Gå til innhold

Vil vi nå egentlig dette, da? Opp med snoppen!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Den dagen jeg drar på meg noe sånt håper jeg noen er barmhjertige nok til å gi meg en kule.

Gjest Elextra
Skrevet

Har jo lenge lagt merke til slike i undertøysreklamer, utrolig hvor stort og "jevnt" utstyret ser ut da!

Faktisk tror jeg ikke det er helt uvanlig med hjemmelaget push-up blant unge menn - når de er på byen!

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150141269' post='3160539]

Populær link dette ser jeg :P

Ja, har du sett på maken? :)

Kommer det en til, så er det fare for at jeg har blitt så hjernevaska at jeg går i trance og kjøper 10-12 stk til mannen min. ;-)

Angelica :o)
Skrevet

Ja, har du sett på maken? :)

Kommer det en til, så er det fare for at jeg har blitt så hjernevaska at jeg går i trance og kjøper 10-12 stk til mannen min. ;-)

...og jeg kommer til å kjøpe til meg selv??

:S

På tide å logge av tror jeg :P

Annonse

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150144071' post='3160614]

...og jeg kommer til å kjøpe til meg selv??

:S

På tide å logge av tror jeg :P

Hoho! Det skulle vært morsomt og se hvor androgyn du hadde sett ut ...

Skrevet

Hoho! Det skulle vært morsomt og se hvor androgyn du hadde sett ut ...

Er vanskelig å se forskjell på meg og en mann altså :P

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150144217' post='3160623]

Er vanskelig å se forskjell på meg og en mann altså :P

Nei. LOL!

Men det hadde tatt seg ut med en bul i tillegg på deg. Da kunne du jo blitt gjenstand for ekstra oppmerksomhet, i alle fall!

Skrevet

Nei. LOL!

Men det hadde tatt seg ut med en bul i tillegg på deg. Da kunne du jo blitt gjenstand for ekstra oppmerksomhet, i alle fall!

Ha ha...med ett så ble markedet dobbelt så stort! ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150144631' post='3160652]

Ha ha...med ett så ble markedet dobbelt så stort! ;)

WOW! Go for it!

Annonse

Skrevet

Jeg ser aldri i skrittet på en mann - hadde jeg imidlertid gjort det og sett en svær bul, hadde jeg trodd at fyren satt der med bender'n -med null kontroll over underlivet sitt.

Æsj.

Gjest Aina E
Skrevet

Jeg ser aldri i skrittet på en mann - hadde jeg imidlertid gjort det og sett en svær bul, hadde jeg trodd at fyren satt der med bender'n -med null kontroll over underlivet sitt.

Æsj.

Ja det hadde vært avtenning, det. Tenk om det var sånn at man var på date for første gang og fyren satt der med den sinnsyke ereksjonen under hele stevnemøtet... Ha, ha. "Desperat" hadde jeg tenkt.

Er du frisk? Hva blir det til med kaffe?

ikke fast nick
Skrevet

Den underbuksa er nok laget av og for homser...

Skrevet

Ja det hadde vært avtenning, det. Tenk om det var sånn at man var på date for første gang og fyren satt der med den sinnsyke ereksjonen under hele stevnemøtet... Ha, ha. "Desperat" hadde jeg tenkt.

Er du frisk? Hva blir det til med kaffe?

Nå er jeg frisk igjen! - Bedre å ta den etter jobben altså - på verandaen her - på kvelden - med unger....:)

Skrevet

Blæ, følger det snusleppe og trailersprekk med på kjøpet?

Gjest Aina E
Skrevet

Nå er jeg frisk igjen! - Bedre å ta den etter jobben altså - på verandaen her - på kvelden - med unger....:)

Kanskje i morgen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...