Gå til innhold

Piercing i puppen?

Anbefalte innlegg

Gjest trishna
Skrevet

Det er jo ikke bare Prozak som påstår det der. Spør en piercer, og hun eller han vil si det samme. Det er fordi menn har mer konsentrerte nerver i brystvortene enn det kvinner har.

Og alle nerver i kroppen er faktisk ikke sentrert opp mot seksuell nytelse, så hva orgasme har med saken å gjøre er det vanskelig å forstå.

For øvrig var piercingen jeg tok i brystvorta mye, mye vondere enn piercingen jeg tok gjennom pikken - til tross for at dama som pierca kølla mi brukte en engangsnål det var noe galt med og derfor kun fikk den halvveis igjennom før på tredje forsøk.

Smerten kunne ikke engang sammenlignes.

Men hvorfor kan ikke jeg bare få ha vanskelig med å tro det? Hvorfor MÅ jeg liksom bøye meg i støvet å si at den andre har rett? Jeg utelukker ikke det, men jeg TROR jo hva jeg vil. Det her er ikke akkurat bevist vel? Og hvor står det skrevet at menn har MER nervetråder i brystvortene enn damer har? Det er også nor jeg har vanskelig for å tro. Gutters brystvorter har tross alt null funksjon.

Merkelig dyr noen her inne, steiler om noen har andre meninger enn dem. Må alle være helt mainstream og enige i alt?

• Svar 154
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

34

• ShitDiddelyDo

16

• DarkPink

10

• tonie

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hjelpe meg, er du virkelig så umoden? Du takler ikke å høre andres mening? Hvis den er annerledes enn din? Du må ha det litt slitsomt...

Heh-heh. Kan du ikke bare gi deg med å forsøke å krangle? Jeg gidder ikke. En vanlig meningsutveksling er helt greit - du klarer å vri det til noe barnslig. Enkelt og greit.

"..........................................."

Skrevet

Men hvorfor kan ikke jeg bare få ha vanskelig med å tro det? Hvorfor MÅ jeg liksom bøye meg i støvet å si at den andre har rett? Jeg utelukker ikke det, men jeg TROR jo hva jeg vil. Det her er ikke akkurat bevist vel? Og hvor står det skrevet at menn har MER nervetråder i brystvortene enn damer har? Det er også nor jeg har vanskelig for å tro. Gutters brystvorter har tross alt null funksjon.

Merkelig dyr noen her inne, steiler om noen har andre meninger enn dem. Må alle være helt mainstream og enige i alt?

LOL. Du begynner å bli ganske utrolig her nå. Det er overhodet ingen som "steiler" over meninger. Men man må riste litt på hodet når du nekter å ta fagfolks ord for noe de vet, og som du ikke har bæret av peiling på. Det blir som om du nekter å tro at røyking og lungekreft henger sammen.

"............................................"

Gjest trishna
Skrevet

Heh-heh. Kan du ikke bare gi deg med å forsøke å krangle? Jeg gidder ikke. En vanlig meningsutveksling er helt greit - du klarer å vri det til noe barnslig. Enkelt og greit.

"..........................................."

hehe.. det er du som krangler og du som gjør det barnslig. Jeg sier da bare min mening. Du er uenig og blir sur og grinete fordi jeg ikke får lov å mene noe annet enn deg. Hvis det plager deg er det bare å ikke svare mer. Enkelt og greit. Det skjønner til og med en 5åring.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er da fullt mulig å bevise hvordan nervene i brystvortene er sentrert, og det er jo nettopp bevist det er.

Med din argumentasjon om orgasme bør i hvert fall det bety at jeg er mer følsom i brystvortene mine enn i pikken - fordi det var vondere for meg å pierce brystvorta mi enn pikken, og det sier seg sjøl at det ikke nytter å argumentere sånn.

Jeg får riktignok ikke orgasme når de slikkes, men de er da faen så følsomme likevel.

