Gå til innhold

Piercing i puppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo ikke bare Prozak som påstår det der. Spør en piercer, og hun eller han vil si det samme. Det er fordi menn har mer konsentrerte nerver i brystvortene enn det kvinner har.

Og alle nerver i kroppen er faktisk ikke sentrert opp mot seksuell nytelse, så hva orgasme har med saken å gjøre er det vanskelig å forstå.

For øvrig var piercingen jeg tok i brystvorta mye, mye vondere enn piercingen jeg tok gjennom pikken - til tross for at dama som pierca kølla mi brukte en engangsnål det var noe galt med og derfor kun fikk den halvveis igjennom før på tredje forsøk.

Smerten kunne ikke engang sammenlignes.

"For øvrig var piercingen jeg tok i brystvorta mye, mye vondere enn piercingen jeg tok gjennom pikken -"

Au au au!!!!! (selv for en som ikke har pikk selv!)

• Svar 154
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

34

• ShitDiddelyDo

16

• DarkPink

10

• tonie

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest Mom33
Skrevet

Trådstarter tar seg neppe nær av slike kommentarer. Men: Hva er vitsen med å svare med slike helt irrelevante personlige synsinger, på et innlegg som overhodet ikke spør om dette?

"............................................."

He-he, for det gjør jo aldri du?

Beklager at jeg ytret meg, det skulle jeg jo aldri gjort.

Skrevet

He-he, for det gjør jo aldri du?

Beklager at jeg ytret meg, det skulle jeg jo aldri gjort.

Joda, det hender. Og det er ikke mindre usaklig, det.

"................................................"

Skrevet

"For øvrig var piercingen jeg tok i brystvorta mye, mye vondere enn piercingen jeg tok gjennom pikken -"

Pikken er null problem - ihvertfall ikke Prins Albert, som både SDD og jeg har. Verre er det med ampallang, eller vertikal ampallang (husker ikke navnet) - da går den gjennom _hele_ pikkhodet.

".............................................."

Gjest Mom33
Skrevet

Joda, det hender. Og det er ikke mindre usaklig, det.

"................................................"

Hvorfor kjefter du på meg og abrahamsen, og ikke alle andre som har ytret sin personlige mening?

Skrevet

Hvorfor kjefter du på meg og abrahamsen, og ikke alle andre som har ytret sin personlige mening?

Du lurer på hvorfor jeg ikke "kjefter" på ALLE som kommer med usaklige personlige synsinger? Heh-heh...da skal du få lov til å fortsette å lure.

Forøvrig - vær litt saklig, heh? Hva er å "kjefte"? Burde ikke det, selv skriftlig, inneholde noe som likner på verbal _kjefting_ i rl?

Gjest abrahamsen
Skrevet

Sikkert veldig interessant for trådstarter å høre hva du synes om piercing, når hun spør konkrete tekniske spørsmål om en bestemt type piercing. Lenge leve trangen til å forkynne sine personlige synsinger høylydt overfor de som har andre preferanser, spesiellt i sammenhenger hvor dette er helt irrelevant...:-/

"............................................"

Beklager kjæreste Prozak. Det var ikke meningen å tråkke deg eller noen andre på tærne. Skal aldri gjøre en slik tabbe flere ganger. Håper du tilgir.

Skrevet

Beklager kjæreste Prozak. Det var ikke meningen å tråkke deg eller noen andre på tærne. Skal aldri gjøre en slik tabbe flere ganger. Håper du tilgir.

Interessant hvordan du forsøker å vri det til at det er _jeg_ som har feil, og at jeg føler meg "tråkket på tærne", når jeg kun har kommet med et hvertesukk over et 100% usaklig svar på et innlegg som inneholdt et konkret spørsmål. Men det er vel vanskelig å innrømme at en skriver noe dumt/usaklig uten å forsøke å vri det til at det er andre som gjør "feil"...:-)

".........................................."

Gjest Mom33
Skrevet

Du lurer på hvorfor jeg ikke "kjefter" på ALLE som kommer med usaklige personlige synsinger? Heh-heh...da skal du få lov til å fortsette å lure.

Forøvrig - vær litt saklig, heh? Hva er å "kjefte"? Burde ikke det, selv skriftlig, inneholde noe som likner på verbal _kjefting_ i rl?

Sukk, nå mister jeg nok nattesøvnen - igjen...

Og saklighetsnivået - vel...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Uansett hvor på kroppen man stikker er det kun kort tids smerte, med mindre det er snakk om piercinger med lenger grotid - som jeg tror tilfellet er med de andre intimpiercingene Prozak nevner under her.

De ser ikke spesielt gode ut å ta. :)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Interessant hvordan du forsøker å vri det til at det er _jeg_ som har feil, og at jeg føler meg "tråkket på tærne", når jeg kun har kommet med et hvertesukk over et 100% usaklig svar på et innlegg som inneholdt et konkret spørsmål. Men det er vel vanskelig å innrømme at en skriver noe dumt/usaklig uten å forsøke å vri det til at det er andre som gjør "feil"...:-)

".........................................."

På seg selv kjenner man andre....

Nei, jeg har ikke problem med å innrømme at jeg tar feil. jeg blir bare provosert over at du gidder å bry deg. Jeg svarer AKKURAT det jeg vil til hvem jeg vil. Syns ikke det var urelevant i det heletatt å nevne hva jeg syns om piercing i den tråden der.

Er du sjef her inne kanskje?

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg kan ingenting om dette og kan bare svare på spørsmål 7. Høyre. Det er bittelitt penere i høyre brystvorte.

