Gå til innhold

Piercing i puppen?

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

*grøss* orker ikke tenke på den smerten en gang, men jeg er superpyse når det kommer til nåler da. du får si ifra hva det blir til :)

Det skal jeg gjøre :)

Ta det med ro, de er ganske herdet etter ammingen, og jeg tåler overraskende mye smerte akkurat der - så jeg gruer meg ikke så veldig for den delen.

Jeg er mer usikker på konsekvensene.

• Svar 154
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

34

• ShitDiddelyDo

16

• DarkPink

10

• tonie

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest Persille
Skrevet

Jeg har tatt mine i Trondheim og Frankrike, og det er vel ikke aktuelt for deg? Og så var det ei sjappe i bergen som forklarte meg at brystvortene mine var for små =p

Osloområdet kan jeg altså ikke hjelpe deg med. Men du merker som regel ganske kjapt når du kommer inn og prater med folka hvordan ståa er.

Ok. Ble anbefalt en ved Eldorado - så skal sjekke den i morgen.

Skrevet

Det er visst veldig vondt også, vondere enn både navlen og øyenbrynet sier søsteren som har alle tre :)

Men jeg er så supertøff! *psyker meg opp*

Ikke spesielt godt i klitrois heller, men med tanke på at stikket varer ett sekund og så er det over, så er det ikke mye å bry seg om. Man bør heller gå å grue seg til neste gang man sparker tåa i noe. F* F***!!

Gjest Persille
Skrevet

Ikke spesielt godt i klitrois heller, men med tanke på at stikket varer ett sekund og så er det over, så er det ikke mye å bry seg om. Man bør heller gå å grue seg til neste gang man sparker tåa i noe. F* F***!!

*ler*

Det er så satans vondt!

Men klitoris blir det ikke noe av med det første, første bøyg er puppen :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva skjedde etter at du tok den ut da? Ble alt som før igjen? Kan du amme? ;)

Søsteren min har, og mener det ikke er noe problem i det hele tatt. Bestevenninden mener jeg ikke burde gjøre det pga betennelsesfaren og da kan visstnok hele puppen bli ødelagt?

Men jeg har lyst, og i morgen har jeg bursdag, og det er en bra gave fra meg til meg :)

Det var bare en liten verkesak, og den forsvant fort. Jeg plastererte litt og lot det stå til, og gjorde ikke noe mer enn å rense den.

Hvis du tar bør du ta i venstre. :)

Gjest Persille
Skrevet

Det var bare en liten verkesak, og den forsvant fort. Jeg plastererte litt og lot det stå til, og gjorde ikke noe mer enn å rense den.

Hvis du tar bør du ta i venstre. :)

Vel, jeg har faktisk tenkt å ta den i venstre, vet ikke hvorfor, men det er bare det jeg har sett for meg. Rart :)

Noe forslag til sted?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vel, jeg har faktisk tenkt å ta den i venstre, vet ikke hvorfor, men det er bare det jeg har sett for meg. Rart :)

Noe forslag til sted?

Jeg er ikke helt oppdatert på piercing-steder, men jeg tok selv mine på Oslo Piercingstudio. Men det er noen år siden, og jeg aner ikke engang om de fortsatt eksisterer.

Jupp, høyre side blir av en eller annen grunn helt feil. Vet ikke hvorfor.

Gjest Persille
Skrevet

Jeg er ikke helt oppdatert på piercing-steder, men jeg tok selv mine på Oslo Piercingstudio. Men det er noen år siden, og jeg aner ikke engang om de fortsatt eksisterer.

Jupp, høyre side blir av en eller annen grunn helt feil. Vet ikke hvorfor.

Ok. Hva er det som er ved Eldorado? Søsteren anbefalte det...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ok. Hva er det som er ved Eldorado? Søsteren anbefalte det...

Aner ikke.

Men hør på søsteren. Hun sender deg vel ikke til en slakter. :)

Dessuten er den i brystvorta veldig enkel, og noe alle piercere gjør.

Men den er vond. Skikkelig pain. Dog varer smerten bare i brøkdelen av et sekund, og etterpå er alt bare kult. :)

Gjest Persille
Skrevet

Aner ikke.

Men hør på søsteren. Hun sender deg vel ikke til en slakter. :)

Dessuten er den i brystvorta veldig enkel, og noe alle piercere gjør.

Men den er vond. Skikkelig pain. Dog varer smerten bare i brøkdelen av et sekund, og etterpå er alt bare kult. :)

http://www.pinpoint-piercing.no/

Det ser jo bra ut...

Hun sa det var vondt ja, mye verre enn de andre hun har (navlen og øyenbrynet) - men jeg har herdede brystvorter, det er faktisk utrolig hva de tåler. Noen få måneder med amming gjorde susten, så nå skal det mye til før jeg får vondt faktisk.

