondere enn både navlen og øyenbrynet sier søsteren som har alle tre :)

Men jeg er så supertøff! *psyker meg opp*

Mary Poppins
Skrevet

Det er visst veldig vondt også, vondere enn både navlen og øyenbrynet sier søsteren som har alle tre :)

Men jeg er så supertøff! *psyker meg opp*

*grøss* orker ikke tenke på den smerten en gang, men jeg er superpyse når det kommer til nåler da. du får si ifra hva det blir til :)

Skrevet

Har du noe forslag til "skikkelig sjappe" da?

Takk for info :)

Jeg har tatt mine i Trondheim og Frankrike, og det er vel ikke aktuelt for deg? Og så var det ei sjappe i bergen som forklarte meg at brystvortene mine var for små =p

Osloområdet kan jeg altså ikke hjelpe deg med. Men du merker som regel ganske kjapt når du kommer inn og prater med folka hvordan ståa er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...