Nei seriøst, jeg synes det ser skikkelig stygt ut. Jeg tenker på sånne udelikate, lønnfeite SM-damer med tykke briller som går rundt med gubben i halsbånd på sexhibitionmessa når jeg hører ordet puppepiercing.

Pass deg så ikke Prozak kommer å tar deg. Trådstarter spurte nemlig ikke om hva vi mente om piercing;o)

Sorry, måtte bare...

Gjest Persille
Skrevet

Nei, jeg har ikke problem med å innrømme at jeg tar feil. jeg blir bare provosert over at du gidder å bry deg. Jeg svarer AKKURAT det jeg vil til hvem jeg vil. Syns ikke det var urelevant i det heletatt å nevne hva jeg syns om piercing i den tråden der.

"Jeg svarer AKKURAT det jeg vil til hvem jeg vil."

Det har jeg merket meg - og når det gjelder svar til meg, så foretrkker jeg at folk svarer på det jeg spør om, det har jeg kommentert til deg tidligere om jeg ikke husker helt feil.

Skrevet

Pass deg så ikke Prozak kommer å tar deg. Trådstarter spurte nemlig ikke om hva vi mente om piercing;o)

Sorry, måtte bare...

:-) Nuvel. Prozak pleier å la meg være i fred for det meste. Kanskje han har skjønt at det er for sent å dressere meg, hehe.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Det har jeg merket meg - og når det gjelder svar til meg, så foretrkker jeg at folk svarer på det jeg spør om, det har jeg kommentert til deg tidligere om jeg ikke husker helt feil.

LA oss tenke oss at du sitter å snakker med noen av dine venner. Du spør om det samme som du gjorde i denne tråden. Du får svar fra en, mens en annen absolutt ikke kan dy seg, h*n MÅ bare si at han syns piercng er stygt. Det oppstår en diskusjon/samtale om dette der alle er delaktige.

Blir du irritert og sur på denne personen som ytret sine meninger?

Gjest Persille
Skrevet

LA oss tenke oss at du sitter å snakker med noen av dine venner. Du spør om det samme som du gjorde i denne tråden. Du får svar fra en, mens en annen absolutt ikke kan dy seg, h*n MÅ bare si at han syns piercng er stygt. Det oppstår en diskusjon/samtale om dette der alle er delaktige.

Blir du irritert og sur på denne personen som ytret sine meninger?

Det kommer litt an på.

Om vedkommende alltid føler trang til å kommentere ting jeg spør om negativt uten å svare på spørsmålet - så hadde jeg nok reagert på det.

Eller så hadde jeg sagt at det ikke var det jeg lurte på - og at h*n kan mene hva h*n vil, det spiller ingen rolle for meg.

Skrevet

"På seg selv kjenner man andre...."

Også kjent som meningsløst jatt.

"Nei, jeg har ikke problem med å innrømme at jeg tar feil."

Hva er problemet da? Da må du vel tåle å høre at det du svarer med er usaklig? Jeg tåler personangrepene dine - da bør du tåle kommentarer på tullet du skriver.

"jeg blir bare provosert over at du gidder å bry deg."

Stakkars deg. Hvis det ikke skal mer til for å provosere deg, så håper jeg du får mange svar av den typen...:-)

Javisst. Og det gjør jeg også. Men jeg pleier ikke å rakke ned på folks preferanser uten at de faktisk spør om min mening i utgangspunktet. Jeg rakker selvføglelig både opp og ned som svar på andres rakking, men det er ikke tilfellet her.

"Syns ikke det var urelevant i det heletatt å nevne hva jeg syns om piercing i den tråden der."

Skavvisee.....dette var startinnlegget:

"Altså; Hva er konsekvensene av å pierce brystvorten? Hva er sjansen for infeksjon? Hva er konsekvensen av infeksjon? Kan man amme etterpå? (ta den ut først selvfølgelig...)

Hvor i Oslo er det tryggest å få det gjort, og må man bestille tid?

Ca. pris? Høyre eller venstre side?"

Heh-heh. Nei, det er klart - å svare med "jeg synes piercing er skikkelig stygt og dritteit ass", er jo veldig relevant. Og ikke minst - fryktelig hyggelig overfor den som skal pierce seg. Og ja - jeg vet at hun ikke tar seg nær av den teitheten - det jeg gjorde var å komme med et hjertesukk, som du åpenbart ikke takler serlig bra... Som sagt - hvis du blir _provosert_ av dette, så provoserer jeg deg mer enn gjerne til blodtrykket ditt går rett i taket :-)

"Er du sjef her inne kanskje?"

Javisst. Visste du ikke det?

"..........................................."

Skrevet

:-) Nuvel. Prozak pleier å la meg være i fred for det meste. Kanskje han har skjønt at det er for sent å dressere meg, hehe.

*LOL*

Du pleier ikke, såvidt jeg vet, å presse meningene dine på andre, eller komme med personangrep når du ikke har noe å si. En sikker måte å unngå å bli plaget av bl.a meg :-)

"........................................"

Skrevet

Uansett hvor på kroppen man stikker er det kun kort tids smerte, med mindre det er snakk om piercinger med lenger grotid - som jeg tror tilfellet er med de andre intimpiercingene Prozak nevner under her.

De ser ikke spesielt gode ut å ta. :)

Jeg har sett en ampallang bli tatt. Det er rene operasjonen, og et blodig griseri som ikke kan sammenliknes med mer "beskjedne" piercinger. Og ca. 6 mnd. grotid :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har sett en ampallang bli tatt. Det er rene operasjonen, og et blodig griseri som ikke kan sammenliknes med mer "beskjedne" piercinger. Og ca. 6 mnd. grotid :-)

Hehe, da skulle jeg hatt full narkose - helst i 6 måneder.:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...