Uansett: Det er stor forskjell på en nål og en tunge.

Skrevet

Det er sikkert de jeg kaller "slum", hehe.. bra vi har ulik smak ja. Ellers måtte jo alle sloss om samma mannfolka! ;)

Men du skjønner vel at du provoserer enkelte (jeg lar meg ikke provosere - jeg protesterer kun på logiske feil) når du bruker ord som "slum" om folk?

Det er heller ikke en spesiell type folk som har percing her eller der, selv om det gjerne er flest med et visst "image". Jeg kjenner folk i dress og slips med flere intimpiercinger enn du kan telle på én hånd.

".........................................."

Skrevet

hehe.. det er du som krangler og du som gjør det barnslig. Jeg sier da bare min mening. Du er uenig og blir sur og grinete fordi jeg ikke får lov å mene noe annet enn deg. Hvis det plager deg er det bare å ikke svare mer. Enkelt og greit. Det skjønner til og med en 5åring.

Nå må du lese hva du selv skriver, da. Jeg har kun gjengitt uttalelser fra profesjonelle fagfolk. Ingenting annet. Du nekter på dette. Greit nok - det er en dumhet du har rett til å fremvise. Jeg har en tante som nekter på at det er farlig å røyke - henne om det.

Men etter det, så begynner du å dra inn personlige negative meninger om folk, når du ikke lenger har noen saklige argumenter, og det kaller jeg barnslig. Enkelt og greit. Jeg gidder ikke engang svare tilbake på dine forsøk på personangrep og provoseringer med det tilsvarende, da det er så åpenbart at du ikke er ute etter annet enn å lire av deg skitt.

Svare kan jeg selvfølgelig gjøre så lenge jeg gidder, men ikke på personangrepene dine.

Gjest abrahamsen
Skrevet

AAAAAAAAAAAAAAAAAUUU!!!!!!!!!!!

Det må da gjøre sinnsykt vondt? Dessuten syns jeg slikt er litt harry.

Gjest trishna
Skrevet

LOL. Du begynner å bli ganske utrolig her nå. Det er overhodet ingen som "steiler" over meninger. Men man må riste litt på hodet når du nekter å ta fagfolks ord for noe de vet, og som du ikke har bæret av peiling på. Det blir som om du nekter å tro at røyking og lungekreft henger sammen.

Fagfolks ord på det? Og det er liksom deg da eller? hehe

Gjest trishna
Skrevet

Det er da fullt mulig å bevise hvordan nervene i brystvortene er sentrert, og det er jo nettopp bevist det er.

Med din argumentasjon om orgasme bør i hvert fall det bety at jeg er mer følsom i brystvortene mine enn i pikken - fordi det var vondere for meg å pierce brystvorta mi enn pikken, og det sier seg sjøl at det ikke nytter å argumentere sånn.

Jeg får riktignok ikke orgasme når de slikkes, men de er da faen så følsomme likevel.

Uansett: Det er stor forskjell på en nål og en tunge.

Pikken din er forhåpentligvis litt større en ei brystvorte da, og mange steder på pikken er det ikke særlig følsomt heller.

Brystvorter, knoppen i seg selv er ikke så varierende i størrelse da.

Har du noe dokumentasjon om dette da?

Skrevet

AAAAAAAAAAAAAAAAAUUU!!!!!!!!!!!

Det må da gjøre sinnsykt vondt? Dessuten syns jeg slikt er litt harry.

Sikkert veldig interessant for trådstarter å høre hva du synes om piercing, når hun spør konkrete tekniske spørsmål om en bestemt type piercing. Lenge leve trangen til å forkynne sine personlige synsinger høylydt overfor de som har andre preferanser, spesiellt i sammenhenger hvor dette er helt irrelevant...:-/

ShitDiddelyDo
Skrevet

Pikken din er forhåpentligvis litt større en ei brystvorte da, og mange steder på pikken er det ikke særlig følsomt heller.

