Gå til innhold

Piercing i puppen?

Anbefalte innlegg

Gjest abrahamsen
Skrevet

"På seg selv kjenner man andre...."

Også kjent som meningsløst jatt.

"Nei, jeg har ikke problem med å innrømme at jeg tar feil."

Hva er problemet da? Da må du vel tåle å høre at det du svarer med er usaklig? Jeg tåler personangrepene dine - da bør du tåle kommentarer på tullet du skriver.

"jeg blir bare provosert over at du gidder å bry deg."

Stakkars deg. Hvis det ikke skal mer til for å provosere deg, så håper jeg du får mange svar av den typen...:-)

"Jeg svarer AKKURAT det jeg vil til hvem jeg vil."

Javisst. Og det gjør jeg også. Men jeg pleier ikke å rakke ned på folks preferanser uten at de faktisk spør om min mening i utgangspunktet. Jeg rakker selvføglelig både opp og ned som svar på andres rakking, men det er ikke tilfellet her.

"Syns ikke det var urelevant i det heletatt å nevne hva jeg syns om piercing i den tråden der."

Skavvisee.....dette var startinnlegget:

"Altså; Hva er konsekvensene av å pierce brystvorten? Hva er sjansen for infeksjon? Hva er konsekvensen av infeksjon? Kan man amme etterpå? (ta den ut først selvfølgelig...)

Hvor i Oslo er det tryggest å få det gjort, og må man bestille tid?

Ca. pris? Høyre eller venstre side?"

Heh-heh. Nei, det er klart - å svare med "jeg synes piercing er skikkelig stygt og dritteit ass", er jo veldig relevant. Og ikke minst - fryktelig hyggelig overfor den som skal pierce seg. Og ja - jeg vet at hun ikke tar seg nær av den teitheten - det jeg gjorde var å komme med et hjertesukk, som du åpenbart ikke takler serlig bra... Som sagt - hvis du blir _provosert_ av dette, så provoserer jeg deg mer enn gjerne til blodtrykket ditt går rett i taket :-)

"Er du sjef her inne kanskje?"

Javisst. Visste du ikke det?

"..........................................."

Alt jeg skriver er pjatt. Visste du ikke det?

Beklager igjen Prozak, håper du får sove godt i natt!

;o) :o) :-)

En menigsløs og pjattete hilsen fra

• Svar 154
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

34

• ShitDiddelyDo

16

• DarkPink

10

• tonie

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Alt jeg skriver er pjatt. Visste du ikke det?

Beklager igjen Prozak, håper du får sove godt i natt!

;o) :o) :-)

En menigsløs og pjattete hilsen fra

Nå vet jeg det :-)

Og nattesøvnen min blir ikke akkurat påvirket av noe som skjer på DOL :-)

"........................................."

Skrevet

Hehe, da skulle jeg hatt full narkose - helst i 6 måneder.:)

Jeg hadde seriøse planer om det, men jeg fant ut at det ble litt drøyt med så lang "rekonvalenstid". :-)

"............................................"

Skrevet

Pikken er null problem - ihvertfall ikke Prins Albert, som både SDD og jeg har. Verre er det med ampallang, eller vertikal ampallang (husker ikke navnet) - da går den gjennom _hele_ pikkhodet.

".............................................."

"som både SDD og jeg har"

*får bilde i hodet av Prozak og SDD som sammenligner køller*

;-)

Skrevet

Uansett hvor på kroppen man stikker er det kun kort tids smerte, med mindre det er snakk om piercinger med lenger grotid - som jeg tror tilfellet er med de andre intimpiercingene Prozak nevner under her.

De ser ikke spesielt gode ut å ta. :)

Jeg får litt "au au-tanker" hver gang jeg ser slike bilder, selv om sårene da sikkert forlengst er grodd.

;-)

Skrevet

;-)

Sammelikner ikke køller - sammenlikner _ringer_ :-)

"............................................."

Skrevet

Sammelikner ikke køller - sammenlikner _ringer_ :-)

"............................................."

jaddajaddajadda! ;-)

jeg hører du SIER det! ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

;-)

He he, nå leste jeg "sammenligner krøller"!

Så jeg skulle til å skrive at de krøllene nok er shavet bort ;-)

Skrevet

He he, nå leste jeg "sammenligner krøller"!

Så jeg skulle til å skrive at de krøllene nok er shavet bort ;-)

*he he* Nå skulle jeg helst ha funnet et bilde jeg så i en av nttavsiene i går, i en omtale av reklamer som hadde blitt forbudt i USA. reklamen var for hårgele, og produktet var altså benyttet på en helt annen kroppsdel enn det mest vanlige! ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

*he he* Nå skulle jeg helst ha funnet et bilde jeg så i en av nttavsiene i går, i en omtale av reklamer som hadde blitt forbudt i USA. reklamen var for hårgele, og produktet var altså benyttet på en helt annen kroppsdel enn det mest vanlige! ;-)

Råstilig! Du må poste den linken om du kommer over den igjen!

Gjest abrahamsen
Skrevet

Nå vet jeg det :-)

Og nattesøvnen min blir ikke akkurat påvirket av noe som skjer på DOL :-)

"........................................."

Nei det var heller ikke i tankene mine. Jeg bare ønsket deg en god natt.

Skrevet

Nei det var heller ikke i tankene mine. Jeg bare ønsket deg en god natt.

I like måte - selv om det er litt sent. Det får gjelde natten som kommer, da :-)

Gjest abrahamsen
Skrevet

I like måte - selv om det er litt sent. Det får gjelde natten som kommer, da :-)

Takk.Jeg sov som en stein i natt også:o)

Skrevet

*LOL*

Du pleier ikke, såvidt jeg vet, å presse meningene dine på andre, eller komme med personangrep når du ikke har noe å si. En sikker måte å unngå å bli plaget av bl.a meg :-)

"........................................"

Njæh, presse på og presse på. Jeg mener ofte litt utover det det spørres om kan vi vel heller si:-)

Skrevet

Njæh, presse på og presse på. Jeg mener ofte litt utover det det spørres om kan vi vel heller si:-)

Det er jo helt greit for de fleste, så lenge det ikke er slik at det eneste man gjør er å svare arrogant og surmaget med proklamering av egne, subjektive meninger :-)

".........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...