Men - jeg tror jeg er tøff nok til å klare det uansett :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

http://www.pinpoint-piercing.no/

Det ser jo bra ut...

Hun sa det var vondt ja, mye verre enn de andre hun har (navlen og øyenbrynet) - men jeg har herdede brystvorter, det er faktisk utrolig hva de tåler. Noen få måneder med amming gjorde susten, så nå skal det mye til før jeg får vondt faktisk.

Men - jeg tror jeg er tøff nok til å klare det uansett :)

Man skal være bra pingle hvis man dropper noe man har lyst på pga et stikk som varer i et lite øyeblikk, og jeg prøvde selvsagt ikke å skremme deg. :)

Pierca brystvorter på jenter som kler det, og det gjør du sikkert siden du vil ha det, er jævla sexy. :)

Gjest Persille
Skrevet

Man skal være bra pingle hvis man dropper noe man har lyst på pga et stikk som varer i et lite øyeblikk, og jeg prøvde selvsagt ikke å skremme deg. :)

Pierca brystvorter på jenter som kler det, og det gjør du sikkert siden du vil ha det, er jævla sexy. :)

*fnise*

Ok, da blir jeg superhot, og supertøff :)

Spent på hva tre-åringer sier når hun ser det, og hvorvidt hun klarer å la være å utbrodere det til "hele verden" etterpå...

Men sånn rent praktisk; må man ha plaster og greier i lange tider? Tar det lang tid før det gror?

Hva er penest, ring eller bolt? Jeg tror jeg helst vil ha bolt :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

*fnise*

Ok, da blir jeg superhot, og supertøff :)

Spent på hva tre-åringer sier når hun ser det, og hvorvidt hun klarer å la være å utbrodere det til "hele verden" etterpå...

Men sånn rent praktisk; må man ha plaster og greier i lange tider? Tar det lang tid før det gror?

Hva er penest, ring eller bolt? Jeg tror jeg helst vil ha bolt :)

Synes bolt er kulest.

Min grodde jo aldri så jeg er egentlig ikke den rette til å svare på det der, den grodde bare "nesten" mange ganger.

Men jeg kan tenke meg et par uker? Det hører du om på piercingstudioet. :)

Gjest Persille
Skrevet

Synes bolt er kulest.

Min grodde jo aldri så jeg er egentlig ikke den rette til å svare på det der, den grodde bare "nesten" mange ganger.

Men jeg kan tenke meg et par uker? Det hører du om på piercingstudioet. :)

Ja, skal spørre om litt av hvert jeg lurer på :)

Men du vet hvordan det er, når man gleder seg til noe, gruer seg litt, og ikke får noe mer informasjon før de åpner kl 12 i morgen!? Jeg må ringe dem og høre om de har tid også...

Antar det er fort gjort? Ti minutter eller noe?

Gjest feig i dag
Skrevet

Eksibisjonisme kommer til uttrykk på flere måter. En av dem er ved å måtte legge ut alt om alt på dol, også det vi andre godt kan tenke oss å slippe å kjenne til detaljene om.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, skal spørre om litt av hvert jeg lurer på :)

Men du vet hvordan det er, når man gleder seg til noe, gruer seg litt, og ikke får noe mer informasjon før de åpner kl 12 i morgen!? Jeg må ringe dem og høre om de har tid også...

Antar det er fort gjort? Ti minutter eller noe?

Tviler på at du trenger å bestille time. Det er helt sikkert sånn drop-in, og det er gjort på få minutter.

Jupp, vet hvordan det er å glede seg til noe, og søke i stykker nettet etter informasjon. :)

Gjest Persille
Skrevet

Tviler på at du trenger å bestille time. Det er helt sikkert sånn drop-in, og det er gjort på få minutter.

Jupp, vet hvordan det er å glede seg til noe, og søke i stykker nettet etter informasjon. :)

Ja, det sto de hadde drop-in også. Men jeg ringer i morgen formiddag for sikkerhets skyld. Det blir nedtur å måtte snu i døren...

Så tenk på meg sånn rundt halv fem, send "psyke opp"-vibber :)

Gjest Persille
Skrevet

Eksibisjonisme kommer til uttrykk på flere måter. En av dem er ved å måtte legge ut alt om alt på dol, også det vi andre godt kan tenke oss å slippe å kjenne til detaljene om.

Trenger du å lese da? Det var jo ganske klart i overskriften hva det handlet om?

Og fortsatt vet du ingen detaljer om du ikke leser alle innleggene, og det gjør du vel ikke om du ikke er interessert?

Spørsmålene var helt uten hint av svar.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis du ikke vil lese om piercing i puppen klikker du deg ikke inn på en link som heter nettopp "piercing i puppen".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...