Brystvorter, knoppen i seg selv er ikke så varierende i størrelse da.

Har du noe dokumentasjon om dette da?

Nei. Men spør fagfolk. De kan fortelle deg at jeg generelt sett har rett, selv om den slags naturligvis varierer fra person til person.

Gjest trishna
Skrevet

Men du skjønner vel at du provoserer enkelte (jeg lar meg ikke provosere - jeg protesterer kun på logiske feil) når du bruker ord som "slum" om folk?

Det er heller ikke en spesiell type folk som har percing her eller der, selv om det gjerne er flest med et visst "image". Jeg kjenner folk i dress og slips med flere intimpiercinger enn du kan telle på én hånd.

Det er vel aller mest du som lar deg provosere slik du responderer. Hadde du ikke blirr provosert kunne du vel bare ristet på hodet og gjort noe annet. Nå er du jo helt overfokusert på dette og svarer meg raskere enn jeg rekker lese.

Men det spiller liten rolle, jeg kan vel tro hva jeg vil, og du har ikke vist noen dokumetasjon.

Nå skal jeg ut i det fine været!

Gjest trishna
Skrevet

Sikkert veldig interessant for trådstarter å høre hva du synes om piercing, når hun spør konkrete tekniske spørsmål om en bestemt type piercing. Lenge leve trangen til å forkynne sine personlige synsinger høylydt overfor de som har andre preferanser, spesiellt i sammenhenger hvor dette er helt irrelevant...:-/

Og dette innelegget her var relevant hvor? Midt i rævva? Du må ikke gjøre det samme som du beskylder andre for å gjøre nå lille gutt. DET beviser jo bare HVOR tett du er i nøtta.

Skrevet

Fagfolks ord på det? Og det er liksom deg da eller? hehe

"Fagfolks ord på det? Og det er liksom deg da eller? hehe"

Skal vi se.....: Jeg har sagt det minst to ganger, og sdd minst én gang, at dette er noe som kommer fra piercere. Men percere er kanskje ikke fagfolk, og de vet kanskje ikke mer om dette enn deg...? :-)

Forøvrig - sammenliknet med deg, så er jeg nærmest som fagmann å regne, ja. Jeg har drevet med dette i mange, mange år. (Nei, dette er ikke "skryt" - det er fakta.)

"............................................."

Skrevet

Og dette innelegget her var relevant hvor? Midt i rævva? Du må ikke gjøre det samme som du beskylder andre for å gjøre nå lille gutt. DET beviser jo bare HVOR tett du er i nøtta.

Som sagt, og som blir bevist igjen og igjen: Du er åpenbart ute etter lite annet enn å krangle. Lykke til.

Skrevet

Det er vel aller mest du som lar deg provosere slik du responderer. Hadde du ikke blirr provosert kunne du vel bare ristet på hodet og gjort noe annet. Nå er du jo helt overfokusert på dette og svarer meg raskere enn jeg rekker lese.

Men det spiller liten rolle, jeg kan vel tro hva jeg vil, og du har ikke vist noen dokumetasjon.

Nå skal jeg ut i det fine været!

Javisst. Det at jeg svarer deg, ved å påpeke åpenbare ting du later til å være blind for selv, betyr jo at jeg blir "provosert". Jepp. Helt klart :-)

Skrevet

Nei. Men spør fagfolk. De kan fortelle deg at jeg generelt sett har rett, selv om den slags naturligvis varierer fra person til person.

Her er det åpenbart at det ikke er noen vits i å forsøke :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Her er det åpenbart at det ikke er noen vits i å forsøke :-)

Hehe, jeg vet. Klarte bare ikke dy meg. :)

Skrevet

Hehe, jeg vet. Klarte bare ikke dy meg. :)

Ikke jeg heller, egentlig :-)

Ihvertfall ikke når jeg ikke har noe bedre å gjøre. Sitter på verandaen og jobber på laptoppen :-)

"......................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...