Gå til innhold

Piercing i puppen?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det sto de hadde drop-in også. Men jeg ringer i morgen formiddag for sikkerhets skyld. Det blir nedtur å måtte snu i døren...

Så tenk på meg sånn rundt halv fem, send "psyke opp"-vibber :)

Det er en deal. :)

Jeg sender positive vibber. Du sender meg bilde av resultatet. ;)

• Svar 154
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

34

• ShitDiddelyDo

16

• DarkPink

10

• tonie

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Eksibisjonisme kommer til uttrykk på flere måter. En av dem er ved å måtte legge ut alt om alt på dol, også det vi andre godt kan tenke oss å slippe å kjenne til detaljene om.

Det er vel en ganske sunn form for ekshibisjonisme i så fall. Og det er vel klart at man får lyst å fortelle om noe sånt som man gleder seg til å gjøre (pluss at hun faktisk hadde en del reelle spm)

Trenger vel strengt tatt ikke lese "piercing i puppen" tråden om du ikke interesserer deg for piercing i pupp?

Gjest Persille
Skrevet

Det er vel en ganske sunn form for ekshibisjonisme i så fall. Og det er vel klart at man får lyst å fortelle om noe sånt som man gleder seg til å gjøre (pluss at hun faktisk hadde en del reelle spm)

Trenger vel strengt tatt ikke lese "piercing i puppen" tråden om du ikke interesserer deg for piercing i pupp?

Man trenger det om man er ute etter å kritisere alt jeg sier og gjør :)

Gjest Persille
Skrevet

Hvis du ikke vil lese om piercing i puppen klikker du deg ikke inn på en link som heter nettopp "piercing i puppen".

Jo, hvis man vil kritisere alt jeg sier og gjør - så må man lese den tråden også :)

Skrevet

Har aldri skjønt det med piercing i puppen jeg.

Hva er så gøy med det? Ser for meg skikkelig skrekk scener hvor den henger fast i genser/bh, eller at en type skal plutselig bli for glupsk og hele driten rives av.

*får nesten litt vondt av å tenke på det*

Gjest Persille
Skrevet

Eksibisjonisme kommer til uttrykk på flere måter. En av dem er ved å måtte legge ut alt om alt på dol, også det vi andre godt kan tenke oss å slippe å kjenne til detaljene om.

Og hvorfor er du feig i dag? Kan du ikke bare si det om det er noe du mener? Selv om du vanligvis bruker et annet nick?

Tror du jeg blir superlei meg eller noe i den duren om en fra DOL mener jeg er ekshibisjonist?

Skrevet

Jeg kan ingenting om dette og kan bare svare på spørsmål 7. Høyre. Det er bittelitt penere i høyre brystvorte.

Nei seriøst, jeg synes det ser skikkelig stygt ut. Jeg tenker på sånne udelikate, lønnfeite SM-damer med tykke briller som går rundt med gubben i halsbånd på sexhibitionmessa når jeg hører ordet puppepiercing.

Gjest Persille
Skrevet

Hva er så gøy med det? Ser for meg skikkelig skrekk scener hvor den henger fast i genser/bh, eller at en type skal plutselig bli for glupsk og hele driten rives av.

Jeg lurer også litt på det med at den kan henge fast... Men jeg tror ikke den gjør det, i hvertfall ikke den typen jeg har lyst på.

Men, jeg tror det er litt moro å kjenne at den er der, ser for meg at det kan ha en viss effekt. Og så er det moro å ha noe ikke alle andre vet om - noe for bare de spesielt inviterte. I tillegg tror jeg det vil se pent ut... Håper i hvertfall :)

Gjest Persille
Skrevet

Jeg kan ingenting om dette og kan bare svare på spørsmål 7. Høyre. Det er bittelitt penere i høyre brystvorte.

Nei seriøst, jeg synes det ser skikkelig stygt ut. Jeg tenker på sånne udelikate, lønnfeite SM-damer med tykke briller som går rundt med gubben i halsbånd på sexhibitionmessa når jeg hører ordet puppepiercing.

*ler*

Jeg lover med 170% sikkerhet at jeg ikke er i den kategorien :)

Men det er mange som ikke liker det, og det er greit - de trenger jo ikke se meg uten klær heller :)

Skrevet

To av venninnene mine som har piercede bryst har ammet uten problemer. Hun ene slet litt med at brystet lakk litt mer enn ved første barnet (hun piercet seg før hun fikk nr 2), men det gikk helt fint.

Lykke til, det er vondt i et nanosekund og etterpå får man skikkelig "kongefølelse".

Pain is pleasure ;)

Gjest Persille
Skrevet

To av venninnene mine som har piercede bryst har ammet uten problemer. Hun ene slet litt med at brystet lakk litt mer enn ved første barnet (hun piercet seg før hun fikk nr 2), men det gikk helt fint.

Lykke til, det er vondt i et nanosekund og etterpå får man skikkelig "kongefølelse".

Pain is pleasure ;)

Akkurat, det er det jeg håper på :)

Litt lekk kan jeg leve med, det er jo det minste problemet.

Skrevet

Jeg lurer også litt på det med at den kan henge fast... Men jeg tror ikke den gjør det, i hvertfall ikke den typen jeg har lyst på.

Men, jeg tror det er litt moro å kjenne at den er der, ser for meg at det kan ha en viss effekt. Og så er det moro å ha noe ikke alle andre vet om - noe for bare de spesielt inviterte. I tillegg tror jeg det vil se pent ut... Håper i hvertfall :)

Kan være enig at det kan se litt sexy ut på den rette personen ;)

Men selv syntes jeg at om man har en flott mage, så er er navlepiercing riktig så fint.

Gjest Persille
Skrevet

Kan være enig at det kan se litt sexy ut på den rette personen ;)

Men selv syntes jeg at om man har en flott mage, så er er navlepiercing riktig så fint.

Ja. Det er med piercing som med mye annet "ekstra" ved utseende, man må se bra ut i utgangspunktet - for det du legger til markerer området for den som ser deg.

Grønt hår, eller barbert hode kan se bra ut på enkelte jenter - men langt fra alle.

Det samme med tatoveringer, og altså piercing.

Gjest Persille
Skrevet

Og da får jeg bilde? :)

Selvfølgelig - men det fordrer at du virkelig gjør en innsats i morgen ettermiddag!

Og selvfølgelig at jeg får det gjort i morgen :)

Skrevet

*ler*

Jeg lover med 170% sikkerhet at jeg ikke er i den kategorien :)

Men det er mange som ikke liker det, og det er greit - de trenger jo ikke se meg uten klær heller :)

Du må gjerne flashe puppene i tide og utide! Vi som ikke liker det liker likevel å se andre som har det, sånn at vi kan grøsse og himle litt og tenke at det jaggu er godt at vi har bedre smak enn som så;-)

Skrevet

Se for deg et rundt, fast, pent damebryst, med stiv brystvorte, og så en liten, skinnende metallsak på hver side. Synes det er råsexy jeg. Og mer grunn trenger man vel ikke? Ikke no større sjanse for å rive ut den enn i øret, med hårbørste og hatter og alt som er.

Og så er det spennende å ha sin egen lille hemmelighet som får deg til å føle deg ekstra sexy =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...